Sain äsken tehtyä dildon 3d-tulostimella!
Pinta oli aluksi karkea mutta hioin sen hienolla hiekkapaperilla ja nyt se on ihan sileä. Dildo vain on turhan kova. Miten siihen saa sellaisen pehmeän pinnoitteen?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Lämpimät onnittelut. Teitkö ison?
Miksi sen pitäisi olla iso?
Oletko varmistanut että käytetyt materiaalit ovat tyyliin elitarvikekäyttöön kelpaavaa muovia? Jotain epämääräisiä liuottimia tai polymeerejä tai muovinlisäaineita en tunkisi itse mihinkään ruumiinaukkooni, varsinkaan tuollaiseen kosteanlämpimään...
t. kemisti
Vierailija kirjoitti:
Oletko varmistanut että käytetyt materiaalit ovat tyyliin elitarvikekäyttöön kelpaavaa muovia? Jotain epämääräisiä liuottimia tai polymeerejä tai muovinlisäaineita en tunkisi itse mihinkään ruumiinaukkooni, varsinkaan tuollaiseen kosteanlämpimään...
t. kemisti
Mm. tuon takia dildon kanssa käytetään aina kondomia.
Se on kuitenkin muovia? Hyvä idea toi 3d-tulostaminen mutta dildo... eikö joku puinen itse vuoltu versio olisi parempi, vaikka sellainen vaahteramäen eemelin inspiroima puu-ukko ;)
Alahan myydä uutta "Make Your Own Dildo" (MYOD) -pakettia netissä. Sinusta tulee miljardööri tuossa tuokiossa. Sitten vielä ohjeet Youtubeen käytännön esimerkein.
Samalla vaivalla tekee koko miehen tuolla laitteella. Ei tule juoppoa vetelystä tai väkivaltaista petoa, vaan lempeä dildo-David.
Haluaisko joku nainen osallistua testikäyttäjänä havainnoivaan käyttäjätutkimukseen, jos suunnittelen dildon?
Voitais perustaa tuotekehitystiimi. Olis aika hienoa suunnitella räätälöity dildo juuri sulle.
t. muotoilijamies (oikeastikin)
Ja miehet kun sanovat, etteivät naiset muka ymmärrä tekniikasta mitään. Niin kukkua!
Businessenkeeitä jonoon asti varmasti. Ei ole pääomarahoitusongelmia. Ehkä jokin joukkodildolaina olis hyvä laskea liikkeelle? Tyytyväisyys taataan. Jos ukoilla on nyt ne Otherdanisguy-housut, niin eiväthän ne housuistaan irti päästä. Tähän markkinarakoon dildo on just paikallaan.
Onko kukaan kokeillut tekovaginan tekemistä tuolla tulostimella? Kai sekin nyt onnistuu.
Minä taas olen mallintanut oman kaluni ja siitä 3D tulostanut dildon vaimolle. Ja itseasiassa myös toisen minkä vaimo antoi lahjaksi ystävälleen, ei tosin kertonut että kenen mallin mukainen :))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sen pitäisi olla iso?
Sanoinko, että pitäisi olla?