Miten nukutte miehenne kanssa?
Olen vastikään eronnut ja tavannut uuden miehen. Aiempi mieheni ei hellyydestä juuri välittänyt, mutta tämä uusi mies on aivan toista maata. Hän haluaa pitää minua hyvänä kaikin tavoin. Öisin, jos herään, tämä mies sanoo heti, että tule kainaloon ja kaappaa minut sinne. Muutenkin mies haluaa nukahtaa niin, että olen hänen kainalossaan ja nukkua lähekkäin saman peiton alla. Itse en ole koskaan aiemmin törmännyt vastaavaan ja olisinkin kysynyt, että onko tuollainen yleistäkin, että nukutaan lähekkäin? Mitä ollenkaan aiemmassa elämässäni menettänyt..
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Tuoksusta puheen ollen, kyllä nenä haistaa feromonit kuka on itselle sopivin kumppani. Bartserol Jenniferin tilanteessa, voisi haistaa kutakin suihkunraikkaana ilman että kenelläkään on hajusteita. Halatessa nuuhkaus.
Jos mies on muuten mukava mutta haju ei ole omaan nenään sopiva, aika näyttää ruman totuuden.
Mutta kun oikea löytyy, juuri se ominaistuoksu on kohdillaan. Mennen-mies ja hiuslakka-nainen, kannattaa saunoa ennen päätöstä jatkaako.
Tämä. Tietysti ihmisen henki voi haista pahalta tai kainalohiki. Kannattaa nuuhkia niskaa, siellä ominaisutuoksu on yleensä "puhtaimillaan". Jos et tahdo nuuhkia miehesi niskaa, se ei ole oikea sinulle.
Vierailija kirjoitti:
age is just a number kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan av-matameilla on niin laatu ukot että ne hikoileekin partavettä😃💪
En tiedä miten teidän miehet, mutta meillä käydään suihkussa illalla (puhdas hiki ei edes haise) ja makuuhuoneen lämpötila on 19 astetta, eli ei hikoilla ihan kamalasti yön aikana kun ei ole se suomalainen 26 astetta sisätiloissa.
Mitä on puhdas hiki vastaan likanen hiki? Vai onko tää puhdas hiki jotain mitä vaan sinun valioyksilösi hikoilee?
Puhdas hiki on jos hikoilee heti suihkun jälkeen. Siis jos vaikka ollaan käyty suihkussa ja harrastetaan sen jälkeen seksiä hikeen asti, niin ei se hiki haise vaikka kainalot olisivatkin kosteat. Tietysti tähän auttaa myös se, että ajelen itse kainalokarvani päivittäin ja mies trimmaa ne "millin siiliksi".
Likainen hiki on kun käyt eka töissä, hikoilet siellä päivän, menet sitten salille, tulet sieltä kotiin, vedät perseet ja syöt kännissä kebabin, panet muijaasi, toistat viikon verran ja käyt sitten vasta suihkussa vaihtamatta vaatteita kertaakaan välissä. Noin niinkuin hieman karrikoiden.
Nukkumaanmennessä aina oon miehen kainalossa. Siitä sit kumpiki yön aikana pyörii pyörimisensä ja aamulla taas hetki kainalossa, ku herätyskello on soinu.
Vierailija kirjoitti:
Me nukutaan kanssa ihokontaktissa. Joskus lusikassa, joskus minä miehen kainalossa. Ihaninta on herätä "pikkulusikassa" miehen nenä mun niskaa varten, käsi mun ympärille kiedottuna, ja nuuskutella miehen unista tuoksua <3
Siis hyi v*ttu mä oksensin just vähän mun suuhun🙊 Mä ymmärrän vielä jonkun pikkuvauvan uniset söpöt tuoksut mutta aikuisen körmynukon!?
Samoin :D tuo olisi järkyttävä painajainen, että joku kyhnäisi tuolla tavalla kiinni. Yök.
Nukun ihan omalla tilallani. Näin kaikissa seurustelusuhteissa. Nykyinen alussa yritti juuri noita "kainalokkain" ja muita kammottavuuksia, mutta en ymmärrä, miten siinä voi kukaan nukkua rauhassa. Joka kerta kun vaihtaa asentoa niin se toinen herää, ei sekään ole mitenkään kiva. Ja vaihdan asentoa usein. Inhoan myös, jos tuntuu, ettei ole vapaata liikkumatilaa, joten en voi sietää mitään miehen kättä tai jalkaa kehon päällä. Nykyään mies onneksi nukkuu siinä lähellä, mutta ei tunge väkisin iholle.
Kuinka shitejä parisuhteita teillä kuittailijoilla on jos tämä on teistä jotenkin ylimenevää?
😀😀😀 Surullista! Ettekö oikeesti tykkää kumppaninne tuoksusta? Kamalaa ois jos oma kumppani haisis pahallen tai sitä ei haluis kosketella.
Vierailija kirjoitti:
Nainenvm83 kirjoitti:
Ja lisäys edelliseen kommenttiini. Minun mies tuoksuu ihanalle, töiden jälkeen parhaalle, ei hielle vaan työlle. Sellainen ihana, turvallinen tuoksu. Nuuhkuttelen tarkoituksella aina niskaa kun töistä tultua nähdään kotona. Illalla ennen sänkyyn menoa käydään suihkussa kumpikin, voi huoletta puuhata muutakin kuin nukkua. Ei haise pahalle ei ja hiki ei tuu kun pidetään muutenkin makkari viileänä.
Eikä voi enää puhua alkuhuumasta meilläkään.Onko sun mies ammatiltaan hajuvesimalli?
Se on sähköasentaja, päivän aikana ei hikoile mut varmaan keho tuottaa sitä omaa tuoksua ja se on minusta ihanin tuoksu mitä on. Sen haistaa just kaulalta tai halatessa tai nenä kiinni ihossa. Vaikea selittää jos ei ole kokenut. Se on tuoksu jonka tunnistaa ja muut ei samalta tuoksu. Mulla on kyllä huippu hajuaisti muutenkin, haistan semmosia mitä monet muut ei. Esim.lääkitykset ja jos joku on vaikka kaatanut puun niin haistan sen tuoksun hänestä vaikka muut ei huomaa mitään. Tää on todistettu juttu. 😁
Menemme yleensä nukkumaan niin, että mies halaa minua takaapäin, onko se sitten lusikka? :D Joskus minä halaan miestä, joskus halataan kasot astakkain. Jossain vaiheessa on kuitenkin pakko irrottautua, että saa henkeä ja kun tulee liian kuuma. Yleensä nukahtaessa on jalat jotenkin kietoutuneet toisiinsa ja selät astakkain. Itse en ainakaan pysty nukahtamaan ihan sylikkäin tai miehen kainaloon kun tulee niin tukalaa, ehkä joskus ihan suhteen alussa onnistui kun oli niin onnensa kukkuloilla vaan. Aamulla pusut ja jotain tökkimistä ellei mies herää kiukkuisena :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me nukutaan kanssa ihokontaktissa. Joskus lusikassa, joskus minä miehen kainalossa. Ihaninta on herätä "pikkulusikassa" miehen nenä mun niskaa varten, käsi mun ympärille kiedottuna, ja nuuskutella miehen unista tuoksua <3
Siis hyi v*ttu mä oksensin just vähän mun suuhun🙊 Mä ymmärrän vielä jonkun pikkuvauvan uniset söpöt tuoksut mutta aikuisen körmynukon!?
Aika yllättävää, että tuollaiselle miesvihakommentille sataa yläpeukkua. EI ihme että suurimmalla osalla onkin ukot lähteneet sellaisen luo jonka mielestä ei omaa oksettavaa ominaistuoksua.
Mä en tunne kuin yhden aikuisen, joka ei haise pahalta nukkuessaan.
Minkä sillan alla sä makaat..
En minkään. Nukkuva ihminen vain haisee pahalta. Varsinkin siinä vaiheessa huomaa, kun tulet vasta yöllä töistä ja toinen on nukkumassa ja avaat makuuhuoneen oven. Se haju on kamala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuoksusta puheen ollen, kyllä nenä haistaa feromonit kuka on itselle sopivin kumppani. Bartserol Jenniferin tilanteessa, voisi haistaa kutakin suihkunraikkaana ilman että kenelläkään on hajusteita. Halatessa nuuhkaus.
Jos mies on muuten mukava mutta haju ei ole omaan nenään sopiva, aika näyttää ruman totuuden.
Mutta kun oikea löytyy, juuri se ominaistuoksu on kohdillaan. Mennen-mies ja hiuslakka-nainen, kannattaa saunoa ennen päätöstä jatkaako.Tämä. Tietysti ihmisen henki voi haista pahalta tai kainalohiki. Kannattaa nuuhkia niskaa, siellä ominaisutuoksu on yleensä "puhtaimillaan". Jos et tahdo nuuhkia miehesi niskaa, se ei ole oikea sinulle.
Ai se on jokin feronomijutska. Kuten tuolla edellä jo kirjoitinkin, nuuskuttelen miehen tukkaa ja niskaa mitä suuremmalla hartaudella aina nukkumaan mennessä. Tuoksuu maailman parhaimmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika yllättävää, että tuollaiselle miesvihakommentille sataa yläpeukkua. EI ihme että suurimmalla osalla onkin ukot lähteneet sellaisen luo jonka mielestä ei omaa oksettavaa ominaistuoksua.
En minkään. Nukkuva ihminen vain haisee pahalta. Varsinkin siinä vaiheessa huomaa, kun tulet vasta yöllä töistä ja toinen on nukkumassa ja avaat makuuhuoneen oven. Se haju on kamala.
Teidän pitää laskea makkarin lämpötilaa jos mies hikoilee kuin sika ja haisee. Oma mieheni haisee hyvältä jopa vähän hikisenä. Makaatte väärien miesten kanssa jos heidän hajunsa kuvottaa, ihan tutkitusti naiset tykkäävät miehen hajusta jos mies on mieleinen. - eri
https://health.howstuffworks.com/wellness/men/sweating-odor/attractive-…
En löytänyt parempaa linkkiä nyt, tuo kelpaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän haise!!! 😂 Ei haise yhtään millekään, jos on puhdas ihminen!
Tää on hulvattomin ketju av:lla pitkään aikaan.
Mun mies oli alussa ihan järjettömän halipulainen! Koko ajan oli tunkemassa lähelle. Nykyään se pärjää jo hyvin ilman hellittelyä. Illalla, jos on kotona eikä töissä, HÄN rapsuttaa MINUT uneen. Kun alettiin heilastella, niin tein hyvin selväksi, että ilman hellyyttä en tule enää olemaan yhdessäkään suhteessa. En enää kaipaa läheisyyttä yhtä piinaavasti kuin aina aiemmin, eli mies on täyttänyt tämän vajeen minussa. Joka päivä kuitenkin ollaan lähekkäin, pusutellaan ja halaillaan, ja se riittää. Yön haluan nukkua niin ettei kukaan ole kosketuksessa minuun, ta ihengitä naamalleni. Muuten ei väliä miten nukutaan!
Minä seukkaan miehen kansssa, joka on tosi tarkka nukkumajärjestelyistään sitten kun ruvetaan nukkumaan. Huvittaa, kun peiton pitää olla tietyllä tavalla jne. Hän on herkkä kuumalle, niin ei nukuta ihan kiinni toisissamme. Itse kyllä haluaisinkin sitä, sillä olen vilukissa ja tykkäisin muhia lähellä toista. Mutta täytyy tyytyä halailemaan ennen varsinaista nukahtamista, ja aamulla heti herätessä pujahtaa kainaloon.
Nainenvm83 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainenvm83 kirjoitti:
Ja lisäys edelliseen kommenttiini. Minun mies tuoksuu ihanalle, töiden jälkeen parhaalle, ei hielle vaan työlle. Sellainen ihana, turvallinen tuoksu. Nuuhkuttelen tarkoituksella aina niskaa kun töistä tultua nähdään kotona. Illalla ennen sänkyyn menoa käydään suihkussa kumpikin, voi huoletta puuhata muutakin kuin nukkua. Ei haise pahalle ei ja hiki ei tuu kun pidetään muutenkin makkari viileänä.
Eikä voi enää puhua alkuhuumasta meilläkään.Onko sun mies ammatiltaan hajuvesimalli?
Se on sähköasentaja, päivän aikana ei hikoile mut varmaan keho tuottaa sitä omaa tuoksua ja se on minusta ihanin tuoksu mitä on. Sen haistaa just kaulalta tai halatessa tai nenä kiinni ihossa. Vaikea selittää jos ei ole kokenut. Se on tuoksu jonka tunnistaa ja muut ei samalta tuoksu. Mulla on kyllä huippu hajuaisti muutenkin, haistan semmosia mitä monet muut ei. Esim.lääkitykset ja jos joku on vaikka kaatanut puun niin haistan sen tuoksun hänestä vaikka muut ei huomaa mitään. Tää on todistettu juttu. 😁
Mä olen aina ihmetellyt miten monet aikuiset ihmiset melkein sekoaa jos puoliso pettää ja jättää. Mutta tällässiä kommentteja kun lukee niin en ihmettele enää. Jos toista palvoo niin että tämä tuoksuukin ihanemmalta kun mikään muu niin kai siinä polla sekoaa kun miettii että nyt se on jonkun muun nuuskittavana. Vai meneekö se niin että aina se tuoksuu parhaimalle kenen kanssa sattuu seukkaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Mies halii mua hetken ja sitten mun pitää rapsuttaa se uneen. Olis ihan kiva kun muakin joskus rapsutettais. Tosin mul o sit yks miespuolinen kaveri, joka aina hipsuttaa ja hieroo.
Sinä kuvailit sanasta sanaan minun ja kultaisennoutajani suhteen<3 ja sen henki ei muuten haise eikä heppu haise edes kuselle vaikka joku tuolla aiemmin niin väitti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkista pulssi siltä ettet kellahda ruumiin viereen. Se selittäis hajun. Jos syke löytyy niin suihku ja tuuletus auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silleen että mun on hyvä pierrä sen reiteen💨 Viikonloppuna syötiin kaalilootaa ja raukalla on reidet vieläkin mustelmilla. Kyllä siinä peitto heilu ja p*ska hais sen yön🔥💩
Sun miehestä on varmasti kanssa ollut ihana nuuskutella sun unista tuoksua. Mitä veikkaat onko kaveriparka ollut edes tajuissaan vaan vähän syvemmässä "unessa"..
Toivotaan että koomassa ollut niin aamulla ei enää muista mitään!
Eri huoneissa ja eri kerroksissa. Mies nukkuu kellarissa ja minä toisessa kerroksessa. Teinit ykköskerroksessa.
Kuusysissä #69