Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miten suhtautuisit jos nainen jonka kanssa olet juuri alkanut seurustella kertoisi että häntä on käytetty lapsena seksuaalisesti hyväksi?

Vierailija
05.10.2018 |

Ja se vaikuttaisi häneen edelleen.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siihen nyt voi sen kummemmin suhtautua? Kuuntelisin ja kertoisin että haluan tukea parhaani mukaan tavalla mitä hän just kaipaa.

M28

Vierailija
22/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapailu olisi juuri aloitettu, niin keksisin jonkun muun syyn ja sanoisin etten halua jatkaa pidemmälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kylläkin kerroin jo seurusteluaikana omalle nykyiselle aviomiehelleni, että olen lapsuudessani kokenut seksuaalista häirintää, joka on vaikuttanut minuun tietyllä tavalla, mutta ei toki ole ollut este elää elämääni täysipainoisesti.

Vierailija
24/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelisin kunnioittavasti.

Ehkä vähän varovasti sängyssä, en ainakaan alottaisi vihaseksillä ja solvauksilla.

Vierailija
25/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta on miesystävät kysyneet asiaa suoraan ja miksi olisin valehdellut. Kerron että näin on tapahtunut eikä yksikään suhde siihen ole kaatunut. 

Onko tämä joku yleinen napakymppikysymys joka esitetään kaikille naisehdokkaille? Ei multa vaan ole koskaan kukaan mennyt tommosia kysymään, enkä ole itse miehiltäni tommoista kysellyt. 

Ei kai tuollaista kysytä kumppanilta lainkaan, jos siihen ei ole aihetta tai syytä.

Toisaalta uskoisin, että hän, joka on kohdannut elämässään ylipäätänsä jotain tuonkaltaista, niin hän kyllä kertoo ennemmin tai myöhemmin ihan itse ko. asiasta omalle rakkaalle ystävälleen ilman että toinen edes mitään ehtii kysellä.

Itselläni ei ainakaan parisuhteeni jatkuvuus kariutunut omasta aiheeseen liittyvästä kokemuksestani.  Mieheni kuunteli ja ymmärsi, mutta eipä minun tapaukseni niin pahasti ole vaikuttanutkaan, että olisi ollut esteenä mihinkään elämässäni.

Vierailija
26/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta on miesystävät kysyneet asiaa suoraan ja miksi olisin valehdellut. Kerron että näin on tapahtunut eikä yksikään suhde siihen ole kaatunut. 

Onko tämä joku yleinen napakymppikysymys joka esitetään kaikille naisehdokkaille? Ei multa vaan ole koskaan kukaan mennyt tommosia kysymään, enkä ole itse miehiltäni tommoista kysellyt. 

Ei kai tuollaista kysytä kumppanilta lainkaan, jos siihen ei ole aihetta tai syytä.

Toisaalta uskoisin, että hän, joka on kohdannut elämässään ylipäätänsä jotain tuonkaltaista, niin hän kyllä kertoo ennemmin tai myöhemmin ihan itse ko. asiasta omalle rakkaalle ystävälleen ilman että toinen edes mitään ehtii kysellä.

Itselläni ei ainakaan parisuhteeni jatkuvuus kariutunut omasta aiheeseen liittyvästä kokemuksestani.  Mieheni kuunteli ja ymmärsi, mutta eipä minun tapaukseni niin pahasti ole vaikuttanutkaan, että olisi ollut esteenä mihinkään elämässäni.

Olen sama kuin tuon edellisen kirjoittanut, ja on kyllä myönnettävä se, että sen verran ko. kokemukseni on vaikuttanut elämässäni, että en aina jaksa "luottaa" ihmisiin sillä tavalla kuin normisti.  On jättänyt sellaisen uskottavuusongelman joidenkin asioiden puitteissa mitä tulee muihin ihmisiin. 

Vierailija
27/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla olisi enemmän elämänkokemusta, tai itsellesi olisi tapahtunut jotain pahaa, niin tietäisit että asia vaikuttaa ja ilmenee jossakin muodossa (terapiasta huolimatta). Onneksi oma elämäsi on ollut huoletonta. Työnnä napakymppikysymyksesi minne haluat. 

Vierailija
28/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään sen kummemmin, jos se ei vaikuttaisi parisuhteeseen negatiivisesti. Kertoisin myös SM-seksi ja alistaminen on oleellinen osa omaa seksuaalisuuttani. Tällöin kumppani saisi miettiä pystyykö siihen kanssani.

Vierailija
29/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi miljoonasta? Miten ihmiset ylipäätään pariutuu noilla oddseilla?

Vierailija
30/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä joku yleinen napakymppikysymys joka esitetään kaikille naisehdokkaille? 

Siis millainen ihminen kysyy tällaista? 

Vierailija
31/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä joku yleinen napakymppikysymys joka esitetään kaikille naisehdokkaille? 

Siis millainen ihminen kysyy tällaista? 

Tarkoitan siis että pelleileee jollakin napakymppikyssäri ihmettelyllä?

Vierailija
32/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suoraan sanoen tiedä miten osasin suhtautua. Luulen, että paljon riippuisi siitä, missä ja milloin nainen haluaisi kertoa tästä kokemuksestaan. Mutta kai minun pitäisi osata olla otettu, jos nainen uskaltaisi kertoa näin -paremman ilmaisun puuttuessa ja yksinkertaistaen-  vaikeasta asiasta minulle.

Vierailija
33/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä usko kaikkea. Saa aikaa johonkin mihin haluaa jatkossa tuolla syyllä. Keksi sinä myös.

Vierailija
34/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin avunhakemista ja etenisin naisen tahdilla.

Vierailija
35/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaihtoon.

Miksi?

Koska minulla on voimakas seksivietti, ja voidaan olettaa (tämä on siis täysi arvaus), että seksuaalisen väkivallan uhriksi joutunut, ei koe seksiä kovinkaan mukavana asiana. 

Vierailija
36/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kaksi kertaa vastaavassa tilanteessa. Ensin ex-avovaimon ja myöhemmin nykyisen vaimoni kanssa. Eihän sellaisessa tilanteessa voi muuta kuin yrittää tukea rakkaudella ja keskustelemalla aiheesta. Ei se mielestäni voi suhteelle esteeksi muodostua, jos toisella on lapsuusajan trauma. Ei sitä poiskaan saa.

Keräätkö näitä naisia? Ei millään pahalla, mutta itse en tunne ketään hyväksikäytettyä ja nainen olen.

Luultavasti tunnet, mutta sinulle ei ehkä ole asiasta kerrottu. Näitä naisia ja miehiä on nimittäin paljon:/

Vierailija
37/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin millä tavalla ko. tausta vaikuttaa esim. meidän suhteeseemme ja miten se on vaikuttanut hänen menneisyyteensä tähän saakka. Noin karmea kohtalo herättää myötätuntoa, ei kenenkään pitäisi joutua kokemaan sellaista.

Vierailija
38/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onx tää joku sun p*rvo fantasia vai mix tuut tällasta shaittii tänne jauhaa?..

Vierailija
39/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
40/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikassa joka neljäs poika on joutunut seksuaalisesti hyväksikäytetyksi. Että kyllä se on yllättävän yleistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme