Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, miksi nauratte niin paljon ja helposti?

Vierailija
05.10.2018 |

Huomasin tämän asian tänään puhuessani nuoren naisen kanssa. Mistä tämä johtuu? M

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pursuamme viatonta elämäniloa.

Vierailija
2/31 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama huomattu. Se teinikikattelu tuntuu jatkuvan aika pitkään "aikuisuuteen".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli nuori, ei vielä riittävää kokemusta miehistä. Kyllä se hymy siitä vielä hyytyy.

Vierailija
4/31 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komean miehen läheisyydessä alkaa kikatuttaa.

Vierailija
5/31 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran, jos tilanne on sille sopiva. Nauraminen erittää endorfiinejä, joka tuottaa hyvää oloa. Haen siis mielelläni hyvää oloa ja se tulee minulta luontaisesti, kun se on ollut ystäväpiirissäni ja perheeni keskuudessa yleinen tapa reagoida hyvän mielen juttuihin.

Vierailija
6/31 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, itse en tee noin ja miehet (ei koskaan naiset) ovat sanoneet minulle vuosien saatossa noin sata kertaa että minun pitäisi hymyillä ja nauraa enemmän = kenties naiset on ehdollistettu nauramaan paljon, koska se herättää miesten huomion ja viehättää miehiä?

Vierailija
7/31 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yritäppä olla virnuilematta kuin mielenvikainen niin joka toinen pertsa tulee tölväsemään että "hymyilisit joskus"

Miksi naisten käytös on miehelle punainen vaate?

Vierailija
8/31 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme iloisia ja vapautuneita ja elämme pidempään ja terveempinä kuin miesraukat ja meillä on paremmat verkostot, koska osaamme pitää huolta ystävyyssuhteistamme ja terveydestämme ja tiedämme enemmän koska jaksamme kouluttautua ja olemme parempia johtajia ja autonkuljettajia ja muutenkin todella ihania.

Pyrkikää miehet samaan, niin meitä ihmisiä ei pysäytä mikään. 

ps. pus pus 

Vierailija
9/31 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa omalla kohdallani sanoa nauranko paljon tai helposti, mutta hyville läpille (ja tarpeeksi huonoille :D) sekä tilannekomiikalle kyllä, + sitten sellaista "hahhah, joo" -kiusaantumisnaurua myös.

Vierailija
10/31 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama norsun veellä ihan luonnostaan ja siitäkin saa jatkuvasti kuulla. Niin tai näin, aina väärin päin.

Vierailija
11/31 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole sellainen naureskelija (toki nauran hassuille jutuille) mutta kerran ihmettelin samaa kun juttelin vakavista asioista töissä yhden naisasiakkaan kanssa, joka hekotteli koko ajan. Tilanteessa ei siis ollut mitään hauskaa ja nainen hekotteli koko kommunikoinnin ajan. Tuli todella outo tunne. Eli ymmärrän nyt miehiä, jotka ihmettelee nauravia naisia.

Vierailija
12/31 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauru pidentää ikää!

Vierailija
13/31 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meillä on kutiava pimssu.

Vierailija
14/31 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kotona naurettu aina paljon, me ollaan huumorintajuista porukkaa, ja samanlaisen miehen kanssa menin naimisiin, huumorilla mies minut hurmasi.

Minä olen esim. töissä se joka saa useimiten muut nauramaan koska minä olen nokkela ja fiksu, ja toki voin nauraa myös omille jutuilleni jos muutkin nauraa, ei kai sitä ole kielletty..?

Vierailija
15/31 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran paljon, koska olen yleisimmin aika iloinen ja suhtaudun elämään muutenkin positiivisesti.

Vierailija
16/31 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meillä on pimppi. Pimpin omistaminen tekee hyväntuuliseksi.

Vierailija
17/31 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysteerinen luonne aiheuttaa tahatonta kikattelua.

Vierailija
18/31 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo isoäiti ja meidän perheessä ja sukulaisten kesken on aina naurettu paljon. Minulla on tosi hauskoja setiäkin ollut lapsuudessa. Miehetkin meidän suvussa elävät tosi pitkään, 93 v ja 96v ja mummotkin tietysti.   Siskon kanssa nauretaan paljon myös puhelimessa. En missään tapauksessa halua viettää aikaani totisten ja hiljaisten seurassa.  Onneksi sukuun kuuluu muitakin kun kantasuomalaisia . Olen joskus käynyt luokkakavereiden kotona, jossa kukaan ei puhunut mitään, ei niistä lapsistakaan tullut normaaleja aikusia.

Vierailija
19/31 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin tämän asian tänään puhuessani nuoren naisen kanssa. Mistä tämä johtuu? M

Oisko susta ollut parempi jos se nainen ois naamapalmuillu sun tyhmien juttujen takia? Ehkä ei halunnut nolostuttaa sua.

Vierailija
20/31 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tota koska te miehet nyt vaan ootte aika naurettavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi