Miten nukutte miehenne kanssa?
Olen vastikään eronnut ja tavannut uuden miehen. Aiempi mieheni ei hellyydestä juuri välittänyt, mutta tämä uusi mies on aivan toista maata. Hän haluaa pitää minua hyvänä kaikin tavoin. Öisin, jos herään, tämä mies sanoo heti, että tule kainaloon ja kaappaa minut sinne. Muutenkin mies haluaa nukahtaa niin, että olen hänen kainalossaan ja nukkua lähekkäin saman peiton alla. Itse en ole koskaan aiemmin törmännyt vastaavaan ja olisinkin kysynyt, että onko tuollainen yleistäkin, että nukutaan lähekkäin? Mitä ollenkaan aiemmassa elämässäni menettänyt..
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
age is just a number kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan av-matameilla on niin laatu ukot että ne hikoileekin partavettä😃💪
En tiedä miten teidän miehet, mutta meillä käydään suihkussa illalla (puhdas hiki ei edes haise) ja makuuhuoneen lämpötila on 19 astetta, eli ei hikoilla ihan kamalasti yön aikana kun ei ole se suomalainen 26 astetta sisätiloissa.
Mun mies just eilen istu alasti tietokone tuolillaan ja kaiveli varpaitaan kun satuin kävelemään ohi. Älähdin että hyi helvata haiseeko nyt perse vai varpaat?! Mies tähän tylsänä että molemmat ja munat kanssa!😂😂 Kannattaa valita mies huumorintajun eikä hajun perusteella!
Siis kumman perusteella sinä valkkasit?! Vaikea kuvitella että toi nyt olis kenestäkään hauskaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten teidän miehet, mutta meillä käydään suihkussa illalla (puhdas hiki ei edes haise) ja makuuhuoneen lämpötila on 19 astetta, eli ei hikoilla ihan kamalasti yön aikana kun ei ole se suomalainen 26 astetta sisätiloissa.
Mun mies just eilen istu alasti tietokone tuolillaan ja kaiveli varpaitaan kun satuin kävelemään ohi. Älähdin että hyi helvata haiseeko nyt perse vai varpaat?! Mies tähän tylsänä että molemmat ja munat kanssa!😂😂 Kannattaa valita mies huumorintajun eikä hajun perusteella!
Todellinen match made in heaven🙊😍
Vierailija kirjoitti:
Me nukutaan kanssa ihokontaktissa. Joskus lusikassa, joskus minä miehen kainalossa. Ihaninta on herätä "pikkulusikassa" miehen nenä mun niskaa varten, käsi mun ympärille kiedottuna, ja nuuskutella miehen unista tuoksua <3
Siis hyi v*ttu mä oksensin just vähän mun suuhun🙊 Mä ymmärrän vielä jonkun pikkuvauvan uniset söpöt tuoksut mutta aikuisen körmynukon!?
Ei kaikilla ole mitään haisevaa körmyukkoa puolisona. Oman mieheni tuoksu on ainakin ihanin tietämäni! En saa ikinä tarpeekseni siitä. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on omat huoneet..mies kuorsaa niin prkleen kovaa!
Samoin meillä. Seuraavalle hotellimatkallekin otan oman huoneen. Viimeksi en nukkunut hotellissa yhtään, vaikka oli tulpat korvissa, koska kuorsaus kuului liian hyvin niitten läpi.
Varmaan eivät naapuritkaan nukkuneet. Miehenne kannataa käydä lääkärin pakeilla jos jonkun osan kurkusta leikkaa pois, niin saattaa kuorsaus hiljentyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi tyytyä siihen, että näistä vain toinen on kunnossa? Onneksi minun ei tarvinnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me nukutaan kanssa ihokontaktissa. Joskus lusikassa, joskus minä miehen kainalossa. Ihaninta on herätä "pikkulusikassa" miehen nenä mun niskaa varten, käsi mun ympärille kiedottuna, ja nuuskutella miehen unista tuoksua <3
Siis hyi v*ttu mä oksensin just vähän mun suuhun🙊 Mä ymmärrän vielä jonkun pikkuvauvan uniset söpöt tuoksut mutta aikuisen körmynukon!?
Aika yllättävää, että tuollaiselle miesvihakommentille sataa yläpeukkua. EI ihme että suurimmalla osalla onkin ukot lähteneet sellaisen luo jonka mielestä ei omaa oksettavaa ominaistuoksua.
Exä oli juoppo. Pahinta narsistilajia, halusi yleisöä. Herätti kotiin tullessa. Ainoa turvani oli peitto, johon olin kietoutunut. Niin se tunki sen peiton alle, tunki kaikkialle, haisevana ja tunki. Traumat jäi karmeasta tyypistä, joka omasta mielestään oli kovinkin mukava. Kerran heräsin raiskaukseen. Luulin että tuo kaikki vain liittyy parisuhteeseen, kauan ennenkuin netti ja av keksittiin.
Siis miten ihmeessä teidän melkein kaikkien miehet nyt niin pahalle haisee? 😳 Suihkun kautta sänkyyn, tietysti.
Samanlainen keho sillä miehellä on kuin naisellakin, ei haise yhtään enempää. (Joo, seksivälineet tietty erikseen, mutta kyllähän nekin pestään!) Mun mies tuoksuu ainakin maailman ihanimmalle.
Meillä on yhteinen peitto, mutta muuten vaihtelee. Joskus nukutaan erillään melkein koko yö, joskus taas aivan kiinni toisissamme (etenkin jos ei olla ehditty viettää aikaa yhdessä lähiaikoina). Välillä niin että molemmat katsoo eri suuntiin ja pyllyt on yhdessä. Aika usein niin että minä nukun mahallani ja mies selällään ja meillä on kädet kiedottuna yhteen. Mä nukun paremmin jos tunnen miehen vieressä, mutta lusikassa koko yön nukkuminen saattaa olla ahdistavaa etenkin jos on kuuma. Aamulla jos mies nousee ensin niin hän laittaa tyynynsä mun viereen niin että tuntuu kuin mies olisi vielä siinä ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika yllättävää, että tuollaiselle miesvihakommentille sataa yläpeukkua. EI ihme että suurimmalla osalla onkin ukot lähteneet sellaisen luo jonka mielestä ei omaa oksettavaa ominaistuoksua.
Mä en tunne kuin yhden aikuisen, joka ei haise pahalta nukkuessaan.
Minkä sillan alla sä makaat..
Tuoksusta puheen ollen, kyllä nenä haistaa feromonit kuka on itselle sopivin kumppani. Bartserol Jenniferin tilanteessa, voisi haistaa kutakin suihkunraikkaana ilman että kenelläkään on hajusteita. Halatessa nuuhkaus.
Jos mies on muuten mukava mutta haju ei ole omaan nenään sopiva, aika näyttää ruman totuuden.
Mutta kun oikea löytyy, juuri se ominaistuoksu on kohdillaan. Mennen-mies ja hiuslakka-nainen, kannattaa saunoa ennen päätöstä jatkaako.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten ihmeessä teidän melkein kaikkien miehet nyt niin pahalle haisee? 😳 Suihkun kautta sänkyyn, tietysti.
Samanlainen keho sillä miehellä on kuin naisellakin, ei haise yhtään enempää. (Joo, seksivälineet tietty erikseen, mutta kyllähän nekin pestään!) Mun mies tuoksuu ainakin maailman ihanimmalle.
Minä taas ihmettelen että millä halvatulla ne teidän miehet itsensä valelee että ne tuoksuu maailman ihanimmalle? Ja miksi he eivät tuoksu siltä tuolla liikenteessä ulkopuolisen nenään? Maailmassa on kuitenkin niin paljon ihania tuoksuja että vaikea uskoa.
Nainenvm83 kirjoitti:
Ja lisäys edelliseen kommenttiini. Minun mies tuoksuu ihanalle, töiden jälkeen parhaalle, ei hielle vaan työlle. Sellainen ihana, turvallinen tuoksu. Nuuhkuttelen tarkoituksella aina niskaa kun töistä tultua nähdään kotona. Illalla ennen sänkyyn menoa käydään suihkussa kumpikin, voi huoletta puuhata muutakin kuin nukkua. Ei haise pahalle ei ja hiki ei tuu kun pidetään muutenkin makkari viileänä.
Eikä voi enää puhua alkuhuumasta meilläkään.
Onko sun mies ammatiltaan hajuvesimalli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on 23.. ;D Ja mä en taas ymmärrä pikkuvauvan tuoksua, ne haisee happamalle maidolle. Meitä on moneen junaan :)
Mies on siis vauva vielä itsekin.
Joo ja sen vaipat tuoksuu maailman parhaalle👃🌹💩ja onneks se p*skantaa tonninseteleitä niin voi sitten niillä käytetyillä vaipoilla ostaa minulle timantteja ja rubiineja💍💎 #kierrätyskunniaan
Vierailija kirjoitti:
Minulla raukalla ei ole miestä laisinkaan. : (
Palstalta olen lukenut ettei miesten kanssa kannata edes olla ja yksin on parempi
Vierailija kirjoitti:
Mitä on puhdas hiki vastaan likanen hiki? Vai onko tää puhdas hiki jotain mitä vaan sinun valioyksilösi hikoilee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on puhdas hiki vastaan likanen hiki? Vai onko tää puhdas hiki jotain mitä vaan sinun valioyksilösi hikoilee?
Tän kaverin kakkakin on varmaan puhtaan valkoista;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän kaverin kakkakin on varmaan puhtaan valkoista;D
Valkeaa unelmaa..
Omat peitot. Jos on vilpoinen, ollaan lusikassa sen aikaa että lämmetään. Sitten minun tulee hiki ja siirryn vähän. Jos ei ole vilpoinen, pidetään kädestä kiinni vähän aikaa, sitten kun jompikumpi tahtoo kääntyä ja oikeasti nukahtaa, irrotetaan. Mies kyllä yleensä nukahtaa jo siinä kädestäpitelyvaiheessa, minä sitten hissuksiin irrotan käteni.
15 vuotta yhdessä.
Yleensä kierrän käden vaimon ympärille joko peiton päällä tai peiton alla, jossakin vaiheessa käännyn sitten kyljelleni. Vaimo ei (yleensä) tee samaa minulle.
Mä en tunne kuin yhden aikuisen, joka ei haise pahalta nukkuessaan.