Voinko käyttää pikkuhousunsuojia kainalossa?
Kärsin hikoilusta ja olen kyllästynyt pesemään hikitahroja.
Kommentit (12)
Ei sitä varmaan mikään laki kiellä.
Ebaystä saa tilattua muutamalla eurolla sadan kappaleen pakkauksen kainalosuojia.
Pikkujousunsuoja on väärän mallinen toimiakseen kunnolla.
Osta kainalolappuja.
Kertskäyttöisinä https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/helmi-12-kpl-paidansuoja
Kestoversioina https://www.nappitalo.fi/epages/nappitalo.sf/fi_FI/ObjectPath=/Shops/20…
Vierailija kirjoitti:
Ebaystä saa tilattua muutamalla eurolla sadan kappaleen pakkauksen kainalosuojia.
Kiitos. Laitoin tilaukseen.
Suositteletteko vaippoja, kun pissiä tulee liikaa stressatessa?
Ei sitä sorsaakaan joka paikkaan viitsi ottaa.
Minä olin aivan järkyttävä hikoilija, mikään dödö tms. ei auttanut. Aina läikät kaikissa paidoissa, todella noloa :/ Apteekista saatava myrkky AbsolutTorr auttoi/auttaa, sitä kerran viikossa yöksi kainaloihin niin ei hikoilusta tietoakaan... todella hyvä tuote. Oletko kokeillut jotain sellaista?
Eikös se kirjailija Annaleena Härkönen lanseerannut idean jo muutama vuosi sitten jossakin telkkariohjelmassa, kun jännittäessään hikoili niin mahdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin aivan järkyttävä hikoilija, mikään dödö tms. ei auttanut. Aina läikät kaikissa paidoissa, todella noloa :/ Apteekista saatava myrkky AbsolutTorr auttoi/auttaa, sitä kerran viikossa yöksi kainaloihin niin ei hikoilusta tietoakaan... todella hyvä tuote. Oletko kokeillut jotain sellaista?
Kaikki dödöt eivät sovi herkälle iholleni. Stressaan tilannetta niin paljon, että se aiheutta minussa virtsan kertymistä rakoon ja sit vuotaa joka paikka. Kokeilen tätäkin. Ehkä vielä tunnen itseni normaaliksi joskus.
Joo, kyllä toi oli jossain Pirkka-nikseissä.
Ohi aiheen, mutta kerran luin sellaisenkin Pirkka-niksin, että kesällä kun touhuaa pihalla ja pää hikoaa, niin mikäs siihen auttaakaan, tietysti pikkuhousunsuoja otsalle. 😛
Kyllä vaan ja voit tunkea vielä pikkuhousutkin perään sinne allien alle.
Siitä vaan, varsinkin kesällä hihattoman paidan kanssa.
Niksipirkassa tainnut tää vinkki joskus olla.