Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen äiti kirjoittaa lapsensa lapsuudenkirjaan tällaisen "muiston"?

Vierailija
06.10.2018 |

"Maiju tykkää käydä muskarissa. Mummi ja ystävätär vievät Maijua ja Seppoa (ystävättäen lapsenlapsi, vuotta nuorempi) sinne joka tiistai. Mutta itseasiassa näyttää siltä, että Maiju tykkäää käydä siellä vain Sepon takia, joten otimme hänet sieltä pois" ja loppuun olisi varmaan laitettu iloinen hymiö, jos sellaisia olisi siihen aikaan käytetty.

Kommentit (974)

Vierailija
861/974 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo koskaan ollutkaan köyhä! Tai no noin 2v elämästäni. Pienituloinen kylläkin enimmän osan aikaa, mutta se ei haittaa, kun tietää, ettei oikeasti joutuisi hätään koskaan. Eikä perhekään tai lapset.

Ap

Silti viet leivän lastesi suusta. He elävät köyhempinä kuin kukaan Suomessa. Isän 500 tuloilla maksetaan vuokrat ja eläminen. Eipä jää rahaa edes leipään.

Tätä on köyhyys

Aivan. Suuri kurpitsa valoi heidän ylleen magneettisäteillä virroitetun häkin, jonka läpi kaikki tukimuodot eivät vain pääse läpi. Kimpoaa vain ympäri kaupunkia sataen muille asukkaille. Ja niissä kodeissa lapset ihmeissään aukaisevat silmänsä aamulla huudellen toisilleen, mistä tätä rahaa sataa!??!!

Ap

Vierailija
862/974 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee useampi satanen kuussa lasten ja miehen elämiseen. Halpa hinta omasta rauhasta, ah!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/974 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi minulla ei ole kaikkea, mutta näillä tuilla ja minun vuokranmaksullani rahatilanne menee vähintään 1:1 saman katon alla asumisiin rinnastettuna.

Ap

Vierailija
864/974 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sekpää on jo niin harhainen, ettei teksteistäkään saa enää mitään selvää.

Vierailija
865/974 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä sekpää on jo niin harhainen, ettei teksteistäkään saa enää mitään selvää.

Pitkä ketju.

Ap

Vierailija
866/974 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo koskaan ollutkaan köyhä! Tai no noin 2v elämästäni. Pienituloinen kylläkin enimmän osan aikaa, mutta se ei haittaa, kun tietää, ettei oikeasti joutuisi hätään koskaan. Eikä perhekään tai lapset.

Ap

Silti viet leivän lastesi suusta. He elävät köyhempinä kuin kukaan Suomessa. Isän 500 tuloilla maksetaan vuokrat ja eläminen. Eipä jää rahaa edes leipään.

Tätä on köyhyys

Aivan. Suuri kurpitsa valoi heidän ylleen magneettisäteillä virroitetun häkin, jonka läpi kaikki tukimuodot eivät vain pääse läpi. Kimpoaa vain ympäri kaupunkia sataen muille asukkaille. Ja niissä kodeissa lapset ihmeissään aukaisevat silmänsä aamulla huudellen toisilleen, mistä tätä rahaa sataa!??!!

Ap

Muilta ei äiti varasta elatusmaksuja ja lapsilisiä

Vierailija
867/974 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla menee useampi satanen kuussa lasten ja miehen elämiseen. Halpa hinta omasta rauhasta, ah!

Ap

Maksat tyhjän velkaisen talon maksuja. Lapsille ei siitä ole mitään hyötyä. Sinä varastat lapsiltasi

Vierailija
868/974 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ymmärrät että elatussopimus on pakko tehdä. Ja siirtää lapsilisät miehelle. Tiedät että nyt teet väärin. Varastat lapsiltasi

Vierailija
869/974 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUA kiinnostaa joko se mies-aihe, tai sitten toi aloitusaihe. Jos oli epäselvänä.

Ap

Vierailija
870/974 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi minulla ei ole kaikkea, mutta näillä tuilla ja minun vuokranmaksullani rahatilanne menee vähintään 1:1 saman katon alla asumisiin rinnastettuna.

Ap

Tee sopimus! Mies ei pärjää ilman sinun osallistumista

Sen tyhjän talon maksoit ennenkin. Eikä siitä kukaan hyödy. Velkaa pelkästään. Myy se ja ala tehdä oikein

Mies voi saada yhteiskunnalta elarit koska olet niin köyhä

Et voi ajatella vain itseäsi. Se on pahuutta

Vierailija
871/974 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MUA kiinnostaa joko se mies-aihe, tai sitten toi aloitusaihe. Jos oli epäselvänä.

Ap

Ei tietenkään kiinnosta se että VARASTAT lapsiltasi. Onhan se rumaa edes ajatella

Vierailija
872/974 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies pärjääkään ilman mun tukeani, mutta maksan just siks, että saan olla rauhassa. Eikä tartte menettää hermoja kun keinoja saada lapsia käskettyä ei ole. Vielä, toivon, että perheterapia tuo niitä meille.

Ei siitä tartte tehdä mitään sopimuksia.

Ap

Vierailija
873/974 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei tietenkään kiinnosta se että VARASTAT lapsiltasi. Onhan se rumaa edes ajatella

Tämmöinen valhe ei kiinnosta minua. Jos alat tukeutua faktoihin, eri juttu sit. Siis siihen, mitä sulle olen kertonut.

Ap

Vierailija
874/974 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mies pärjääkään ilman mun tukeani, mutta maksan just siks, että saan olla rauhassa. Eikä tartte menettää hermoja kun keinoja saada lapsia käskettyä ei ole. Vielä, toivon, että perheterapia tuo niitä meille.

Ap

Et sinä maksa mitään. Tee se sopimus ja siirrä lapsilisät. Lakkaa varastamasta lapsiltasi

Se että maksat omaa velkaasi ja tyhjän talon kuluja ei auta lapsiasi yhtään. Se kertoo vain sinun pahuudestasi

Nyt lastenvalvojalla laskemaan elatustarve ja-kyky. Todennäköisrsti noin köyhällä ei maksukykyä ole. Mies saa kelalta elatustuen ja lapset saa ruokaa

Vierailija
875/974 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aina etä malsaa! Elättää omia lapsiaan. Sinua ei tämä innosta?

Vierailija
876/974 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et sinä maksa mitään. Tee se sopimus ja siirrä lapsilisät. Lakkaa varastamasta lapsiltasi

Se että maksat omaa velkaasi ja tyhjän talon kuluja ei auta lapsiasi yhtään. Se kertoo vain sinun pahuudestasi

Nyt lastenvalvojalla laskemaan elatustarve ja-kyky. Todennäköisrsti noin köyhällä ei maksukykyä ole. Mies saa kelalta elatustuen ja lapset saa ruokaa

Tämmöinen valhe ei kiinnosta minua. Jos alat tukeutua faktoihin, eri juttu sit. Siis siihen, mitä sulle olen kertonut.

Ap

Vierailija
877/974 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aina etä malsaa! Elättää omia lapsiaan. Sinua ei tämä innosta?

Mä malsan kyllä, jos osaat LU-KE-A. Suomea.

Ap

Vierailija
878/974 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Siihen tämä juuri perustuu

1. Et maksa elatusmaksuja

2. Maksat tyhjän talon menoja

3. Lapset ei tästä hyödy

4. Otat lapsilisät itsellesi

5. Mies on peruspäivärahalla

6. Lapset elää alle köyvyysrajan koska sinä varastat heiltä

Vierailija
879/974 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sainpa nyt "kiinni" siitä, mikä mua minua satuttavissa ihmisiss loukkaa ja se on se, etteivät he millään tavalla yritäkään OSOITTAA miten pahoillaan ovat. Eli eivät siis ole pahoillaan, eli mitä mä heidän kanssaan turhaa heitä ajattelen ja seurustelen? En tokikaan. Enää.

Ap

Vierailija
880/974 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Siihen tämä juuri perustuu

1. Et maksa elatusmaksuja

2. Maksat tyhjän talon menoja

3. Lapset ei tästä hyödy

4. Otat lapsilisät itsellesi

5. Mies on peruspäivärahalla

6. Lapset elää alle köyvyysrajan koska sinä varastat heiltä

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi