Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkähän ikäiseksi asti yleensä perse pysyy ihan hyvänä jos sitä ei erityisemmin täsmätreenaa? a) naisilla b) miehillä

Vierailija
04.10.2018 |

Mitä olette havainneet itsessänne/tutuissanne?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla 20-vuotiaaksi. Miehillä 50-vuotiaaksi.

Miksi olet noin armoton itsellesi?

Eihän nainen ole täydessä kukoistuksessaan ennen 30:ä. Ja katso hieman tarkemmin miesten naamaa. 50 on jo pappa.

Vierailija
22/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul oli ainaki nuorenq rumempi takapuoli ku joskus aikuisena.nyt taas en oo tehny mtn sen etee,en ees liikkunu kunnolla ja syony niin et se on peittyny laskistq...varmaan nayttais erilta jos tekisin jtn sen eteen,:)vaikka oonki vanhentuny

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mo.della taas huono päivä (muista lääkkeet!). Piti poistaa viestini, jossa totesin, ettei se vanheneminen haittaa, koska mies vanhenee samaa tahtia. 

Vierailija
24/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä on alapeukutettu? Kyllä sen vain treenaamattomien naisten osalta huomaa, kun parinkymmenen ikävuoden jälkeen pylly alkaa joko hyllymään, leviää muodottoman kokoiseksi tai plösähtää. Miehillä vastaavaa ei tapahdu kuin vasta joskus 50 ikävuoden jälkeen.

Mutta ainahan voi treenata, jolloin pylly pysyy naisillakin nättinä helposti ainakin neljäänkymppiin asti. Eli naiset, muistakaapa asianmukainen treenaus! :)

"asianmukainen" :DDDD

Noh, mutta geeneistä, elintavoista ja arkiliikunnastakin riippuu hyvin paljon. Itse en reenaile, mutta perse saa kyllä vuolaita kehuja.

Vierailija
25/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mo.della taas huono päivä (muista lääkkeet!). Piti poistaa viestini, jossa totesin, ettei se vanheneminen haittaa, koska mies vanhenee samaa tahtia. 

Ei kun poistikin jonkun toisen viestin. Ne lääkkeet kannattaa muistaa joka tapauksessa...

Vierailija
26/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti seksikkäänä naisella 20 -vuotiaaksi ja miehellä 26 -vuotiaaksi. Sen jälkeen on pakko alkaa treenata.

Vierailija
27/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis jos tykkaa vaan siit et on sopusuhtanen tai sellanen jota voi kuvata,nii ei urheilul oo merkityst.esim mul 163cm ja 55 kg on ihan taydellinen perse,siis sellanen josta kukaan ei vois sanoa etteiko olis.ja nimenomaa Ilman liikuntaa:) sit jos liikun,niin enemman perse fetistit kiinnostuu,ku tulee sellane muhkee.

Vierailija
28/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei iällä ole merkitystä jos ei mitään liikuntaa harrasta.

Ei jostain ihmeen syystä pidä tosin paikkaansa kaikkien kohdalla tämä. Useilla WT-naisilla, rock-henkisillä tatskatuilla pimatsuilla ja jopa ihan rehdisti narkkarin näköisillä naikkosilla on monesti tosi laadukkaat pebat, vaikka on täysin selvää etteivät nämä kyllä uhraa liikunnalle sekuntiakaan vauhdikkaasta elämästään   :-O  

Oisko tuo olemus vääristänyt käsitystäsi. Käyttävät ehkä vaatteita jotka korostavat ahteria.

Hyvät pebat löytyy salilla treenaviltä naisilta, ei muilta. Ellei ne ole aivan liian nuoria, jotain 22v ja alle, sekä harrastavat jotain sopviaa liikuntaa, ratsastamista, voimistelua, tai vaikkapa aitajuoksua.

Vierailija
29/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti seksikkäänä naisella 20 -vuotiaaksi ja miehellä 26 -vuotiaaksi. Sen jälkeen on pakko alkaa treenata.

Vierailija
30/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella 25 vuotta on raja että treenamattomuus alkaa näkyä.

Toki paljon pystyy vaatteilla peittämään jne mutta silloin tarkkasilmäinen mies alkaa huomata ns. rupsahtamista vaikka paino pysyisi ennallaan.

Toki iso muutos tulee sitten myöhemmin esim synnyttämisen yhteydessä.

Vierailija
31/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua eri hettalinnosta yhtaa hetjelkaa peet,koska niista tulee pkeniist ja en eea muistpaskaxDDDeeaillasta seksi on,nii en naa mitaqn ees seksuaalisesti xD en itteeni,en ktn muutakaa xDDD

Ja laadukas perse tarkottaq eri asioita eri ihmisille.itelleni on tarkeintq kookonaisuis,mul on taydelliset ulkonakogeenit enka tod haluis mtn miest joka kiinnostuis vaan mun perseestq xD

Vierailija
32/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä 51 ja perse parempi kuin monella nuorella, juoksua, salia pyöräilyä päivittäin, sillä pysyy pakkari kasassa!!!

Vierailija
33/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä on alapeukutettu? Kyllä sen vain treenaamattomien naisten osalta huomaa, kun parinkymmenen ikävuoden jälkeen pylly alkaa joko hyllymään, leviää muodottoman kokoiseksi tai plösähtää. Miehillä vastaavaa ei tapahdu kuin vasta joskus 50 ikävuoden jälkeen.

Mutta ainahan voi treenata, jolloin pylly pysyy naisillakin nättinä helposti ainakin neljäänkymppiin asti. Eli naiset, muistakaapa asianmukainen treenaus! :)

Terveisin löllöpyllymies

Vierailija
34/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kaikilla oo peppu koskaan, ainakaan niiden silmään ketkä tykkää siitä treenatusta pallomallista. Oma peppu alkoi rupsahtamaan siinä 22 kieppeillä (ilman treeniä koskaan, lapsena olin aika liikkuvainen kylläkin ja siitä syystä pyöreä peppu). t nainen

Vierailija
35/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma oon saanu Niin palljon kommentteja mun perseesta,suurimmaks osaks palvovia joten nyt 28 v mulle on ihan samq milta sevnayttaa :D oon niin kyllastyny !!!:)

Vierailija
36/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän loppuun saakka. Kyllä paskantaminen onnistuu tavalla tai toisella, ja millään muulla ei perseen osalta ole mitään merkitystä.

Vierailija
37/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei oo treenista kii..ja alle 20,v voi olla tosi sellane perse ku ei ois ikin peilii kattonu,

Vierailija
38/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset treenaavat ja pysyvät hoikkina, joten heillä on usein kunnossa lihakset.

Miehillä takapuolet alkavat riippua viimeistään nelikymppisinä.

Vierailija
39/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko tuo olemus vääristänyt käsitystäsi. Käyttävät ehkä vaatteita jotka korostavat ahteria.

Tärkein tässä varmaan ainakin se hoikkuus, mitä monilla tuon tyylin naisella on. Myös esim. matalavyötäröiset farkut ja ne räväkät tuon tyylin naisten suosimat fiorellat korostavat pebaa paremmin kuin ylipiukat kainaloihin vedetyt pillit mitä perusnaiset käyttävät.

Vierailija
40/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitka lihakset??ei mun vartalotyyppi vaadi ainakaa yhtaa lihasta ollaksee taydellinen ulkosesti xDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän