Miten nukutte miehenne kanssa?
Olen vastikään eronnut ja tavannut uuden miehen. Aiempi mieheni ei hellyydestä juuri välittänyt, mutta tämä uusi mies on aivan toista maata. Hän haluaa pitää minua hyvänä kaikin tavoin. Öisin, jos herään, tämä mies sanoo heti, että tule kainaloon ja kaappaa minut sinne. Muutenkin mies haluaa nukahtaa niin, että olen hänen kainalossaan ja nukkua lähekkäin saman peiton alla. Itse en ole koskaan aiemmin törmännyt vastaavaan ja olisinkin kysynyt, että onko tuollainen yleistäkin, että nukutaan lähekkäin? Mitä ollenkaan aiemmassa elämässäni menettänyt..
Kommentit (168)
Itse nukkuisin mieluiten yksin, herään helposti toisen pyörimiseen ja kuorsaamiseen ja unissaan höpöttelyyn. Kääntyilen myös paljon ja ärsyynnyn jos toinen estää täydellisen asennon. :D Suhteessa kuitenkin olen ja toinen on läheisyysnukkuja. Tykkään ennen nukahtamista olla hetken kainalossa tai mieluiten lusikassa, ja sitten kääntyä mieleiseen asentoon.
Tästä ketjusta tuli fiilis että tekee mieli käpertyä miehen lähelle, vaikka se joskus haisee ja hikoilee jne. Ja oon samaa mieltä että nukkuva ihminen voi haista pahalle! Just sellanen tunkkanen haisu. Enkä tykkää nukkua kasvotusten kun pelkään että toinen joutuu haistelemaan minun yöhengitystä. :)
Halitaan ennen nukahtamista tai annetaan vain suukot, sitten molemmat nukkuu omilla puolillaan samassa sängyssä. Koskettaa ei juuri voi, tulee hiki. Ja kasvot vastakkain ei voi olla, kun minua ällöttää toisen hengitys vaikkei se edes haise silloin nukkumaan käydessä kun on just pessy hampaat. Niin nukun aina naama seinää kohti.
Mun mies ei haise pahalta, vaan tuoksuu hyvältä nenääni. Joskus nuuhkin häntä. Mutta en vain halua nukkua lähekkäin, koska se ahdistaa ja haluan leveän asennon.
Päällekkäin nukutaan ja mun mies haisee moottoriöljylle.
Eri huoneissa miehen kuorsauksen takia. Ja muutenkin en ole koskaan tykännyt nukkua liian lähekkäin. Tarvitsen paljon omaa tilaa.
Nukahdetaan kyljellään kasvot vastakkain, ylempi käsi toistemme ympärillä. Minulla usein myös jalka miehen päällä. Heräämme aina aamulla ei puolilta sänkyä, emme ole koskaan kumpikaan heränneet siihen kun siirrymme. Olisi hauska tietää miten se tapahtuu ja mihin aikaan.
Onko normaalia, että mies haluaa minun nukkuvan hänen sylissä? Mies on kyljellään ja minä makaan selälläni niin että mies on kietonut kätensä ympärilleni - mies suojelee ja lämmittää minua tällä tavalla. :)
Melkoisen yliherkkä saa olla, että näkee tässäkin miesvihaa...