Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet sika-nautajauhelihasta? Ostin alennuksella pakastimeen ja tarvis käyttää pois,

Vierailija
06.10.2018 |

en vaan oikein keksi mitään mitä tekisi kun yleensä käytetään naudanjauhelihaa ainoastaan. Kokeilen nyt pizzaan mut toi haju ei oikein miellyttänyt kun paistoi, toivottavasti lopputuloksen voi syödä kuitenkin.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä paistn pannulla hyvin, lisään puolikkaan tacomauste pussista, keitän makaronia ja kaikki sekaisin.

Vierailija
2/42 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisi Pirkan jauhelihasta? Yleensä ostetaan Prismasta niin nyt en tiedä mitä tehdä tällä erimerkkisellä? Surettaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sitä paistaa?

Vierailija
4/42 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasagne

Vierailija
5/42 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se toimii lihapullissa ja -pihveissä, ei muissa ruuissa. Ja noissakin varmaan sen takia, että enin rasva valuu pois eikä jää maistumaan valmiissa ruuassa.

Vierailija
6/42 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rasvasta pizzaan jos siihen laittaa vielä juustoakin. Itse en sikanautaa ostais mutta äitini käyttää kaalilaatikossa missä tykkää että liha saa olla rasvasempaa.

Vierailija
7/42 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronilaatikko, lihaperunasoselaatikko

Vierailija
8/42 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä ainekaan lasangea tai pizzaa! Johan ne ui rasvassa:/

Vierailija
9/42 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihapullia

pasta bolognese

lasagne

jauhelihakastike/-keitto

makaroonilaatikko jne. onhan näitä!

Nauta on musta ehdoton vaan tacoihin, muuhun sitä ei välttämättä tarvii

Vierailija
10/42 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy hyvin makaroni-tai kaalilaatikkoon.

Vierailija
11/42 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erehdyin nuorena kerran tekemään keittoa missä oli seuraavana päivänä sentin oranssi rasvakerros pinnassa. Siihen jäi sikanaudan käyttö multa!

Vierailija
12/42 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein eilen sikanaudasta jauhelihakastiketta ja toisen paketillisen paistoin paprikoiden kanssa tortillojen väliin laitettavaksi. Toimi hyvin.

Vierailija
13/42 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalilaatikko

Vierailija
14/42 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et pidä sianlihan mausta, niin ei oikein mihinkään. Koiralle kypsennettynä?

Vierailija
15/42 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse erehdyin nuorena kerran tekemään keittoa missä oli seuraavana päivänä sentin oranssi rasvakerros pinnassa. Siihen jäi sikanaudan käyttö multa!

Totta, mutta sithän sä voit kuoria sen kerroksen pois ja problem solved. Ja naudassakin on rasvaa ellei osta erikseen sitä vähärasvasta.

Vierailija
16/42 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronilaatikkoa.

Vierailija
17/42 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastetusta sikanaudasta saa tehtyä helpon tartarin, kun vuolee siitä sopivan kokoisia lastuja, maustaa suolalla ja pippurilla ja sitten raaka kananmuna vielä päälle. Ai että miten maukasta ja helppoa!

Vierailija
18/42 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, mutta sithän sä voit kuoria sen kerroksen pois ja problem solved. Ja naudassakin on rasvaa ellei osta erikseen sitä vähärasvasta.

Käytän vähärasvasinta nautaa tai yleensä broilerinjauhelihaa. Ovat mun mielestä maukkaampia kun noi rasvasemmat.

Vierailija
19/42 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakastetusta sikanaudasta saa tehtyä helpon tartarin, kun vuolee siitä sopivan kokoisia lastuja, maustaa suolalla ja pippurilla ja sitten raaka kananmuna vielä päälle. Ai että miten maukasta ja helppoa!

Sianlihaa ei kannata syödä kypsentämättömänä. Tartarit vain naudasta.

Vierailija
20/42 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä aloituksen innoittamana , että mihin sitten käyttäsitte kanan-/kalkkunanjauhelihaa? Haluaisin käyttää noita enemmän, mutta maku on niin mieto ettei mun mielestä sovi noihin ns. perinteisiin jauheliharuokiin. Onko vaan tottumiskysymys vai onko muut löytäny "uusia" käyttötarkotuksia noille em. vai mitä teette noista? Tai ehkä en vaan osaa maustaa noita eli kellään vinkkejä siihen?

Ja sori ap, sano jos häiritsee etkä tarvitse ko. tietoa niin tehdä uusi ketju tästä aiheesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän