Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkähän ikäiseksi asti yleensä perse pysyy ihan hyvänä jos sitä ei erityisemmin täsmätreenaa? a) naisilla b) miehillä

Vierailija
04.10.2018 |

Mitä olette havainneet itsessänne/tutuissanne?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo varma. Nyt 38-vuotiaana se ei välillä näyttänyt alastomana hyvältä, kun jouduin pitämään pitkän treenitauon. Palattuani salille alkoi taas näyttää hyvältä. Olen mies.

Vierailija
42/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä ollan asioiden ytimessä.

Takamuksen tarkoitus on olla istumalihaksena ja suolenpäänä. Tämä säilyy kuolemaan asti.

"Hyvä takamus" on subjektiivinen käsitys. Minä pidän laihasta pyllystä, rumat muhkupyllyt ovat nyt muotia, mutta eivät kauan, sitten palataan taas Twiggy-tyyliin.

Kannattaisi ehkä miettiä oikeasti tärkeitä asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takamuksen tarkoitus on olla istumalihaksena ja suolenpäänä. Tämä säilyy kuolemaan asti.

"Hyvä takamus" on subjektiivinen käsitys. Minä pidän laihasta pyllystä, rumat muhkupyllyt ovat nyt muotia, mutta eivät kauan, sitten palataan taas Twiggy-tyyliin.

Amen.

Vierailija
44/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämän loppuun saakka. Kyllä paskantaminen onnistuu tavalla tai toisella, ja millään muulla ei perseen osalta ole mitään merkitystä.

Kyllä ne pakaralihakset on kropan suurimmat.

Ilman niitä ei esim. kävellä.

Joten niillä on paljonkin väliä hyvinvoinnin kannalta.

Vierailija
45/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet päällä (istuvat farkut esim.) melkein kaikkien takapuolet näyttävät hyvältä, mutta toisin on alasti. Tämä teille, joiden mielestä perseenne on hyvä tekemättä mitään.

Vierailija
46/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti tärkeää on nimenomaan säilyttää lihakset vielä keski-iän jälkeenkin, jotta kestää pahemmin nivelten rappeutumista jne kropan vanhenemiseen liittyvää, erityisen tärkeitä ovat reisi ja pohjelihakset...ja aktiiviset pakarat tukevat hyvin reisiä.

Terv 51 ja edelleen hyvä bäkströmi

Vierailija
47/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takalistoni ei ainakaan vielä levinnyt ,maha pömpöttää kyllä.

N>60v

Vierailija
48/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole samaa mieltä miesten perseistä. Rupsahtavat yhtä nopsaa kuin naisilla jos vaan makaa ja juo kaljaa.

Vierailija
49/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa kuin omasta puolestani, mutta kyllä sitä pitää tarkoituksella treenata jos ei harrasta liikuntaa, jossa se treenaantuu siinä sivussa. Itselläni baletti teki vihdoin keskinkertaisesta pepusta hyvännäköisen, en ole koskaan ollut mikään porrastreenin ystävä tai kyykkääjä.

Uskon ja toivon, että tilanne pysyy takapuolella vielä hyvänä vaihdevuosiin asti, sitten varmaan alkaa totinen rääkki jos takamusta pitää enää ensisijaisen tärkeänä. Eiköhän se käyttökelpoisena pysy joka tapauksessa.

N24

Vierailija
50/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hyväkään perse ei näytä miltään, jos muut kudokset, esim. vatsa ympärillä alkaa roikkua.

Vierailija
51/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet päällä (istuvat farkut esim.) melkein kaikkien takapuolet näyttävät hyvältä, mutta toisin on alasti. Tämä teille, joiden mielestä perseenne on hyvä tekemättä mitään.

-No miten selität sit sen et ulkonäöllisesti ns virheettömin perse mulla on just jos en harrasta yhtään liikuntaa?? :DDDD Ja just puhun siitä ilman vaatteita, en vaatteet päällä. :) Mulla liikunta ei vaikuta samalla tavalla ku joillain muilla, koska oon sirorakenteinen...

Vierailija
52/66 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putosin hyvinmuodostuneelle takamukselleni tämän hervottoman kysymyksen aiheuttaman naururemakan vuoksi.

Nyt ollaan tärkeiden asiioiden äärellä... onhan aloittaja kertonut jo syynsä kysymykselle, veikkaan väitöskirjan taustatutkimusta.

Heh! Mulle av on viihdettä. Tärkeitä asioitani hoidan muualla. Tiedän toki ettei kaikilla näin ole. :)

t. ap

Vierailija
53/66 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Runsaasti miehekkäitä vastauksia löysähanurisilta.

Jotenkin en yllättynyt.

Mikä on miehekäs vastaus tässä ketjussa?

Komiikka siitä, että vain naiset vanhenevat ja illuusiot ikämiesten upeudesta. Selityksenä todennäköisesti miespeilit, joissa jokainen mies on nuori, komea ja haluttava.

Vierailija
54/66 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisille tule ylipäätään hyvää persettä jos ei sitä treenaa.

Vierailija
55/66 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisille tule ylipäätään hyvää persettä jos ei sitä treenaa.

Kyllä niillä nuorena on.

Vierailija
56/66 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti tärkeää on nimenomaan säilyttää lihakset vielä keski-iän jälkeenkin, jotta kestää pahemmin nivelten rappeutumista jne kropan vanhenemiseen liittyvää, erityisen tärkeitä ovat reisi ja pohjelihakset...ja aktiiviset pakarat tukevat hyvin reisiä.

Terv 51 ja edelleen hyvä bäkströmi

Pyöräilen säännöllisesti pitkiä matkoja ja kyykkään usein, mutta peba on silti aina ollut lättänä. Lihaksissa ei ole mitään vikaa. Perskannikat saa erilleen vain sorkkaraudalla.

Vierailija
57/66 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset 25-30v

Miehet 45-55v

Vierailija
58/66 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
59/66 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) 20

B) ketä kiinnostaa

Vierailija
60/66 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monella alkaa jo 25-vuotiaana perse löystyyn, jos elintavat huonot.

Niin miehillä kuin naisillakin.

N25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän