Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Modde vei multa vietiin (taas) ilmiantamisen oikeuden.

Vierailija
03.10.2018 |

Olen ainoastaan ilmiantanut r*si*sti!sia viestejä missä haukutaan nok!*pannuksi, karvakå*deksi yms. (kr!itikko viestejä en)

Nyt joku modderaattori vei minulta viestien ilmiannon.

Voisiko palstan normi moddet palauttaa sen? Voin kyllä kiertää tämän vaihtamalla IP:tä , mutta huolestuttava ilmiö.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modderaattoreita paikalla?

Vierailija
2/7 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, joku tervejärkinen saatu moderoimaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä viesti lehdelle. Niin minä tein, kun täällä oli joskus kauhistuttava ketju turhan pitkään.

Vierailija
4/7 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, joku tervejärkinen saatu moderoimaan?

Onko ra sisti tervejärkinen? 

Vierailija
5/7 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä viesti lehdelle. Niin minä tein, kun täällä oli joskus kauhistuttava ketju turhan pitkään.

Kiitos vastauksesta. Mä olen itseasiassa miettinyt tätä nimittäin täällä ei saa tietystä ryhmästä (PS) keskustella ja toisesta saa. Olen viimeaikoina kritisoinut, ja outoa mutta nyt on taas tasapuolisesti saanut keskustella. Pitää seurata tilannetta ja vinkata lehdille jos menee turhan epätasa-arvoiseksi tämä touhu, ja ilmianto  mahdollisuus viedään ihan asiattomasti.

Vierailija
6/7 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niitä viestejä voi ilmiantaa? En ole löytänyt sellaista "painiketta". Totta on, että täällä tulee välillä kuvottavuuksia vastaan.

Vierailija
7/7 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niitä viestejä voi ilmiantaa? En ole löytänyt sellaista "painiketta". Totta on, että täällä tulee välillä kuvottavuuksia vastaan.

Viestin alla löytyy ''ilmoita asiattomaksi''voit laittaa myös syyn miksi teet ilmoituksen.