Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nukutte miehenne kanssa?

Vierailija
04.10.2018 |

Olen vastikään eronnut ja tavannut uuden miehen. Aiempi mieheni ei hellyydestä juuri välittänyt, mutta tämä uusi mies on aivan toista maata. Hän haluaa pitää minua hyvänä kaikin tavoin. Öisin, jos herään, tämä mies sanoo heti, että tule kainaloon ja kaappaa minut sinne. Muutenkin mies haluaa nukahtaa niin, että olen hänen kainalossaan ja nukkua lähekkäin saman peiton alla. Itse en ole koskaan aiemmin törmännyt vastaavaan ja olisinkin kysynyt, että onko tuollainen yleistäkin, että nukutaan lähekkäin? Mitä ollenkaan aiemmassa elämässäni menettänyt..

Kommentit (168)

Vierailija
41/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyu helvete...

Vierailija
42/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaan av-matameilla on niin laatu ukot että ne hikoileekin partavettä😃💪

Kyllä ja epäilen että tämäkin vaan av:lla. Totuus vois olla vähän toisenlainen jos tarkastaja menis käymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Körmyukko karvamuna👎

Vierailija
44/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten teidän miehet, mutta meillä käydään suihkussa illalla (puhdas hiki ei edes haise) ja makuuhuoneen lämpötila on 19 astetta, eli ei hikoilla ihan kamalasti yön aikana kun ei ole se suomalainen 26 astetta sisätiloissa.

Vierailija
45/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellitään sängyssä telkkaria katsoessa toisiamme, silitellään, hierotaan ja pidetään toisistamme kiinni. Nukkuessa aina joku kohta koskettaa toista, nukkumaan ruvetessa käännämme selät toisiaan vasten ja laitetaan jalat limittäin. Yöllä käännytään milloin mitenkin mutta lähekkäin ollaan aina.

Vierailija
46/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koira nukkuu miehen kainalossa ja minä siinä vieressä itsekseni.

Vierailija
47/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitten munahiki se vasta hunajaa onkin🐝🍌

Vierailija
48/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäys edelliseen kommenttiini. Minun mies tuoksuu ihanalle, töiden jälkeen parhaalle, ei hielle vaan työlle. Sellainen ihana, turvallinen tuoksu. Nuuhkuttelen tarkoituksella aina niskaa kun töistä tultua nähdään kotona. Illalla ennen sänkyyn menoa käydään suihkussa kumpikin, voi huoletta puuhata muutakin kuin nukkua. Ei haise pahalle ei ja hiki ei tuu kun pidetään muutenkin makkari viileänä.

Eikä voi enää puhua alkuhuumasta meilläkään.

Vierailija
49/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa toinen koira, niin riittää molemmille kaverit kainaloon.

Meillä kaksi mäyräkoiraa keskellä sänkyä nukkuu

Vierailija
50/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten teidän miehet, mutta meillä käydään suihkussa illalla (puhdas hiki ei edes haise) ja makuuhuoneen lämpötila on 19 astetta, eli ei hikoilla ihan kamalasti yön aikana kun ei ole se suomalainen 26 astetta sisätiloissa.

Ok eli joudut makaamaan pakkasessa sen äijäs kanssa ettei se haise.

Vierailija
51/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siedä, jos joku hengittää minua päin tai olisi naamat vastakkain niin että joutuu hengittämään toisen uloshengitysilmaa. Enkä myöskään tykkää lusikoista tms., tulee kuuma ja ahdistaa. Iltaisin kun luetaan on ehkä jalka toisen peiton alla. Yhteispeitto on kamala ajatus, molemmat kieputaan sen verran että toinen olisi aina ilman peittoa. Omat peitot ja leveä sänky. Sitä seksiä ja läheisyyttä on sitten muissa tilanteissa ja muihin kellonaikoihin, mutta öisin sängyssä nukutaan iltasuukon jälkeen tiukasti oman peiton sisällä. Yhdessä kuusi vuotta.

Vierailija
52/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koff ja Karjala ja te retkotatte sammunneena vieressä😴🍻

Vierailija
53/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen kainalossa siihen asti että alkaa nukuttaa, mutta yleensä molemmat nukkuu omalla puolen sänkyä.

Vierailija
54/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan molemmat aika kuumakalleja, mutta tykätään kuitenkin ihokontaktista. Kompromissina siis yleensä jomman kumman käsi toisen selällä/vatsalla tai jalat kiedottuina yhteen ja muuten erillään.

Vierailija
55/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukkuu sohvalla ja minä sängyssä vauvan kans.

Vierailija
56/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenvm83 kirjoitti:

Ja lisäys edelliseen kommenttiini. Minun mies tuoksuu ihanalle, töiden jälkeen parhaalle, ei hielle vaan työlle. Sellainen ihana, turvallinen tuoksu. Nuuhkuttelen tarkoituksella aina niskaa kun töistä tultua nähdään kotona. Illalla ennen sänkyyn menoa käydään suihkussa kumpikin, voi huoletta puuhata muutakin kuin nukkua. Ei haise pahalle ei ja hiki ei tuu kun pidetään muutenkin makkari viileänä.

Eikä voi enää puhua alkuhuumasta meilläkään.

Ei v*ttu näitä teijän juttuja😂😂 Yhtä nuuskuttelua ja rapsuttelua🌹⛅🌞💐💌 Taitaa sateenkaarenpää löytyä porvoosta🌈🌸

Vierailija
57/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koff ja Karjala ja te retkotatte sammunneena vieressä😴🍻

Molemmilla oma Lapin sala Kulta🍺

Vierailija
58/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok eli joudut makaamaan pakkasessa sen äijäs kanssa ettei se haise.

Ootko sä nukkunut huonosti? Vaikutat vähän kärttysältä. Vai noussut väärällä jalalla sängystä?

Vierailija
59/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies just eilen istu alasti tietokone tuolillaan ja kaiveli varpaitaan kun satuin kävelemään ohi. Älähdin että hyi helvata haiseeko nyt perse vai varpaat?! Mies tähän tylsänä että molemmat ja munat kanssa!😂😂 Kannattaa valita mies huumorintajun eikä hajun perusteella!

Vierailija
60/168 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä aihe, ap.

Olen nukkunut kolmen miehen kanssa ja näistä kaksi ekaa ei pystynyt nukkumaan mun kanssa ollenkaan. Ensimmäinen ei voinut lopukta nukkua enää samassa huoneessakaan, vaan meni sohvalle yöksi - sen tuli kuulemma kuuma, mun tukka kutitti, se kuuli mun hengittävän jne. Toinenkaan ei kyennyt nukkumaan, koska koskin sitä vahingossa yöllä (painauduin vasten tms) ja se heräsi siihen joka kerta, eikä saanut enää unta.

Kolmas oli tuollainen kuin sinun uusi miehesi, ap. Olin aivan yhtä hämmästynyt kuin sinäkin, siis mikä ihana mies! Olenkin tullut siihen tulokseen, että nukkumisjärjestelyiden koeajo on jopa tärkeämpää kuin koeajo seksin suhteen - itse en enää ikinä huoli miestä, joka ei ole laillani kasanukkuja.

Joku muu varmasti valitsee toisin, mutta minulle on tärkeää saada nukkua sylikkäin. Siksi nämä pitää testata, sitä kuitenkin nukutaan aika monta tuntia vuorokaudesta.

Ihanaa kuulla vastaavia kokemuksia ❤️.

En kyllä ymmärrä miten jotkut pariskunnat voivat nukkua eri huoneissa 😳. Läheisyyshän on olennainen osa parisuhdetta.

Ap

Ensinnäkin läheisyyttä voi harrastaa myös hereillä.

Toisekseen mielesi voisi muuttua kun et ole nukkunut viikkoon kuin vartin pätkissä sen takia että "pitää viettää yö lähekkäin".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi