Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loppuiko teillä Eppujen kuuntelu sitten tähän

Vierailija
03.10.2018 |

?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiteilijasukujen edustajien välistä kärhämöintiä. Ei ota selkoa.

Vierailija
22/37 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murheellisten laulujen maata hyräillessä asiat tuntuvat jotenkin konkreettisimmilta.

Se on Eppujen paras mutta muuten en ole nyt juurikaan kuunnellut vuosiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikutusta. Tykkäähän yleisö Nykäsestä ja Tauskistakin, vaikka nekin hakkaavat naisiaan

Vierailija
24/37 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi heppu on ollut itsekäs jo ammoisista ajoista sitten, kohteli silloista tyttöystäväänsä miten sattuu (nykyistä eksää siis). Ja bändikaverit tieteää enemmän kuin hyvin, hienoa joo, että olivat tukemassa moista pskakasaa. Kertoo bändistä ihan tarpeeksi.

Vierailija
25/37 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei loppunut. En ota tätä ihan niin henkilökohtaisesti.

Vierailija
26/37 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuuko ap:lta vihreiden äänestäminen koska Jani Toivola kusetti yhteiskunnan rahoja vihreiden edustajana? 

Ai niin, ei lopu. 

Vierailija
27/37 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihan oikeesti🙄 siinä bändissä on muitakin jäseniä kun pantse niin omalla kohalla ei todellakaan loppunut! samalla tavalla kuuntelen kun ennenkin!

Vierailija
28/37 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei loppunut ja minä en tiedä asiasta kuin toisen puolen kertomuksen tai siitäkin vain sen osan mitä on uutisoitu. 

Vierailija
29/37 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan maksa enää Eppujen kuuntelusta. 

Vierailija
30/37 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei loppunut ja minä en tiedä asiasta kuin toisen puolen kertomuksen tai siitäkin vain sen osan mitä on uutisoitu. 

Miksi et ole lukenut toisen puolen kertomia?

Vierailija
31/37 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole ikinä kunnolla alkanutkaan ekaa levyä lukuunottamatta, joka onkin kunnon klassikko suomipunkissa. Jos AP Pantsen tapaukseen viittaa niin tulee tässä kuunneltua kaiken maailman "kyseenalaisiakin" jäseniä sisältäviä bändejä.

Vierailija
32/37 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suhtaudutte niin syyttelevästi? En ole sanonut että teidän pitäisi lopettaa. Tai että itse lopettaisin. Olen vain huomannut että jotkut "lynkataan" ja joitakin ei. Mietin sitten miten tässä tapauksessa käy.

Vierailija
33/37 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole lukenut toisen puolen kertomia?

missä minä niitä olisin päässyt lukemaan

Vierailija
34/37 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan tuo tiedossa jo vuosia. Toisekseen tamperelaisena on pakko todeta, että jos meidän vaihtoehdot ovat Eput ja Popeda, valitsisin Eput vaikka Syrjän pojat söisivät vapaa-aikanaan pinkkejä puudeleita.

Vierailija
35/37 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jotakuta kohta jo syytetä p*d*filiasta ja huumeistakin. Pantse voi paeta Thaimaahan Siltsun seuraksi.

Vierailija
36/37 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan tuo tiedossa jo vuosia. Toisekseen tamperelaisena on pakko todeta, että jos meidän vaihtoehdot ovat Eput ja Popeda, valitsisin Eput vaikka Syrjän pojat söisivät vapaa-aikanaan pinkkejä puudeleita.

Nuo ovat ainoat bändit Tampereella? Kurkistapa vähän mainstreamin ulkopuolelle.

Vierailija
37/37 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo ovat ainoat bändit Tampereella? Kurkistapa vähän mainstreamin ulkopuolelle.

Todellakin kurkistaisin, mutta keskivertotamperelainen ei kurkista. Siksi meillä on yleensä tasan nuo vaihtoehdot. Joskus kolmantena vielä Yö. Ei tarvi ihmetellä miksi täällä on niin paljon masentuneita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä