Naiset, miksi nauratte niin paljon ja helposti?
Huomasin tämän asian tänään puhuessani nuoren naisen kanssa. Mistä tämä johtuu? M
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen jo isoäiti ja meidän perheessä ja sukulaisten kesken on aina naurettu paljon. Minulla on tosi hauskoja setiäkin ollut lapsuudessa. Miehetkin meidän suvussa elävät tosi pitkään, 93 v ja 96v ja mummotkin tietysti. Siskon kanssa nauretaan paljon myös puhelimessa. En missään tapauksessa halua viettää aikaani totisten ja hiljaisten seurassa. Onneksi sukuun kuuluu muitakin kun kantasuomalaisia . Olen joskus käynyt luokkakavereiden kotona, jossa kukaan ei puhunut mitään, ei niistä lapsistakaan tullut normaaleja aikusia.
Jos lapsestasi tai lapsenlapsestasi tulee hiljainen ja totinen niin vietätkö hänen kanssaan aikaa?
Naisen kuuluukin nauraa miesten jutuille eikä toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hysteerinen luonne aiheuttaa tahatonta kikattelua.
Naisilla. Miehillä hysteerinen luonne vie linnaan.
Polttamaan kirkkoja, yllätyskuolemiin nakkikioskeilla, riehumiseen teräaseen kanssa koska minun mielikuvitusolento on parempi kuin sinun mielikuvitusolento...
Nauran jos on naurun aihetta. Mutta 90% on ihmisillä turhan nauramista, joko toisen sukupuolen mielenkiinnon herättelyä tai puhtaasti hermostuneisuutta. 
Minä en jaksa turhalle nauraa, kohteliaasti hymyilen jos tilanne niin vaatii. 
Kikatus on kivaa söpön pojan kanssa.
Nauroin ennen, en enää. Vihaan (turhan)naurajia.
Mua ainakin naurattaa jos olen tarkkailun alla ja ihastunut mieheen :)
Minä en naura kenenkään mieliksi, vaan vain, jos juttu on oikeasti hyvä. Tein tämän päätöksen pari vuotta sitten, kun huomasin, että nauran ikään kuin kohteliaisuudesta kaikille todella typerillekin jutuille ja mietin aloittajan lailla, että miksi helvetissä.
Tiedättekö mitä huomasin? Miehet on harvoin hauskoja. Nauran paljon useammin naisten kuin miesten jutuille. Luulenkin, että nimenomaan se naisten tekonauru opettaa ja ohjaa miesten huumorintajun ihan vikasuuntaan.
Toinen mitä huomasin: miesten hämmennys, kun en naura jutulle. Joka toinen vääntää vielä perään rautalangasta kuin vajaaälyiselle, että ”se oli vitsi”. Minä siihen, että ”se ei ollut hyvä”. Ja nautin. 😎
Elämä on hauskaa kaikista hankaluuksista ja sairauksista huolimatta. Siksi.
Olen nauranut monien miesten vuoksi ja monille miehille.
Naisilla. Miehillä hysteerinen luonne vie linnaan.