Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkähän ikäiseksi asti yleensä perse pysyy ihan hyvänä jos sitä ei erityisemmin täsmätreenaa? a) naisilla b) miehillä

Vierailija
04.10.2018 |

Mitä olette havainneet itsessänne/tutuissanne?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotiaaksi pysyy kaikki ulkonäössä ennallaan. Siitä lähtee alamäki.

Vierailija
2/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

25/75

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olette havainneet itsessänne/tutuissanne?

a) n. 30-v. Vaihtelu on toki suurta.

b) n. 50-v.? Ainakaan sitä ennen ei tule normaalisti ns. vanhan miehen pyllyä

Vierailija
4/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun mulla se on ollut huono niin kauan kuin muistan. Ala-asteella kun en vielä edes tajunnut millainen on "hyvä perse", ihmettelin miksi housut näytti takamuksen kohdalla mulla typerämmältä kuin muilla. Se siis roikkui jo silloin löysänä, kuihtuneena ja muodottomana.

Olen yrittänyt välillä treenata sitä, mutta en ole saanut koskaan kokea takamustani edes keskiverroksi, vaan se on ollut aina häpeän aihe. Pitää miettiä miten pukeutua niin, ettei se näy liian selvästi. (Eikä se ole ainoa ongelmakohta kehossani, joten pukeutumisessa on hieman haasteita.)

Vierailija
5/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkkaile tuttujeni peppuja.

Vierailija
6/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla 20-vuotiaaksi. Miehillä 50-vuotiaaksi.

Vierailija
7/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarkkaile tuttujeni peppuja.

Just tänä aamuna täällä oli ketju, jossa kysyttiin, miksi valehtelet jopa tällaisella nimettömällä palstalla!

Vierailija
8/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, kun mulla se on ollut huono niin kauan kuin muistan. Ala-asteella kun en vielä edes tajunnut millainen on "hyvä perse", ihmettelin miksi housut näytti takamuksen kohdalla mulla typerämmältä kuin muilla. Se siis roikkui jo silloin löysänä, kuihtuneena ja muodottomana.

Olen yrittänyt välillä treenata sitä, mutta en ole saanut koskaan kokea takamustani edes keskiverroksi, vaan se on ollut aina häpeän aihe. Pitää miettiä miten pukeutua niin, ettei se näy liian selvästi. (Eikä se ole ainoa ongelmakohta kehossani, joten pukeutumisessa on hieman haasteita.)

Mulla on vähän sama. Geneettistä, liikun paljon. Ja nykyisin teen erityisesti takalistolle tarkoitettuja harjoituksia. Olen päättänyt, että koittaa vielä päivä ettei mun tarvitse peitellä ja hävetä sitä.

Vierailija
9/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runsaasti miehekkäitä vastauksia löysähanurisilta.

Jotenkin en yllättynyt.

Mikä on miehekäs vastaus tässä ketjussa?

Vierailija
10/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on susta hyvä?

Mitä kuvittelet että sille tapahtuu?

Vierailija
11/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei iällä ole merkitystä jos ei mitään liikuntaa harrasta. Ei se perseen treenaaminen niin vaikeaa ole. Kyykkyliikkeitä voi tehdä kotonakin ilman painoja ja portaissa kävelyä pitkillä harppauksilla niin pyöristyy 👍

Vierailija
12/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, fantasiamaailmassa elät.

25 on se ikä, josta alamäki lähtee. Ihan aineenvaihdunnasta lähtien.

Vierailija
13/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vähän sama. Geneettistä, liikun paljon. Ja nykyisin teen erityisesti takalistolle tarkoitettuja harjoituksia. Olen päättänyt, että koittaa vielä päivä ettei mun tarvitse peitellä ja hävetä sitä.

Oikea asenne! 

Vierailija
14/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule!

Perehdy vartalotyyppeihin ja hyväksy itsesi.

Ihmettelin harmistuneena aikuiseksi asti, miksi farkut on väärin tehtyjä. Housunkauluksen takaosa nousi mulla korkealle selkään. Kunnes ompelukurssilla peruskaavaani tekiessä ilmeni että mulla on litteä takamus.

Me ihmiset ollaan erimuotoisia. Sillä hyvä.

Vierailija
15/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mies vanhenee samaa tahtia, joten jaksaa kehua perää vieläkin parinkymmenen vuoden jälkeen. 

Vierailija
16/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kii elintavoista,ei niinkaa iasta.okei joskus 50v ylospain iastaki,mut muuten kii siitq mita tekee tai ei tee ja miten syo esim kuinka paljon yms

Vierailija
17/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putosin hyvinmuodostuneelle takamukselleni tämän hervottoman kysymyksen aiheuttaman naururemakan vuoksi.

Nyt ollaan tärkeiden asiioiden äärellä... onhan aloittaja kertonut jo syynsä kysymykselle, veikkaan väitöskirjan taustatutkimusta.

Vierailija
18/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kenelläkin.

Ei mulla ainakaan alkanut kuin 40+ kun sairastuin.

Vierailija
19/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla 20-vuotiaaksi. Miehillä 50-vuotiaaksi.

Miksi tätä on alapeukutettu? Kyllä sen vain treenaamattomien naisten osalta huomaa, kun parinkymmenen ikävuoden jälkeen pylly alkaa joko hyllymään, leviää muodottoman kokoiseksi tai plösähtää. Miehillä vastaavaa ei tapahdu kuin vasta joskus 50 ikävuoden jälkeen.

Mutta ainahan voi treenata, jolloin pylly pysyy naisillakin nättinä helposti ainakin neljäänkymppiin asti. Eli naiset, muistakaapa asianmukainen treenaus! :)

Vierailija
20/66 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei iällä ole merkitystä jos ei mitään liikuntaa harrasta.

Ei jostain ihmeen syystä pidä tosin paikkaansa kaikkien kohdalla tämä. Useilla WT-naisilla, rock-henkisillä tatskatuilla pimatsuilla ja jopa ihan rehdisti narkkarin näköisillä naikkosilla on monesti tosi laadukkaat pebat, vaikka on täysin selvää etteivät nämä kyllä uhraa liikunnalle sekuntiakaan vauhdikkaasta elämästään   :-O  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi