Minkähän ikäiseksi asti yleensä perse pysyy ihan hyvänä jos sitä ei erityisemmin täsmätreenaa? a) naisilla b) miehillä
Kommentit (66)
Jaa-a, sen varmaan näkee tässä ikäätyessä :D
Nyt olen 37v, ja mies palvoo edelleen takalistoani. Koskaan en ole yhtään ainoata kyykkimistä tehnyt takapuoli mielessäni, vaan sairastan nivelsairautta, jonka johdosta en edes pääse kyykkyyn ;)
Nää tämmöset persehommat on ihan nykyajan vouhotuksia vain :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naisille tule ylipäätään hyvää persettä jos ei sitä treenaa.
Kyllä niillä nuorena on.
Ei mulla vaan ole ikinä ollut.
Selluliittia tai varsinaista löysääkään ei kyllä ole, mutta ei mikään muodokas herkkupeppu todellakaan.
Äidillänikään ei ole selluliittia, mutta hänkään ei kyllä perseellään loista.
Ei ole persegeenejä, eikä toisaalta selluliittigeenejäkään.
N25
Olen 46-vuotias, eikä mulla ole ollut ikinä takapuoleni kanssa ongelmaa, ei ole kovin suuri, ei selluliittiä, ei roikkumista. Ja on kuulemma hyvä (viimeksi kuulin viime viikonloppuna). Mutta eri asia roikkuvuuden suhteen rintojen kanssa, kun ovat luonnolliset L-kupin täyttävät. Tuo jälkimmäinen on mielestäni luonnollista, kun en ole silikoonia vartalooni hankkinut, enkä kauhistele riipuvia rintojani. Nuorempani ison pyllyn omistava ystäväni väheksyi takapuoltani ja luulin sen olevan riittämätön, vaan eipä olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen 46-vuotias, eikä mulla ole ollut ikinä takapuoleni kanssa ongelmaa, ei ole kovin suuri, ei selluliittiä, ei roikkumista. Ja on kuulemma hyvä (viimeksi kuulin viime viikonloppuna). Mutta eri asia roikkuvuuden suhteen rintojen kanssa, kun ovat luonnolliset L-kupin täyttävät. Tuo jälkimmäinen on mielestäni luonnollista, kun en ole silikoonia vartalooni hankkinut, enkä kauhistele riipuvia rintojani. Nuorempani ison pyllyn omistava ystäväni väheksyi takapuoltani ja luulin sen olevan riittämätön, vaan eipä olekaan.
Enkä ole kyykkyjä tehnyt enkä haluaisi liian muhkeaa perää. Ihan kävelyä harrastan. Maha mulla on kyllä liian suuri toisaalta.
-81 syntyneellä naisella hyvä kiinteä vartalo ja herkkupeppu. Ei treenaa ollenkaan mutta työssä liikkuu ja käyttää
monia lihaksia, ( itä-eurooppalaisia ruokia ).
Ei tavismiehillä ole mitenkään kiinteät ja pyöreät perseet kuin ehkä teini-iässä ja parinkympin alkupuolella.
Naisilla sama.