Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nukutte miehenne kanssa?

Vierailija
04.10.2018 |

Olen vastikään eronnut ja tavannut uuden miehen. Aiempi mieheni ei hellyydestä juuri välittänyt, mutta tämä uusi mies on aivan toista maata. Hän haluaa pitää minua hyvänä kaikin tavoin. Öisin, jos herään, tämä mies sanoo heti, että tule kainaloon ja kaappaa minut sinne. Muutenkin mies haluaa nukahtaa niin, että olen hänen kainalossaan ja nukkua lähekkäin saman peiton alla. Itse en ole koskaan aiemmin törmännyt vastaavaan ja olisinkin kysynyt, että onko tuollainen yleistäkin, että nukutaan lähekkäin? Mitä ollenkaan aiemmassa elämässäni menettänyt..

Kommentit (168)

Vierailija
1/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halii mua hetken ja sitten mun pitää rapsuttaa se uneen. Olis ihan kiva kun muakin joskus rapsutettais. Tosin mul o sit yks miespuolinen kaveri, joka aina hipsuttaa ja hieroo.

Vierailija
2/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me ainakin nukutaan lähekkäin. Yölläkin jos jompi kumpi herään niin siirrytään lusikkaan ellei olla jo valmiiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla raukalla ei ole miestä laisinkaan. : (

Vierailija
4/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omilla puolillamme nukutaan. En pysty nukahtamaan jos pitäisi olla kiinni toisessa, tulee hiki ja nukahtamisasentoni on sellainen, että ei siinä pysty olemaan ketään vieressä.

Vierailija
5/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on omat huoneet..mies kuorsaa niin prkleen kovaa!

Vierailija
6/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri sängyissä nukutaan ja eri huoneissa. Parisuhde voi hyvin, en vaan kykene nukkumaan toisen ihmisen kanssa, vaikka kuinka rakas onkin. 

Vierailija
7/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nukutaan kanssa ihokontaktissa. Joskus lusikassa, joskus minä miehen kainalossa. Ihaninta on herätä "pikkulusikassa" miehen nenä mun niskaa varten, käsi mun ympärille kiedottuna, ja nuuskutella miehen unista tuoksua <3 

Vierailija
8/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vastikään eronnut ja tavannut uuden miehen. Aiempi mieheni ei hellyydestä juuri välittänyt, mutta tämä uusi mies on aivan toista maata. Hän haluaa pitää minua hyvänä kaikin tavoin. Öisin, jos herään, tämä mies sanoo heti, että tule kainaloon ja kaappaa minut sinne. Muutenkin mies haluaa nukahtaa niin, että olen hänen kainalossaan ja nukkua lähekkäin saman peiton alla. Itse en ole koskaan aiemmin törmännyt vastaavaan ja olisinkin kysynyt, että onko tuollainen yleistäkin, että nukutaan lähekkäin? Mitä ollenkaan aiemmassa elämässäni menettänyt..

Alkuhuumaa...kyllä se vielä hiipuu..

Vierailija
9/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin suurimmaksi osaksi eri huoneissa. Mies varmasti tykkäisi lusikassa nukkuakin, mutta itse ahdistun, jos en saa kunnolla henkeä.

Vierailija
10/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silleen että mun on hyvä pierrä sen reiteen💨 Viikonloppuna syötiin kaalilootaa ja raukalla on reidet vieläkin mustelmilla. Kyllä siinä peitto heilu ja p*ska hais sen yön🔥💩

Vierailija
11/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamalaa, minusta olisi tosi ahdistavaa jos joku olisi iholla kiinni jatkuvasti. Vähintään omat peitot, mieluiten omat huoneet, että saa nukuttua kunnolla. Meillä on huippuleveä sänky, molemmilla omat leveät peitot.

Vierailija
12/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä: nukumme oikein hyvin :)

Vierailija
13/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta en muista muiden miesten kanssa vastaavaa alkuhuumassakaan.. Entinen aviomieheni halusi nukkua mahdollisimman kaukana minusta. En minäkään välttämättä pysty koko yötä kainalossa nukkumaan, mutta tuntuu hyvältä kun mies minut siihen heti pyytää, jos huomaa, että olen herännyt keskellä yötä ❤️.

Ap

Vierailija
14/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumaan mennessä köllötellään vierekkäin ja vuorotellen rapsutellaan. Sitten nukutaan omilla puolilla, koska nukkumisesta ei tule mitään jos toinen on kyljessä kiinni. Meillä on nimittäin erikorkuiset ja erilaiset patjatkin jo omien tarpeiden mukaan. Ja tulee kuuma, jos kuumakalle on kiinni.

Vierailija
15/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Me nukutaan kanssa ihokontaktissa. Joskus lusikassa, joskus minä miehen kainalossa. Ihaninta on herätä "pikkulusikassa" miehen nenä mun niskaa varten, käsi mun ympärille kiedottuna, ja nuuskutella miehen unista tuoksua <3 

Siis hyi v*ttu mä oksensin just vähän mun suuhun🙊 Mä ymmärrän vielä jonkun pikkuvauvan uniset söpöt tuoksut mutta aikuisen körmynukon!?

Vierailija
16/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aihe, ap.

Olen nukkunut kolmen miehen kanssa ja näistä kaksi ekaa ei pystynyt nukkumaan mun kanssa ollenkaan. Ensimmäinen ei voinut lopukta nukkua enää samassa huoneessakaan, vaan meni sohvalle yöksi - sen tuli kuulemma kuuma, mun tukka kutitti, se kuuli mun hengittävän jne. Toinenkaan ei kyennyt nukkumaan, koska koskin sitä vahingossa yöllä (painauduin vasten tms) ja se heräsi siihen joka kerta, eikä saanut enää unta.

Kolmas oli tuollainen kuin sinun uusi miehesi, ap. Olin aivan yhtä hämmästynyt kuin sinäkin, siis mikä ihana mies! Olenkin tullut siihen tulokseen, että nukkumisjärjestelyiden koeajo on jopa tärkeämpää kuin koeajo seksin suhteen - itse en enää ikinä huoli miestä, joka ei ole laillani kasanukkuja.

Joku muu varmasti valitsee toisin, mutta minulle on tärkeää saada nukkua sylikkäin. Siksi nämä pitää testata, sitä kuitenkin nukutaan aika monta tuntia vuorokaudesta.

Vierailija
17/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan on tollasiii about,ite en olis sellasen kanssa jollectollanen on epanormaalia:)

Vierailija
18/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu nukkuminen jos ei ole tarpeeksi tilaa. Kummallakin pitää olla vähintään 80cm mieluusti 90cm omaa tilaa levittäytyä rentoon asentoon. Meillä on hyvin nukutaankin.

Vierailija
19/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on omat huoneet..mies kuorsaa niin prkleen kovaa!

Samoin meillä. Seuraavalle hotellimatkallekin otan oman huoneen. Viimeksi en nukkunut hotellissa yhtään, vaikka oli tulpat korvissa, koska kuorsaus kuului liian hyvin niitten läpi.

Vierailija
20/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta en muista muiden miesten kanssa vastaavaa alkuhuumassakaan.. Entinen aviomieheni halusi nukkua mahdollisimman kaukana minusta. En minäkään välttämättä pysty koko yötä kainalossa nukkumaan, mutta tuntuu hyvältä kun mies minut siihen heti pyytää, jos huomaa, että olen herännyt keskellä yötä ❤️.

Ap

No ne edelliset ei ole ollut niin in to you. Ja creepy on tää sun nykyiseskin että kärppänä vahtaa untasi ja on lirkuttamassa heti kainaloon jos silmiäsraotat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme