PÄIVÄtyön kk-palkkasi VALEHTEMATTA?
Laita myös ala/ammatti.
Minulla 2300e, suurtalouskokki. Kokemusta 20v.
Kommentit (447)
Vierailija kirjoitti:
Jotain 6500e/kk/brutto. Toimittaja,
Missä toimittaja tienaa noin paljon?
3500, controller, laskentatoimen yo-merkonomi vm. 91, kursseja+avoin yliopisto+ työnantaja kouluttaa. En kyllä usko että tästä enää paranee.
3320€ asiantuntija rahoitusalalla
2700e/kk. Kelassa etuuskäsittelijä.
3500/kk, peli/ohjelmistotestaaja. Alalla 4 vuotta.
3200€ Luokan- ja aineenopettaja. Ei ikälisää, mutta yksi ylimääräinen opetustunti viikossa, luokanvalvojakorotus ja yksi tva-lisä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3670. Verojen ja ammattiyhdistysmaksun jälkeen 2500.
Psykologi.
Ja mitä tuolla on mitään tekemistä tulojen kanssa. Ammattiyhdistysmaksu on ihan samanlainen maksu kuin että sanois "palkka on 2000 euroa viikonloppuviinojen jälkeen.
Se menee siis suoraan palkasta enkä muista paljon se tarkalleen on. :D toi 2500 kilahtaa tilille. En jaksanut kirjautua nettipankkiin ja etsiä kuinka iso osuus se on.
Hei sinä KOULUNKÄYNNINOHJAAJA, miksi teet pilkkahinnalla Alle kaks tonnia. Arvokasta tai ainakin arvokkaaksi miellettyä työtä?
Oletko suorittanut "pakollisen" tutkinnon, jonka kesto n. 9 kk ja paljonko sinulla on viikkotunti määrä? veikkaa että noin 30 h korkeintaan.
Minä teen 35 viikkotuntia/ en ihan täysi kokonaista työaikaa ja minulla on kaikki mahdolliset lisät mitä olen 44 v. aikana kerennyt kuntapuolella tienata.
Vastaappa minulle gollega, niin kerron muutakin mikä vaikuttaa tässä työssä palkkaa nostavasti.
terv. Sinikello- koulunkäynninohjaaja
kokemusta kolme vuotta kirjoitti:
2000€. Luokanopettaja.
Tämä on kuitenkin nettopalkkasi. Brutto lähtee 2700€ ylöspäin.
3200 e/kk, vakuutusalan toimistotyö
sinikello kirjoitti:
Hei sinä KOULUNKÄYNNINOHJAAJA, miksi teet pilkkahinnalla Alle kaks tonnia. Arvokasta tai ainakin arvokkaaksi miellettyä työtä?
Oletko suorittanut "pakollisen" tutkinnon, jonka kesto n. 9 kk ja paljonko sinulla on viikkotunti määrä? veikkaa että noin 30 h korkeintaan.
Minä teen 35 viikkotuntia/ en ihan täysi kokonaista työaikaa ja minulla on kaikki mahdolliset lisät mitä olen 44 v. aikana kerennyt kuntapuolella tienata.
Vastaappa minulle gollega, niin kerron muutakin mikä vaikuttaa tässä työssä palkkaa nostavasti.
terv. Sinikello- koulunkäynninohjaaja
Ihan ohiksena vastaan, että ehkä tekee siksi ettei työnantaja maksa yli KVTES:n vähimmäispalkan. Se on muuten kollega, ei gollega. 44 vuoden uran jälkeen suosittelisin jo eläkettä.
3300 e/kk. Töissä toimistotehtävissä pk-seudulla.
2720, rahoitusasiantuntija pankissa.
Riippuu tuntimäärästä.
1000-4000 €/kk
Tuntipalkkani on n. 24 € (netto)
Teen suunnittelutyötä.
5834 eur/kk. Työpäällikkö/rakennusala
Muutamien eurojen tarkkuudella 4550€. Biolääketieteen alalta väitellyt tutkija.
Minua ainakin kiinnostaa, kun pitäisi etsiä päivätyö, missä olisi iso palkka. Tämä lista auttaa siinä.
Eri kuin ap