Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nukutte miehenne kanssa?

Vierailija
04.10.2018 |

Olen vastikään eronnut ja tavannut uuden miehen. Aiempi mieheni ei hellyydestä juuri välittänyt, mutta tämä uusi mies on aivan toista maata. Hän haluaa pitää minua hyvänä kaikin tavoin. Öisin, jos herään, tämä mies sanoo heti, että tule kainaloon ja kaappaa minut sinne. Muutenkin mies haluaa nukahtaa niin, että olen hänen kainalossaan ja nukkua lähekkäin saman peiton alla. Itse en ole koskaan aiemmin törmännyt vastaavaan ja olisinkin kysynyt, että onko tuollainen yleistäkin, että nukutaan lähekkäin? Mitä ollenkaan aiemmassa elämässäni menettänyt..

Kommentit (168)

Vierailija
21/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nukutaan hyvin lähekkäin ja joskus taas eri puolilla sänkyä. Aina mennään samaan aikaan nukkumaan ja ainakin hetken olen joka ilta miehen kainalossa, jos mies ei ole työmatkoilla. Välillä toista kaipaa enemmän ja välillä tarvitsee enemmän omaa tilaa. Mies ei koskaan yölläkään häädä pois läheltä. Olemme olleet yhdessä 15 vuotta. 

Vierailija
22/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vastikään eronnut ja tavannut uuden miehen. Aiempi mieheni ei hellyydestä juuri välittänyt, mutta tämä uusi mies on aivan toista maata. Hän haluaa pitää minua hyvänä kaikin tavoin. Öisin, jos herään, tämä mies sanoo heti, että tule kainaloon ja kaappaa minut sinne. Muutenkin mies haluaa nukahtaa niin, että olen hänen kainalossaan ja nukkua lähekkäin saman peiton alla. Itse en ole koskaan aiemmin törmännyt vastaavaan ja olisinkin kysynyt, että onko tuollainen yleistäkin, että nukutaan lähekkäin? Mitä ollenkaan aiemmassa elämässäni menettänyt..

Alkuhuumaa...kyllä se vielä hiipuu..

Mutta en muista muiden miesten kanssa vastaavaa alkuhuumassakaan.. Entinen aviomieheni halusi nukkua mahdollisimman kaukana minusta. En minäkään välttämättä pysty koko yötä kainalossa nukkumaan, mutta tuntuu hyvältä kun mies minut siihen heti pyytää, jos huomaa, että olen herännyt keskellä yötä ❤️.

Ap

No ne edelliset ei ole ollut niin in to you. Ja creepy on tää sun nykyiseskin että kärppänä vahtaa untasi ja on lirkuttamassa heti kainaloon jos silmiäsraotat.

Noh noh. Kyllähän siihen herää kun lämpö vierestä katoaa. Aika ilkeästi sanottu.

Me ollaan nukuttu sylikkäin jo 11 vuotta. Varmaan ikuinen alkuhuuma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä menen miehen kainaloon nukkumaan (tämä vielä lukee tms) ja silittelee sitten samalla selkää. Joskus sitten nukahdan otsa hänen rintaansa vasten ja joskus lusikassa.

Jos on todella kuuma, kuten edeltävänä kesänä, niin saatetaan vaan hipsutella vähän etäämmältä. Joskus nukutaan käsi kädessä selällään. Joskus taas nukahdan jo ennen kuin mies on edes tullut sänkyyn, niin luonnollisesti silloin ei ala herättelemään, että nyt pitäs tulla lähemmäs. :D

Vierailija
24/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tää rapsuttelu on minkä useampi mainitsee:O Siis ihan silleen kun koiraa?! Mistä kohtaa mahasta vai korvantakaa?

Vierailija
25/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me nukumme just noin miten sinä ja nykyinen miehesi.

Vierailija
26/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

age is just a number kirjoitti:

Me nukutaan kanssa ihokontaktissa. Joskus lusikassa, joskus minä miehen kainalossa. Ihaninta on herätä "pikkulusikassa" miehen nenä mun niskaa varten, käsi mun ympärille kiedottuna, ja nuuskutella miehen unista tuoksua <3 

Siis hyi v*ttu mä oksensin just vähän mun suuhun🙊 Mä ymmärrän vielä jonkun pikkuvauvan uniset söpöt tuoksut mutta aikuisen körmynukon!?

Mun mies on 23.. ;D Ja mä en taas ymmärrä pikkuvauvan tuoksua, ne haisee happamalle maidolle. Meitä on moneen junaan :) 

Vierailija
27/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silleen että mun on hyvä pierrä sen reiteen💨 Viikonloppuna syötiin kaalilootaa ja raukalla on reidet vieläkin mustelmilla. Kyllä siinä peitto heilu ja p*ska hais sen yön🔥💩

Sun miehestä on varmasti kanssa ollut ihana nuuskutella sun unista tuoksua. Mitä veikkaat onko kaveriparka ollut edes tajuissaan vaan vähän syvemmässä "unessa"..

Vierailija
28/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty nukahtamaan jos joku koskee, ja herään välittömästi jos joku liikkuu vieressä saati jos koskettaa minua. Ei ole tahdonalainen asia... Ylipäätään kaikki kosketus on minulle aktivoivaa, eli minua ei saa koskea kun yritän nukkua ja rauhoittua. Eli nukutaan eri sängyissä ja mieluiten nukkuisin eri huoneessa, koska herään myös jokaiseen ääneen.

Vierailija
29/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me nukutaan kanssa ihokontaktissa. Joskus lusikassa, joskus minä miehen kainalossa. Ihaninta on herätä "pikkulusikassa" miehen nenä mun niskaa varten, käsi mun ympärille kiedottuna, ja nuuskutella miehen unista tuoksua <3 

Siis hyi v*ttu mä oksensin just vähän mun suuhun🙊 Mä ymmärrän vielä jonkun pikkuvauvan uniset söpöt tuoksut mutta aikuisen körmynukon!?

Aika yllättävää, että tuollaiselle miesvihakommentille sataa yläpeukkua. EI ihme että suurimmalla osalla onkin ukot lähteneet sellaisen luo jonka mielestä ei omaa oksettavaa ominaistuoksua.

Vierailija
30/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkuhuumaa...kyllä se vielä hiipuu..

No höpsistä. Minulla edellinen suhde kesti 12 vuotta ja lusikassa nukkuminen loppui vasta ihan suhteen lopussa, kun olimme ajautumassa eroon ja välit viilenivät siitä syystä. Nykyisen kanssa nukahdamme myös aina joko sylikkäin tai lusikkaan. Yön aikana toki ajaudutaan erillemme, mutta jos jompi kumpi yöllä herää, niin hakeutuu heti takaisin lähelle toista.

En tiedä ihanampaa kuin ihanan miehen sylissä nukkuminen.

Vierailija
31/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä aihe, ap.

Olen nukkunut kolmen miehen kanssa ja näistä kaksi ekaa ei pystynyt nukkumaan mun kanssa ollenkaan. Ensimmäinen ei voinut lopukta nukkua enää samassa huoneessakaan, vaan meni sohvalle yöksi - sen tuli kuulemma kuuma, mun tukka kutitti, se kuuli mun hengittävän jne. Toinenkaan ei kyennyt nukkumaan, koska koskin sitä vahingossa yöllä (painauduin vasten tms) ja se heräsi siihen joka kerta, eikä saanut enää unta.

Kolmas oli tuollainen kuin sinun uusi miehesi, ap. Olin aivan yhtä hämmästynyt kuin sinäkin, siis mikä ihana mies! Olenkin tullut siihen tulokseen, että nukkumisjärjestelyiden koeajo on jopa tärkeämpää kuin koeajo seksin suhteen - itse en enää ikinä huoli miestä, joka ei ole laillani kasanukkuja.

Joku muu varmasti valitsee toisin, mutta minulle on tärkeää saada nukkua sylikkäin. Siksi nämä pitää testata, sitä kuitenkin nukutaan aika monta tuntia vuorokaudesta.

Ihanaa kuulla vastaavia kokemuksia ❤️.

En kyllä ymmärrä miten jotkut pariskunnat voivat nukkua eri huoneissa 😳. Läheisyyshän on olennainen osa parisuhdetta.

Ap

Vierailija
32/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on 23.. ;D Ja mä en taas ymmärrä pikkuvauvan tuoksua, ne haisee happamalle maidolle. Meitä on moneen junaan :) 

No vaikka koiranpennun sitten mutta ei nyt minkään täyskasvusen karvamunan jonka henkihaisee👎

Vierailija
33/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonounisena minun täytyy saada heittelehtiä kyljeltä toiselle kaikessa rauhassa. Samoin pelkkä ajatus

iholla kiinni nukkumisesta saa olon hikiseksi ja levottomaksi! Joskus nousen yöllä hiippailemaan ympäri

taloa kun uni ei tule. Siispä omat makkarit jo vuosia!

Vierailija
34/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka koiranpennun sitten mutta ei nyt minkään täyskasvusen karvamunan jonka henkihaisee👎

No koiran henki se vasta haiseekin! 😂 Koiranpennut haisee sitä paitsi kuselta eikä miltään muulta.

Miehet sen sijaan tuoksuu ihanalta. Nuuskuttelen etenkin tukkaa pitkään ja hartaasti nukkumaan mennessä. Toki mun mies on aina puhdas ja peseytynyt, eikä mikään ”karvamuna”.

Vierailija
35/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on siis vauva vielä itsekin.

Vierailija
36/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
37/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika yllättävää, että tuollaiselle miesvihakommentille sataa yläpeukkua. EI ihme että suurimmalla osalla onkin ukot lähteneet sellaisen luo jonka mielestä ei omaa oksettavaa ominaistuoksua.

Mietin kanssa samaa. Mun mies tuoksuu ihan älyttömän hyvältä, jopa sellaisena salilta tulleen hikisenä (jota nyt ei tietenkään nukkumaan tullessa ole), mutta siis omaa hyvän ominaistuoksun ja käyttää miellyttävän tuoksuista kosmetiikkaa.

En ymmärrä miksen itse saisi olla hellä häntä kohtaan ja vaikka sitten ”nuuskutella”, kyllähän hänkin minua silittelee ja nuuhkii.

Erikoista olettaa, että mies automaattisesti haisee pahalta. Silloin on jotain pielessä.

Vierailija
38/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrossängyssä nukutaan. Mies on bottom.

Vierailija
39/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan av-matameilla on niin laatu ukot että ne hikoileekin partavettä😃💪

Vierailija
40/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun yksin. Mies kuorsaa kuin Ilmestyskirjan peto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi