Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nukutte miehenne kanssa?

Vierailija
04.10.2018 |

Olen vastikään eronnut ja tavannut uuden miehen. Aiempi mieheni ei hellyydestä juuri välittänyt, mutta tämä uusi mies on aivan toista maata. Hän haluaa pitää minua hyvänä kaikin tavoin. Öisin, jos herään, tämä mies sanoo heti, että tule kainaloon ja kaappaa minut sinne. Muutenkin mies haluaa nukahtaa niin, että olen hänen kainalossaan ja nukkua lähekkäin saman peiton alla. Itse en ole koskaan aiemmin törmännyt vastaavaan ja olisinkin kysynyt, että onko tuollainen yleistäkin, että nukutaan lähekkäin? Mitä ollenkaan aiemmassa elämässäni menettänyt..

Kommentit (168)

Vierailija
141/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainenvm83 kirjoitti:

Huutonaurua ja yrjöämistä sekaisin;DDDD Heittivät mut ulos kirjastos ja sain porttarin. Kiitti vaan ja sano terkut äijälleskin!! Ellet ole joku provo vanhapiika miltä vähän kuulostat..

Ihmisten onni ärsyttää katkeria.

Älä nyt kuvittele itsestäsi liikoja, ette te nyt sentään mitään Räikkösiä ole!! Jonku halikaverin nyt löytää kuka tahansa jos on sellaista vailla.

Vierailija
142/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukutaan hemmetin huonosti molemmat. Mies haisee pahalta, koska ei käy suihkussa kuin kerran kahdessa viikossa ja aloitti taas tupakoinnin. Viikonloppuisin haisee viinalta. Lisäksi mies röhisee ja kuorsaa niin hirveästi, että tuntuu kuin pommikone surraisi makuuhuoneessa.

Vaitsi, mikä helmi!

Naurattaa av:n haisevat miehet. Näitä ei kyllä huolita mukaan seuraavalle Porvoon-reissulle!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukkuu sammuneena sohvalla, minä sängyssä. Kun minä lähden töihin aamulla, hän siirtyy sänkyyn. Kun palaan illalla töistä, hän on palannut sohvalle ja sammunut sinne. Emme yleensä puhu mitään, koska emme ole hereillä samaan aikaan. 

Vierailija
144/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla raukalla ei ole miestä laisinkaan. : (

Olet onnellisessa asemassa. Miehet pettää aina ja omistavat mikromunat.

Vierailija
145/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainenvm83 kirjoitti:

Ja lisäys edelliseen kommenttiini. Minun mies tuoksuu ihanalle, töiden jälkeen parhaalle, ei hielle vaan työlle. Sellainen ihana, turvallinen tuoksu. Nuuhkuttelen tarkoituksella aina niskaa kun töistä tultua nähdään kotona. Illalla ennen sänkyyn menoa käydään suihkussa kumpikin, voi huoletta puuhata muutakin kuin nukkua. Ei haise pahalle ei ja hiki ei tuu kun pidetään muutenkin makkari viileänä.

Eikä voi enää puhua alkuhuumasta meilläkään.

Ei v*ttu näitä teijän juttuja😂😂 Yhtä nuuskuttelua ja rapsuttelua🌹⛅🌞💐💌 Taitaa sateenkaarenpää löytyä porvoosta🌈🌸

Täh. Minulla on tähän ikään mennessä ollut kolme vakavaa ja pitkää parisuhdetta ja kaikissa miehen ominaishaju on ollut ihana. Miehen lämmin iho on parasta mitä voin kuvitella, eikä kukaan heistä ole ollut mikään kemikaaleilla lutraileva. Nyt kun ajattelenkin nykyisen (ja siis sen kolmannen suhteen) seurustelukumppanini ihoa menen ihan veteläksi. Luulin että kaikilla on hieman vastaavaa. En osannut ajatellakaan, että tällainen olisi jotenkin harvinaisempaa tai jopa naurettavaa.

Uh miehen vieressä nukkumien on todellakin parasta, tykkään olla se iso lusikka ja painaa otsani miehen turvallista selkää vastaan, lantioni miehen pyöreitä pakaroita vasten, kädet pehmeällä vatsalla. Ah. Tai olla miehen kainalossa... a i v a n ihanaa. Jos olisin kissa niin kehräisin.

Mitä luulet onko mies samanlaisessa hurmoksessa ison pehmeän vatsasi takia?! Mä epäilen että miehelläkin on vetelä ja sen takia kääntänyt sulle turvallisesti selkänsä mitä vasten painautua.

Vierailija
146/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä koira nukkuu miehen kainalossa ja minä siinä vieressä itsekseni.

Koira vasta lemuaakin. Haistatko mitään?

Vierailija
147/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainenvm83 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainenvm83 kirjoitti:

Ja lisäys edelliseen kommenttiini. Minun mies tuoksuu ihanalle, töiden jälkeen parhaalle, ei hielle vaan työlle. Sellainen ihana, turvallinen tuoksu. Nuuhkuttelen tarkoituksella aina niskaa kun töistä tultua nähdään kotona. Illalla ennen sänkyyn menoa käydään suihkussa kumpikin, voi huoletta puuhata muutakin kuin nukkua. Ei haise pahalle ei ja hiki ei tuu kun pidetään muutenkin makkari viileänä.

Onko sun mies ammatiltaan hajuvesimalli?

Se on sähköasentaja, päivän aikana ei hikoile mut varmaan keho tuottaa sitä omaa tuoksua ja se on minusta ihanin tuoksu mitä on. Sen haistaa just kaulalta tai halatessa tai nenä kiinni ihossa. Vaikea selittää jos ei ole kokenut. Se on tuoksu jonka tunnistaa ja muut ei samalta tuoksu. Mulla on kyllä huippu hajuaisti muutenkin, haistan semmosia mitä monet muut ei. Esim.lääkitykset ja jos joku on vaikka kaatanut puun niin haistan sen tuoksun hänestä vaikka muut ei huomaa mitään. Tää on todistettu juttu. 😁

Mä olen aina ihmetellyt miten monet aikuiset ihmiset melkein sekoaa jos puoliso pettää ja jättää. Mutta tällässiä kommentteja kun lukee niin en ihmettele enää. Jos toista palvoo niin että tämä tuoksuukin ihanemmalta kun mikään muu niin kai siinä polla sekoaa kun miettii että nyt se on jonkun muun nuuskittavana. Vai meneekö se niin että aina se tuoksuu parhaimalle kenen kanssa sattuu seukkaamaan?

Nyt ei kyllä osunut ollenkaan. Mustasukkainen en ole ollenkaan ja meidän suhdetta enemmänkin ihmetellään kun sen on niin vapaa ja meillä on niin paljon omaa elämää. Mut silti se mieheni ominaistuoksu on yksi parhaista. Ehkä siihen liittyy rakkaus mutta muuten olet hakoteillä 😊

Vierailija
148/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainenvm83 kirjoitti:

Ei v*ttu näitä teijän juttuja😂😂 Yhtä nuuskuttelua ja rapsuttelua🌹⛅🌞💐💌 Taitaa sateenkaarenpää löytyä porvoosta🌈🌸

Täh. Minulla on tähän ikään mennessä ollut kolme vakavaa ja pitkää parisuhdetta ja kaikissa miehen ominaishaju on ollut ihana. Miehen lämmin iho on parasta mitä voin kuvitella, eikä kukaan heistä ole ollut mikään kemikaaleilla lutraileva. Nyt kun ajattelenkin nykyisen (ja siis sen kolmannen suhteen) seurustelukumppanini ihoa menen ihan veteläksi. Luulin että kaikilla on hieman vastaavaa. En osannut ajatellakaan, että tällainen olisi jotenkin harvinaisempaa tai jopa naurettavaa.

Uh miehen vieressä nukkumien on todellakin parasta, tykkään olla se iso lusikka ja painaa otsani miehen turvallista selkää vastaan, lantioni miehen pyöreitä pakaroita vasten, kädet pehmeällä vatsalla. Ah. Tai olla miehen kainalossa... a i v a n ihanaa. Jos olisin kissa niin kehräisin.

Mitä luulet onko mies samanlaisessa hurmoksessa ison pehmeän vatsasi takia?! Mä epäilen että miehelläkin on vetelä ja sen takia kääntänyt sulle turvallisesti selkänsä mitä vasten painautua.

Lukeminen on vaikeaa. Se taisi olla miehen pehmeä vatsa, jolla kirjoittajan kädet oli...

Vierailija
149/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainenvm83 kirjoitti:

Lukeminen on vaikeaa. Se taisi olla miehen pehmeä vatsa, jolla kirjoittajan kädet oli...

Kyllä ja kaikilla av-mammoillahan on täydellinen sixpack ellei toisin mainita👙

Vierailija
150/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä halusi nukkua aina lusikassa ja yhteisen ison peiton alla. Voi jeesus että ahdisti. Onneksi nykyinen ei halua. Illasta aina halitaan ja ja ja ;) ... ja sitten toisinaan nukutaan omilla puolillamme parisängyssä, mutta usein mä karkaan sohvalle/toiseen makariin nukkumaan. Syitä tähän: miehen kuorsaus häiritsee minun nukkumista vs yökyöpelinä usein luen tmv vielä pitkään miehen väsähdyttyä jä tämä häiritsee häntä. Lisäksi vanhimmalla mukulalla on usein tapana tulla viereen kesken yön, jolloin tulis kolmistaan samassa sängyssä ihan sika-ahdasta, murunen kun vie tilasta n.80% ihan joka tapauksessa :D

Vierailija
151/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vastikään eronnut ja tavannut uuden miehen. Aiempi mieheni ei hellyydestä juuri välittänyt, mutta tämä uusi mies on aivan toista maata. Hän haluaa pitää minua hyvänä kaikin tavoin. Öisin, jos herään, tämä mies sanoo heti, että tule kainaloon ja kaappaa minut sinne. Muutenkin mies haluaa nukahtaa niin, että olen hänen kainalossaan ja nukkua lähekkäin saman peiton alla. Itse en ole koskaan aiemmin törmännyt vastaavaan ja olisinkin kysynyt, että onko tuollainen yleistäkin, että nukutaan lähekkäin? Mitä ollenkaan aiemmassa elämässäni menettänyt..

Seurustelun alussa nukuttiin noin.. tapa loppui melko nopeasti. Nyt kaipaan kosketusta.

Vierailija
152/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

age is just a number kirjoitti:

Me nukutaan kanssa ihokontaktissa. Joskus lusikassa, joskus minä miehen kainalossa. Ihaninta on herätä "pikkulusikassa" miehen nenä mun niskaa varten, käsi mun ympärille kiedottuna, ja nuuskutella miehen unista tuoksua <3 

Siis hyi v*ttu mä oksensin just vähän mun suuhun🙊 Mä ymmärrän vielä jonkun pikkuvauvan uniset söpöt tuoksut mutta aikuisen körmynukon!?

Vauvan pää tuoksuu toki ihanalta, mutta tykkään myös oman mieheni tuoksusta. Enkä nyt tarkoita mitään hajusteita. Itse asiassa haistelen mielelläni miehen kainaloita. Kannattaa valita mies, joka tuoksuu omaan nenään hyvälle.

Ap: halaillaan kunnes nukahdetaan. Jossain vaiheessa yötä kömmin yleensä omalle puolelle sänkyä.

Vierailija
153/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoksusta puheen ollen, kyllä nenä haistaa feromonit kuka on itselle sopivin kumppani. Bartserol Jenniferin tilanteessa, voisi haistaa kutakin suihkunraikkaana ilman että kenelläkään on hajusteita. Halatessa nuuhkaus.

Jos mies on muuten mukava mutta haju ei ole omaan nenään sopiva, aika näyttää ruman totuuden.

Mutta kun oikea löytyy, juuri se ominaistuoksu on kohdillaan. Mennen-mies ja hiuslakka-nainen, kannattaa saunoa ennen päätöstä jatkaako.

Tässä on kyllä perää. Exä ja hänen paitansa haisivat aina todella vastenmielisiltä ja pistäviltä. Ero siitä lopulta tuli, mutta likemmäs 10v sitä jaksettiin kituutella huonossa liitossa. Nyksän tuoksua olen ihmetellyt ihan ääneenkin. Tuoksu on todella voimakas ja aivan ihana. Ja kyse ei ole hajusteesta, vaan ominaistuoksusta ja hiestä.

Ja aiheeseen liittyen, nukutaan sylikkäin. Suhde on tosin sen verran tuore, että aika näyttää millaisena nukkumisjärjestelyt jatkuvat.

Vierailija
154/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainenvm83 kirjoitti:

Kuinka shitejä parisuhteita teillä kuittailijoilla on jos tämä on teistä jotenkin ylimenevää?

😀😀😀 Surullista! Ettekö oikeesti tykkää kumppaninne tuoksusta? Kamalaa ois jos oma kumppani haisis pahallen tai sitä ei haluis kosketella.

Ei kai parisuhteen hyvyyttä muut kun koirat mittaa nuuskuttelemalla ja rapsuttelulla? Ihmisillä yleensä vähän korkeammat standardit.

Voithan niin itsellesi uskotella, mutta oikeasti ihminen ei kyllä eroa eläimestä mitenkään tässä suhteessa. Hajun perusteella voi päätellä geneettisen yhteensopivuuden. Naisen e-pillerit voivat haitata parinvalintaa muistaakseni siten, että ne muuttavat sitä, mitä miehen tuoksua nainen pitää miellyttävänä.

Vierailija
155/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukkuu vieressäni jos pystyy - välissämme on nimittäin 14 kiloinen ja 90 senttinen tilanjakaja, jonka yöllisistä asennoista ja liikkeistä ei voi olla varma. Ennen lasta nukuimme lusikassa tai vierekkäin aivan pikkuruisella sängyllä yhden pikkuruisen peiton alla ja nykyisin kun nukumme kolmisin niin emme meinaa mahtua samaan erikoislevennettyyn parisänkyyn. Alkuvaiheessa aamuisin heräsin siihen että mies silitteli hereille. Jos nukuin käden päällä, ei raatsinut siirtää pois. Jo ensitreffeillä nukuimme vieretysten tiukasti, mutta ensimmäisenä yönä mies (joo, treffimme kesti kolme päivää..) käänsi selkänsä ennen nukahtamista. Jossain vaiheessa aamuyöllä heräsin siihen, että hän kääntyi puoleeni ja kaapi minut kainaloonsa ja halusi pitää lähellä ja sen jälkeen ollaankin nukuttu tiukasti vieretysten. 

Vierailija
156/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla raukalla ei ole miestä laisinkaan. : (

Voisin uhrautua korjaamaan tämän epäkohdan. Käviskö sulle sit ne sänkyleikit sitten vasta aviossa?:)

Vierailija
157/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainenvm83 kirjoitti:

Juu ei mulla mitään sixpackiä ole eikä tule, kolmen lapsen runtelema laihaläskinen masu ja miehellä oikeasti vatsaa vaikka liikkuukin todella paljon. Näin me epätäydelliset tykätään toisistamme.

Vierailija
158/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainenvm83 kirjoitti:

Juu ei mulla mitään sixpackiä ole eikä tule, kolmen lapsen runtelema laihaläskinen masu ja miehellä oikeasti vatsaa vaikka liikkuukin todella paljon. Näin me epätäydelliset tykätään toisistamme.

Kun parempaa ei ole tarjolla ja äijä on joka prisma reissulla👀kassatytön perään. Pitäkää huolta itestänne!

Vierailija
159/168 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan av-matameilla on niin laatu ukot että ne hikoileekin partavettä😃💪

En tiedä miten teidän miehet, mutta meillä käydään suihkussa illalla (puhdas hiki ei edes haise) ja makuuhuoneen lämpötila on 19 astetta, eli ei hikoilla ihan kamalasti yön aikana kun ei ole se suomalainen 26 astetta sisätiloissa.

Mitä on puhdas hiki vastaan likanen hiki? Vai onko tää puhdas hiki jotain mitä vaan sinun valioyksilösi hikoilee?

Puhdas hiki on jos hikoilee heti suihkun jälkeen. Siis jos vaikka ollaan käyty suihkussa ja harrastetaan sen jälkeen seksiä hikeen asti, niin ei se hiki haise vaikka kainalot olisivatkin kosteat. Tietysti tähän auttaa myös se, että ajelen itse kainalokarvani päivittäin ja mies trimmaa ne "millin siiliksi". 

Likainen hiki on kun käyt eka töissä, hikoilet siellä päivän, menet sitten salille, tulet sieltä kotiin, vedät perseet ja syöt kännissä kebabin, panet muijaasi, toistat viikon verran ja käyt sitten vasta suihkussa vaihtamatta vaatteita kertaakaan välissä. Noin niinkuin hieman karrikoiden. 

Hiki itsessään ei haise. Haju syntyy, kun hiki reagoi iholla olevien bakteerien kanssa. Siksi "puhdas hiki" heti suihkun jälkeen ei haise.

Vierailija
160/168 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainenvm83 kirjoitti:

Kuinka shitejä parisuhteita teillä kuittailijoilla on jos tämä on teistä jotenkin ylimenevää?

😀😀😀 Surullista! Ettekö oikeesti tykkää kumppaninne tuoksusta? Kamalaa ois jos oma kumppani haisis pahallen tai sitä ei haluis kosketella.

Ei kai parisuhteen hyvyyttä muut kun koirat mittaa nuuskuttelemalla ja rapsuttelulla? Ihmisillä yleensä vähän korkeammat standardit.

Voithan niin itsellesi uskotella, mutta oikeasti ihminen ei kyllä eroa eläimestä mitenkään tässä suhteessa. Hajun perusteella voi päätellä geneettisen yhteensopivuuden. Naisen e-pillerit voivat haitata parinvalintaa muistaakseni siten, että ne muuttavat sitä, mitä miehen tuoksua nainen pitää miellyttävänä.

Mä oon ihan hulluna mun poikaystävän tuoksusta. Silloin kun halan hänet niin vaan haistelen hänen ihon ja hiusten tuoksua. Niin hyvä on se luonnollinen tuoksu. Tuntuu että on ihan täydellinen match kaikilla tasoilla. Outo miten joku oksentaa sen takia että muut tykkä kumppanin tuoksusta. Aika surullista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä