Miksi Bruce Willis onnistui siirtymään erittäin menestyksekkäästi elokuviin vaikka oli jo tv-tähti
Olihan tv täynnä tähtiä 30 vuotta sitten. Onko hän yksinkertaisesti taitavampi näyttelijä kuin ne muut?
Miksi ylipäänsä niin harvoin tv:sta edetään filmitähdeksi?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
http://3.bp.blogspot.com/-NXBxzzd8-tU/UCZSwFUMs7I/AAAAAAAAB6I/9GXbHiNNa…
Voi Bruce... kyllä, karismaa ja nuo silmät 🤩
Ja maailman ainoa mies, jolle todella sopii kalju....ja vaimari.
Katsohan telkkaria klo 21 ja mieti moniko tv-tähti pystyisi samaan
Uskon, että Pirkan tillisillin koostumuksella on tässä tähdeksi nousussa osansa.
Vierailija kirjoitti:
Olihan George Clooneykin tv-tähti ennen elokuvauraansa. Jotkut pääsee, useimmat ei.
Mistä se on kiinni? Onko Clooney ja Willis kovempia tekemään töitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan George Clooneykin tv-tähti ennen elokuvauraansa. Jotkut pääsee, useimmat ei.
Die Hard tänään klo 21 taas. Katso siitä. Ei useimpien tv-kasvojen karisma yksinkertaisesti riitä kannattelemaan kaksituntista elokuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Die Hard tänään klo 21 taas. Katso siitä. Ei useimpien tv-kasvojen karisma yksinkertaisesti riitä kannattelemaan kaksituntista elokuvaa.
Näin juuri. Don Johnson tai Richard Dean Anderson Die Hardiin ja elokuvasta ei olisi tullut sitä mitä siitä tuli.
Kyllä. Heitä suunniteltiin John McClanen rooliin :D
Iltalehdessäkin kehutaan harvinaista onnistumista
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/5380498b-91dd-478d-bd79-008b8a…
Kommentti: Uransa lopettanut Bruce Willis teki harvinaisen tempun, jonka suomalaisetkin muistavat
Pakkohan se oli, kun Brucen ego ei mahtunut pieneen ruutuun.
Itse asiassa itse olin hyvin skeptinen Moonlightning sarjan perusteella, mutta niin vain pellestä tuli toimintasankari.