Kaisa Liski oikeuteen
Maanantaina joutuu vähän selittelemään sotkujaan oikeudessa. Mitäköhän tämäkin tuo tullessaan... ja pyrkii vielä eduskuntaan.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Aina vaikuttanut niin lierolta, että uskon kaikki syytökset.
Mitenkäs päättyi metoo-kohu ja case Metsäketo? Some kuohui ja kaikki tuomitsivat kunnes toisin kävi. Minulla on kutina, että tässä käy samoin.
Ihmeellinen tarina. Miten työntekijälle kertyy velkaa? Miten toi korvaussumma on noin valtava?
Se ettei lainkaan tajua ettei frmasta voi noin vain lähteä, viedä työntekijöitä ja asiakkaita mennessääm? Mitä? Olin 80-luvulla kiinteistönvälitystoimistossa toimistoapulaisena ja minäkin tiesin tämän.
Tolkun ihminen kirjoitti:
Miten mahtaa bisneksen käydä. Mietityttää antaako kukaan hänelle enää omaisuuttaan välitettäväksi, jos omakin talousymmärrys raha-asioista on ihan hukassa. Kun muistelee menneitä TV-jaksoja; rahan kulutusta ja pröystäilyä, käy jo sääliksi jos velkarahalla on menty Luikkarit käsivarsilla heiluen. Tykkään omistani yhä enemmän, kun ovat ihka omia olleet aina. Hävettää yrittäjänä ja sijoittajana, kun huomaa, että asuntokauppaa käy tässä maassa tällaiset henkilöt. Tyttärilleni hyvä esimerkki siitä, miten ei kannata elämäänsä sotkea. Voi olla eduskuntaankin kuoppainen tie tämän jälkeen. Velkaelvistely ja röyhkeys ei näytä sen paremmalta asuntoministerinäkään, joksi ilmeisesti Kaisa mielisi.
Jännä juttu muuten miten jotkut ihmiset pyrkivät esittämään rikkaampia kuin ovat. Vaikeat elämänkokemukset lienevät yleensä taustalla. Tunnen joitakin, jotka ostavat piippua myöten velaksi talon, luotolla huonekalut, auton ja vaatteet ja lopulta ajavat itsensä hirveisiin vaikeuksiin kaiken tuon tavoittelun takia kai vaan tehdäkseen muihin vaikutuksen...
Kaisallahan oli vaikea lapsuus.
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/risteyksessa/1870770-kaisa-liskin-nuoru…
Jospa se turha pullistelu nyt loppuisi.
"että käräjäoikeuden osaamattomuus ja tietämättömyys yritysmaailman toimintatavoista"
Tämä kyllä särähti korvaan, eikö tuo ole oikeuden halventamista?
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellinen tarina. Miten työntekijälle kertyy velkaa? Miten toi korvaussumma on noin valtava?
Se ettei lainkaan tajua ettei frmasta voi noin vain lähteä, viedä työntekijöitä ja asiakkaita mennessääm? Mitä? Olin 80-luvulla kiinteistönvälitystoimistossa toimistoapulaisena ja minäkin tiesin tämän.
Sopimusrikkeistä korvauksia. Aikamoinen summa.
Vierailija kirjoitti:
"että käräjäoikeuden osaamattomuus ja tietämättömyys yritysmaailman toimintatavoista"
Tämä kyllä särähti korvaan, eikö tuo ole oikeuden halventamista?
Kyse selkeesti ihan perussopimuksista...
Ainoa asia mitä tässä mietin, on että miten voi olla 170 000e kohdalla epäselvää onko se laina vai bonus. Ei voi tavallinen tallaaja käsittää. En uskaltaisi vinguttaa euroakaan ennen kuin varma tieto.
Kaisa Liski lkv, tulos - € 430 000
Tolkun ihminen kirjoitti:
Miten mahtaa bisneksen käydä. Mietityttää antaako kukaan hänelle enää omaisuuttaan välitettäväksi, jos omakin talousymmärrys raha-asioista on ihan hukassa. Kun muistelee menneitä TV-jaksoja; rahan kulutusta ja pröystäilyä, käy jo sääliksi jos velkarahalla on menty Luikkarit käsivarsilla heiluen. Tykkään omistani yhä enemmän, kun ovat ihka omia olleet aina. Hävettää yrittäjänä ja sijoittajana, kun huomaa, että asuntokauppaa käy tässä maassa tällaiset henkilöt. Tyttärilleni hyvä esimerkki siitä, miten ei kannata elämäänsä sotkea. Voi olla eduskuntaankin kuoppainen tie tämän jälkeen. Velkaelvistely ja röyhkeys ei näytä sen paremmalta asuntoministerinäkään, joksi ilmeisesti Kaisa mielisi.
Jännä juttu muuten miten jotkut ihmiset pyrkivät esittämään rikkaampia kuin ovat. Vaikeat elämänkokemukset lienevät yleensä taustalla. Tunnen joitakin, jotka ostavat piippua myöten velaksi talon, luotolla huonekalut, auton ja vaatteet ja lopulta ajavat itsensä hirveisiin vaikeuksiin kaiken tuon tavoittelun takia kai vaan tehdäkseen muihin vaikutuksen...
Kaisa väläytti jopa kateutta syyksi. Tätihän muistuttaa Johanna Tukiaista; elämä rakennetaan valheilla ja sitten siihen puuttujat ovat kateellisia.
Kiinteistövälittäjä väittää käräjäoikeutta yritysmaailmaa "ymmärtämättömäksi"???? Pelottavaa suorastaan, että tämän alan ihminen ei tajua mitä on sopimusoikeus ja mitä on allekirjoittanut..... Tuota en ottaisi edes välittämään leikkimökkiä...
Tuli ensin mieleen, että on varmaan ottanut asianajajakseen Lampelan, mutta sehän menetti oikeutensa.... Siinä vasta olisikin oiva pari!
liski ja jesse torniainen vaikea lapsuus tulos on sama!
Vierailija kirjoitti:
Taisi tulla Kaisalle kiire kerätä rahaa jotta voi maksaa takaisin
Liski luottaa että keissi pyörii pari vuotta eri oikeusasteissa jolloin hän ehtii sinä aikana piilottaa kaikki varansa, siirtää rahaa toisen nimiin tai yritykseen, ottaa nimellisen avioeron (sitä ennen varat siirretään miehelle ja pariskunnan elintaso säilyy entisellään) jne. Tietää varmasti häviävänsä, joten nyt kaikki energia menee raha-asioiden hoitamiseen siihen malliin, että Liski tullaan toteamaan varattomaksi kun hän samanaikaisesti heiluu kiinteistövälittäjänä guccit olalla.
Ehkei olisi kannattanut arvostella tuomareita... :(
Kaisa Liski oli aamulla Radio Rockin puhelinhaastattelussa. Voi sitä itsekehun määrää...vain hän osaa ja tietää. Minä minä minä ja vielä kerran MINÄ. Kuinka kilpailutti osaamisensa usean eri firman kesken ja ilman hänen julkkisstatustaan ei Viva varmaan olisi pysynyt enää pystyssäkään. Vivasta lähtiessään hän ei vienyt asiakkaita vaan he halusivat antaa asuntonsa mieluummin Kaisan välitykseen jne. jne.
Luulee kai tuntevansa Suomen lainkin paremmin kuin juristit. Mikä kummallisinta, vaikuttaa tosiaan itse uskovansa kaikkeen mitä suustaan päästelee.
Olin i love me messuilla ja siellä jaettiin kaikenlaista ilmaista ruokaa. Olin menossa smoothieta ottamaan kun edessä oleva nainen huomautti että me oltiin tässä ensin. Jäin jonottamaan ja akka kailottamaan luuriinsa. Muut menivät edelle ja huomautin että liikutas nyt ruhoas, jono liikkuu. Sit eukko kääntyi ja tajusin että se oli Liski tyttärineen. Sanoin kaverilleni että vittu ku hävettäisi jos olisi tuommoinen äiti. Ihan tästä päätellen Liski on mun mielestä velvoitettu maksamaan sen 700 000.
Näyttää tunkevan joka paikkaan haastattelua,seiskassakin kolme juttua parin päivän aikana,pitää saada vähän pimeesti rahaa takataskuun jos rakennekynnet katkee,vie hoviin jutun ja hävii enemmän rahaa👻Niin kuvittelee ittestään jotain..
Olisko tossa nyt se ahneen paskanen loppu kyseessä?
Eikös tuomio jostain rötöksestä ole vähän niin kuin ehto nykyään, jos kansanedustajaksi haluaa.