Kuinka monen ihmisen kanssa viestittelet päivittäin?
Kysymys otsikossa. Asia tuli mieleeni kun eron jälkeen aiemmin epäsosiaalinen mies löysi yhteisön ja löysi sieltä uusia tuttavuuksia. Nykyään hänellä on puolisyvällisiä keskusteluja useamman ihmisen kanssa päivittäin.
Kommentit (15)
Mukava kuulla, että mies on löytänyt keskusteluseuraa.
Minäkin olen epäsosiaalinen. En minä päivittäin keskustele kenenkään kanssa. Enimmät viestini menevät keskusteluryhmiin, harvoin lähetän kellekään yksityisviestiä. Nämä keskusteluryhmät voi olla pieniä perheen/sukulaisten sisäisiä ryhmiä tai sitten jotain opiskeluihin liittyviä ryhmiä.
Kuulun yhteen sinkkuryhmään, keskustelen siellä yleisesti ja joskus jonkun kanssa yksityisestikin.
Aikuisten lasten kanssa tulee viestiteltyä joskus enemmän ja joskus vähemmän. Yksi ex viestittelee turhankin paljon, jätän huomiotta välillä.
Riippuu päivästä. Yhden, kahden, kolmen tai en välttämättä kenenkään kanssa.
En välttämättä yhdenkään. Olen sosiaalinen. En ehdi kirjotella, kun jään suustani kiinni.
En keskustele muiden kuin itseni kanssa, eikä kukaan ota minuun yhteyttä. Täällä trollaus on jonkinlaista sosiaalista virikettä, mutta keskusteluksi en sitä laske.
Kerran kuukaudessa juttelen vanhempani luona turhanpäiväisiä.
Välillä en kenenkään, toisinaan 5 kanssa.
Jos puoliso on töissä tai muuten reissussa, tai minä reissulla niin saatetaan laittaa viestiä, yleensä soitto aamulla ja illalla. Muuten tulee lähetettyä ehkä viis tekstaria tai muuta viestiä kuukaudessa...
Kumppanin, äidin ja parhaan ystävän kanssa eniten. Eli 0-3 ihmistä päivässä. Parissa ryhmässä sitten toisinaan näiden lisäksi.
Yleensä en kenenkään. Enkä juttele paitsi kaupan kassalle.
Yksinäinen N
Miljoonien. Käyn palstalla. Tämä on viestittelyä.
Epäsosiaalinen ei tarkoita sitä mitä mammat luulee. Vai oletteko te rikollisia?
Yhden