Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nukutte miehenne kanssa?

Vierailija
04.10.2018 |

Olen vastikään eronnut ja tavannut uuden miehen. Aiempi mieheni ei hellyydestä juuri välittänyt, mutta tämä uusi mies on aivan toista maata. Hän haluaa pitää minua hyvänä kaikin tavoin. Öisin, jos herään, tämä mies sanoo heti, että tule kainaloon ja kaappaa minut sinne. Muutenkin mies haluaa nukahtaa niin, että olen hänen kainalossaan ja nukkua lähekkäin saman peiton alla. Itse en ole koskaan aiemmin törmännyt vastaavaan ja olisinkin kysynyt, että onko tuollainen yleistäkin, että nukutaan lähekkäin? Mitä ollenkaan aiemmassa elämässäni menettänyt..

Kommentit (168)

Vierailija
121/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen nukuttiin samassa sängyssä omien peittojen alla, mutta nykyään eri huoneissa. Kyllästyin miehen kuorsaukseen, uneni oli katkonaista ja joskus aamuisin mies kehtasi vielä sanoa, että minä olin häirinnyt hänen untaan, vaikka itse oli kuorsannut läpi yön!

Meidän avioliitto voi paremmin, kun nukutaan erillään, ja seksi onnistuu illalla ennen nukkumaanmenoa. Aamuseksistä en edes välitä.

Vierailija
122/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä miehen vieressä nukkuis,jos:

-se tulis mun kanssa yhtäaikaa nukkuun (siis valotkin yhtäaikaa pois ilman mitään vääntöjä) (en pysty nukahtaan jos tiedän, että mies tulee hetken päästä paikalle kolistelemaan)

-jos se ei kuorsais Kovaa

-jos herättäs yhtäaikaa tai ainakin siten, että minä aina ennen häntä (en pysty enää nukahtaan kellon soimisen jälkeen)

-jos se ei kävis joka yö vessassa ja ei aina laittas valoja sinne ja ei aina vetäis (vessan ovi aukeaa suoraan makkariin)

Nimim. Nukkumarauha, joka ennemmin löytää aamulla kuset pöntöstä kuin yöllä herää vessanvedon ääneen 😂

P.S. Olen kuulemma vaikea 😇

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa nukkua jos ei ole kyynärpää ukon kylkiluiden välissä.

Vierailija
124/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa on nukkua yksin. Jos nukkuu samassa sängyssä, niin ainakaan ei kiinni toisessa. Kyllä nukkuminen on yksilölaji.

Vierailija
125/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri huoneissa ja mies nukkuu sohvalla. Pohdinnassa on kyllä joku muu järjestely, mutta samassa sängyssä ei unet onnistu. Mies hikoilee kuin pieni sika öisin ja hänen levoton uni häiritsee omaa unta. Ja minä tarvitsen tosi leveän nukkumisasennon tai saan selkäni kipeäksi.

Alkuaikoina 18-vuotiaina yli 10 vuotta sitten saatettiinkin eka vuosi nukkua lusikassa. Mutta ei se kovin luontaista ollut, hikihän siinä tulee eikä saa hyvää asentoa. Mutta alkuhuuma on alkuhuumaa, eihän siinä haittaa edes toisen kissanp*skalle haiseva hengitys.

Vierailija
126/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri huoneissa ja mies nukkuu sohvalla. Pohdinnassa on kyllä joku muu järjestely, mutta samassa sängyssä ei unet onnistu. Mies hikoilee kuin pieni sika öisin ja hänen levoton uni häiritsee omaa unta. Ja minä tarvitsen tosi leveän nukkumisasennon tai saan selkäni kipeäksi.

Alkuaikoina 18-vuotiaina yli 10 vuotta sitten saatettiinkin eka vuosi nukkua lusikassa. Mutta ei se kovin luontaista ollut, hikihän siinä tulee eikä saa hyvää asentoa. Mutta alkuhuuma on alkuhuumaa, eihän siinä haittaa edes toisen kissanp*skalle haiseva hengitys.

Erittäin samaa mieltä!

Vierailija
127/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tällä viikolla mietin, että mitä parhautta on saada nukkua yhdessä. Illalla makaan poski miehen rinnan päällä ja mies rapsuttaa selkää.  Siihen usein nukahdan mutta sitten pitää kiepsahtaa lusikkaan ettei niska mene jumiin. Ollaan kummatkin todella halipulaisia ja väsyneenä kaivataan toisistamme haliseuraa myös esim. päivällä sohvalla.  6 vuotta yhdessä. Kamalaa olisi ilman läheisyyttä.

Jatkuu...käydään myös ruokatunnilla yhdessä syömässä. Mies pitää aina kädestä kiinni koko ruokailun ajan. Kun pääsemme töistä käymme lenkillä käsikädessä. Mies pussaa aina välillä, mutta otteemme ei irtoa. iltaruoalla mies antaa aina omalla haarukalla minulle suupaloja ja keittää kahvit. Kahvit hän tarjoilee minulle ja kaataa kahvin kuppiin...

Käyttekö myös kakalla sylikkäin? Onko yhteinen ruuansulatus ja verenkierto?

😂

128/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaillaan ja ollaan lähekkäin kyllä paljon päivän aikana, mutta arvostamme hyviä yöunia niin paljon että nukumme kyllä omilla puolilla sänkyä :) Aluksi kokeiltiin yhteisellä, isolla peitolla, mutta aina oli jommankumman jalat tai kädet ulkona peitosta ja tuli kylmä tms... Tuntuu myös jotenkin oudolta, jos vain joku yks ruumiinosa (esim jalka tai käsi) koskettaa toista. Parempi olisi sitten olla ihan lähekkäin, mutta siis mä en vain tajua miten esim. lusikkaan pystyy kaksi ihmistä nukahtamaan silleen ettei kummallakaan puudu kädet?! En mä ainakaan pystyis nukahtamaan jos nojaisin miehen käsivarteen, ku tietäisin et se puutuu ja kohta joutuu vaihtaa asentoa. Lisäks mun miehellä on tosi voimakkaat "sätkimiset" nukahtamisvaiheessa, ja joskus kun ollaan vahingossa nukahdettu sylikkäin niin ei siinä meikäläinen oo unen päästä saanu kiinni ku toinen sätkii miten sattuu :D

Vierailija
129/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainenvm83 kirjoitti:

Ja lisäys edelliseen kommenttiini. Minun mies tuoksuu ihanalle, töiden jälkeen parhaalle, ei hielle vaan työlle. Sellainen ihana, turvallinen tuoksu. Nuuhkuttelen tarkoituksella aina niskaa kun töistä tultua nähdään kotona. Illalla ennen sänkyyn menoa käydään suihkussa kumpikin, voi huoletta puuhata muutakin kuin nukkua. Ei haise pahalle ei ja hiki ei tuu kun pidetään muutenkin makkari viileänä.

Eikä voi enää puhua alkuhuumasta meilläkään.

Ei v*ttu näitä teijän juttuja😂😂 Yhtä nuuskuttelua ja rapsuttelua🌹⛅🌞💐💌 Taitaa sateenkaarenpää löytyä porvoosta🌈🌸

Täh. Minulla on tähän ikään mennessä ollut kolme vakavaa ja pitkää parisuhdetta ja kaikissa miehen ominaishaju on ollut ihana. Miehen lämmin iho on parasta mitä voin kuvitella, eikä kukaan heistä ole ollut mikään kemikaaleilla lutraileva. Nyt kun ajattelenkin nykyisen (ja siis sen kolmannen suhteen) seurustelukumppanini ihoa menen ihan veteläksi. Luulin että kaikilla on hieman vastaavaa. En osannut ajatellakaan, että tällainen olisi jotenkin harvinaisempaa tai jopa naurettavaa.

Uh miehen vieressä nukkumien on todellakin parasta, tykkään olla se iso lusikka ja painaa otsani miehen turvallista selkää vastaan, lantioni miehen pyöreitä pakaroita vasten, kädet pehmeällä vatsalla. Ah. Tai olla miehen kainalossa... a i v a n ihanaa. Jos olisin kissa niin kehräisin.

Minäkin tykkään olla se isompi lusikka! 😊 On ihanaa kiertää kädet miehen kropan ympäri ja painautua vasten lämmintä selkämystä. Kasvot kun vielä piilottaa niskaan, niin voisi vain pysäyttää ajan kokonaan - niin kokonaisvaltaisen ihana asetelma se on.

Ja mun mies ei muuten todellakaan haise pahalle.

Vierailija
130/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muide ottaa suikkiin ja nuolee mun tatin puhtaaksi, sit mä nukahdan hymy huulilla

Vierailija
131/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

age is just a number kirjoitti:

Me nukutaan kanssa ihokontaktissa. Joskus lusikassa, joskus minä miehen kainalossa. Ihaninta on herätä "pikkulusikassa" miehen nenä mun niskaa varten, käsi mun ympärille kiedottuna, ja nuuskutella miehen unista tuoksua <3 

Siis hyi v*ttu mä oksensin just vähän mun suuhun🙊 Mä ymmärrän vielä jonkun pikkuvauvan uniset söpöt tuoksut mutta aikuisen körmynukon!?

Tämän kirjoittaja kyllä takuulla nukkuu hyvin...ja yksin👎

Vierailija
132/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva nukkuu välissä. Me sängyn eri raukoilla. Näin menty yli vuosi. Ei meillä ole muutakaan. Just eilen mietin et v#$%tue ei tässä enään mitään rakkautta ole. Sitten mies ostaa yllättäen pienen kivan lahjan ihan välittämisen ja muistamisen eleenä.

Ja niin minäkin muistelen kuinka ekat yöt nukuttiin virekkäin koko yön lusikassa. Sitten tuli kuumuus, sitten levottomat jalat, sitten muuten vaan ja lopulta vauva. Kyllä aika tekee tehtävänsä.

Joskus muistelen nuoruusvuosien kuumia suhteita. Silloin nukuttiin niin tiivisti että oltiin yh-teydessä (dynässä) koko yön. Ah se vasta jotain <3

Vierailija
133/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

age is just a number kirjoitti:

Me nukutaan kanssa ihokontaktissa. Joskus lusikassa, joskus minä miehen kainalossa. Ihaninta on herätä "pikkulusikassa" miehen nenä mun niskaa varten, käsi mun ympärille kiedottuna, ja nuuskutella miehen unista tuoksua <3 

Siis hyi v*ttu mä oksensin just vähän mun suuhun🙊 Mä ymmärrän vielä jonkun pikkuvauvan uniset söpöt tuoksut mutta aikuisen körmynukon!?

Tämän kirjoittaja kyllä takuulla nukkuu hyvin...ja yksin👎

Tai sitten jonkun laktoosi kaasutynnyrin luskassa.

Vierailija
134/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri huoneissa nukutaan. En edes haluaisi nukkua mieheni kanssa samassa sängyssä enää. En pidä hänestä.

Vierailija
135/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko niin että mies laittaa kätensä mun päälle tai sitten mä oon kyljellään ja jalka miehen päälle. 20 vuotta yhdessä.

Vierailija
136/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenvm83 kirjoitti:

Kuinka shitejä parisuhteita teillä kuittailijoilla on jos tämä on teistä jotenkin ylimenevää?

😀😀😀 Surullista! Ettekö oikeesti tykkää kumppaninne tuoksusta? Kamalaa ois jos oma kumppani haisis pahallen tai sitä ei haluis kosketella.

Ei kai parisuhteen hyvyyttä muut kun koirat mittaa nuuskuttelemalla ja rapsuttelulla? Ihmisillä yleensä vähän korkeammat standardit.

Vierailija
137/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä halitaan hetki, kun mennään sänkyyn, mut sit vetäydytään omiin nukahtamisasentoihin. Yhdessäolon alkuhetkinä mieheni olis halunnut nukkua lusikassa, mut en pysty. En vaan millään pysty. Hän jopa loukkaantui siitä, mut onneks pääsi yli. Nykyäänkin saattaa unissaan liikkua ihan lähelle ja mä taas unissani "pakenen" sängyn reunalle. Ei oo harvinaista, et mä nukun aivan reunalla pienessä tilassa, kun herra hakee läheisyyttä. Yhdessä ollaan nukuttu 22 vuotta, että kyl tän kanssa pärjäillään.

Vierailija
138/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri huoneissa nukutaan. En edes haluaisi nukkua mieheni kanssa samassa sängyssä enää. En pidä hänestä.

No älä sitten kehtaa puhua hänestä miehenäsi.

Vierailija
139/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutaan hemmetin huonosti molemmat. Mies haisee pahalta, koska ei käy suihkussa kuin kerran kahdessa viikossa ja aloitti taas tupakoinnin. Viikonloppuisin haisee viinalta. Lisäksi mies röhisee ja kuorsaa niin hirveästi, että tuntuu kuin pommikone surraisi makuuhuoneessa.

Vierailija
140/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti yhteisen peiton alla lähekkäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi