Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miten suhtautuisit jos nainen jonka kanssa olet juuri alkanut seurustella kertoisi että häntä on käytetty lapsena seksuaalisesti hyväksi?

Vierailija
05.10.2018 |

Ja se vaikuttaisi häneen edelleen.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoon.

Vierailija
2/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä pitää heti kertoa? En itse kertoisi uudelle tuttavuudelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vaihtoon.

Miksi?

Vierailija
4/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kaksi kertaa vastaavassa tilanteessa. Ensin ex-avovaimon ja myöhemmin nykyisen vaimoni kanssa. Eihän sellaisessa tilanteessa voi muuta kuin yrittää tukea rakkaudella ja keskustelemalla aiheesta. Ei se mielestäni voi suhteelle esteeksi muodostua, jos toisella on lapsuusajan trauma. Ei sitä poiskaan saa.

Vierailija
5/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi siitä pitää kertoa? mitä miehen pitäisi asialle tehdä?

eniten itelle vaikuttaisi se missä tilanteessa siitä kertoo, jos sellanen tulisi vastaan ihan metsästä niin kyllä vähän hämmästyisin.

Vierailija
6/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse toivot, jos kerrot kärsimästäsi vääryydestä?

Empatiaa? Että sut hylätään?

Vierailija
7/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siitä pitää heti kertoa? En itse kertoisi uudelle tuttavuudelle.

Suurin osa ihmisistä on per&ereikiä, jotka tuomitsee sinut, jos sinulle on tehty pahaa.

Ratkaisut:

. älä kerro

. pysy yksin

. yritä löytää se yksi miljoonasta, joka on rakkautesi arvoinen

Vierailija
8/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu. Eli jos mukava, kiinnostava, kivan näköinen jne. niin eipä tuo sinällään haittaisi. Tosin jos heti alkuun pitää kertoa että tullut hyväksikäytetyksi niin silloin pitäisi myös kertoa miten se vaikuttaa häneen. Jos vaikutus on se, että inhoaa kaikkea kosketusta eikä pysty yhdyntään kenenkään kanssa eikä oikeasti luota keneenkään ikinä niin toteisin että eiköhän tämä ollut tässä. Jos kertoisi etät elämä on välillä vaikeaa mutta työstää ongelmiaan ja ne eivät näy joka päiväisessä elämässä ja jos ongelmia onkin pyrkii käsittelemään niitä niin mikäs siinä.

Vierailija
9/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eniten itelle vaikuttaisi se missä tilanteessa siitä kertoo, jos sellanen tulisi vastaan ihan metsästä niin kyllä vähän hämmästyisin.

Jos asia vaikuttaa ihmisen elämässä edelleen ja vaikuttaa ihmissuhteisiin ja esim. seksuaalisuuteen, onhan se kumppanin hyvä tietää.

Vierailija
10/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on miesystävät kysyneet asiaa suoraan ja miksi olisin valehdellut. Kerron että näin on tapahtunut eikä yksikään suhde siihen ole kaatunut. 

Vierailija
11/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta on miesystävät kysyneet asiaa suoraan ja miksi olisin valehdellut. Kerron että näin on tapahtunut eikä yksikään suhde siihen ole kaatunut. 

nainen siis olen.

Vierailija
12/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro syy alapeukuttamiselle.

Vierailija
13/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asia vaikuttaa ihmisen elämässä edelleen ja vaikuttaa ihmissuhteisiin ja esim. seksuaalisuuteen, onhan se kumppanin hyvä tietää.

Mä en luokittelis kumppaniksi kevyesti ketään vastatavattua tyyppiä. Pitäis kyllä tapailla ja tuntea jo jonkin verran, jotta voisin sanoa, että on kumppani ja sitten vasta kertoisin. En myöskään luota helposti, joten tuskin kertoisin myös ennen kuin luottamus olis ansaittu.

Vierailija
14/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen alapeukuttamista tässä on? Jos asia vaikuttaa ja näkyy elämässäni vieläkin, niin miten se tekisi asian paremmaksi, että jättäisin tämän kertomatta suoraan kysyttäessä? 

Vierailija
15/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut kaksi kertaa vastaavassa tilanteessa. Ensin ex-avovaimon ja myöhemmin nykyisen vaimoni kanssa. Eihän sellaisessa tilanteessa voi muuta kuin yrittää tukea rakkaudella ja keskustelemalla aiheesta. Ei se mielestäni voi suhteelle esteeksi muodostua, jos toisella on lapsuusajan trauma. Ei sitä poiskaan saa.

Keräätkö näitä naisia? Ei millään pahalla, mutta itse en tunne ketään hyväksikäytettyä ja nainen olen.

Vierailija
16/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässä viiraa. Kiertoon.

Vierailija
17/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän lähipiirissäni ainakin kaksi pariskuntaa, joissa mies on ottanut ihan hyvin.

Vierailija
18/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/41 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä keräilet näitä tapauksia? Vai onko se vaatimuksena naimisiinmenolle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi