PÄIVÄtyön kk-palkkasi VALEHTEMATTA?
Laita myös ala/ammatti.
Minulla 2300e, suurtalouskokki. Kokemusta 20v.
Kommentit (447)
Brutto 4920 euroa/kk, tietotekniikan DI ja nainen. Asun kaukana pk-seudusta, palkkani olisi pk-seudulla noin 6000 euroa/kk, mutta asun mieluummin täällä landella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikilla kirjastovirkailijoilla noin huono palkka?
Tätä luokkaahan se on. Jos satut olemaan vaikka kirjastoautovirkailijana, saat hiukan enemmän.
Kirjastonhoitajilla on vähän parempi, mutta heillä on tarkat pätevyysvaatimukset. Hakijoita riittää pilvin pimein, oli palkka mikä vain.
2700 €, asiakaspalvelu, työkokemus 25 vuotta
Työmarkkinatuki +9e/päivä 3krt viikossa noin 760e/kk
2700 taloushallinto. Kirjanpito / reskontrat
Laitoshuoltaja,bruttopalkka n 2200€. Säännöllinen päivätyö,ei iltoja eikä viikonloppuja. Lisäksi kaikki arkipyhät vapaata. Työkokemusta melkein 15 v, ei juuri valittamista...
Vierailija kirjoitti:
4260 e/kk, vakuutusasiantuntija, ylempi korkeakoulututkinto. Tosin teen osapäivää, 6 h päivä, siitä kk-palkka 3560 e.
Pk-seudulla? Kuinka pitkä työkokemus sinulla on? Minulla 3 vuoden kokemuksella korvausasiantuntijana 3200e.
Vierailija kirjoitti:
2300 brutto, sihteeri
Minulla sama.
Jotain 6500e/kk/brutto. Toimittaja,
3000€ brutto, luokanope parilla tva:llä
6900e brutto. Koulutuspäällikkö.
2320 € + ravintoetu, palkanlaskija, kokemusta 10 vuotta
Mitä sillä tiedolla teet ap? Eikä minuakaan ihan oikeasti VALEHTELEMATTA kiinnosta täysin tuntemattomien tulot.
Lastenhoitaja päiväkoti, kuukausipalkka 2050 + 8% työkokemuslisää + 150e henkilökohtaista lisää. Työkokemusta 24 vuotta. Työ vaihtelee välillä 6:00-18:00.
2600€, editoija. Amiskoulutus ja kokemusta 1-2 vuotta.
20000€/kk. Yrittäjä, konsultointi ja tulkki sosiaalialalla.
3600, asiantuntija.