Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisiko joku rukoilla puolestani?

Vierailija
03.10.2018 |

Taas tielleni tuli vaikea asia, jonka hoitaminen vaatii valtavasti henkisiä voimavaroja - joita minulla ei juuri nyt ole.

Kiitos jo ennakkoon.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä aarre on meillä saviastioissa, jotta nähtäisiin tuon valtavan voiman olevan peräisin Jumalasta eikä meistä itsestämme. Me olemme kaikin tavoin ahtaalla mutta emme umpikujassa, neuvottomia mutta emme toivottomia, vainottuja mutta emme hylättyjä, maahan lyötyjä mutta emme tuhottuja."

2 Kor. 4:7,8

Vierailija
22/36 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mene nyt, minä olen sinun kanssasi, kun puhut, ja neuvon sinulle, mitä sinun tulee sanoa."

2 Moos. 4:12

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, tähän oli tullut näin paljon vastauksia. Kiitos kaikille. Kyyneleet vain valuvat pitkin poskia ketjua lukiessani. Aina välillä sitä tarvitsee muistutuksen siitä, ettei kulje yksin.

AP

Vierailija
24/36 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen.

Vierailija
25/36 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Heittäkää kaikki murheenne hänen kannettavakseen, sillä hän pitää teistä huolen."

1 Piet. 5:7

Heitin, mutta nyt perintätoimisto vaatii saatavia. Miksi petit minut Isä? :(

Vierailija
26/36 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa jumalaan hän heitti minut vartioimaan manalaa ja kiusaaman sieluja. En minä halua tätä!

Vierailija
27/36 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tielleni tuli vaikea asia, jonka hoitaminen vaatii valtavasti henkisiä voimavaroja - joita minulla ei juuri nyt ole.

Kiitos jo ennakkoon.

Kiitä Jeesusta kaikesta, myös tästä asiasta. Sano, että luotat Hänen apuunsa, nyt ja aina. Amen.

Ole rauhallisin mielin.

Vierailija
28/36 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei. Netissä on nettirukoilijat. Voi jättää pyyntöjä. Fiksua porukkaa Marja ja Risto.

Hei Marja ja Risto

Mihin voi jättää pyyntöjä? Millä palstalla nämä rukoilijat ovat?

Vierailija
29/36 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi tänne voi jättää rukouspyyntöjä:

https://www.patmos.fi/rukouspyyntosi

Vierailija
30/36 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskova ei toki jää tumput suorina seisoskelmaan tyyliin "Tuomas seisoo niinkuin tammi koska saarnaa aabrahammi..."

Ensin rukoillaan ja jos asia vaatii omaa tekemistä, niin sitten käydään toimeksi. Rukouksessa jätetään turha murehtiminen ja tehdään itse se mikä voidaan. Esim. käydään lääkärissä tai hoidetaan konkreettinen asia, pyydetään anteeksi tai siivotaan tms.  Sitten on asioita, joille ei itse voi mitään tehdä. En voi esim. naapurin vakavalle sairaudelle mitään, mutta rukous kääntää katseen Jumalan puoleen. Jos se naapurin huusholli kuin myrskyn merkki ja minä rukoilen, niin Jumala voi vastata vaikka niin että menepä sinä siivoamaan tuonne naapuriin kun se itse ei nyt pysty. Näin naapuri saa jotain apua tilanteeseensa joka keventää taakkaa.

Aah.. ei uskova jättää sen jaarittelun väliin ja tekee saman tien mitä on tehtävissä. Ja auttaa ihan konkreettisesti esim sitä naapurin syöpäsairasta. Tajuaa ilman minkään henkiolennon käskyäkin.

Vierailija
31/36 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin. Laitan just kohta kädet ristiin puolestasi.

Vierailija
32/36 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhun Herralle ... kirjoitelmieni seurauksesta ja kohtaamastani naisesta - seuraamuksista - n. kymmenen naisen kohtaaamiani muitakin, itsetyydytyksen ja teollisen näytön asiassa harrastajia ja taloudellisesti seuraamuksista vapaaksi ja mitä olikaan kokemukseni näinä vuosin kun minulle järjestyi silminnäkijöitä ja arvaajia ja tietäjiä, taitajia, maksullisissa, maksuttomia, maksamattomissa, minun päästämiseksi seurauksista, sivilisäätyni naimaton evankelisluterilaisuus perinteinen varauksin suhtaudun kaikki uskontoliikehdintä valtio väestö maaplaneetan uskontokunnat ilmi antaminen, asiassa minulle soisi vain Jeesus Kristus vajaana perhe/avuttomuus perhe - syrjäytyjinä, Herra Jesus Kristus rukoile pihapiirimme nuoruuteni ja äitin puolesta ja veljen ja tädin/Sukumme

Vierailija
33/36 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko rukoilla puolestani, Herra vahvista psyykettäni ja ota kaikki suorittaminen nukahtamisessa.

Vierailija
34/36 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen teidän molempien puolesta, Ap:n ja 33:n. Rakas Taivaan Isä, auta heitä molempia, anna voimavaroja ja ota suorittaminen pois elämästä ja nukahtamisesta, vahvista psyykettä, anna rauha sydämeen ja elämäniloa.

Kiitos, että rakastat heitä ja haluat auttaa heitä, et jätä heitä yksin vaan olet heidän vierellään joka hetki! Siunaa muitakin palstalaisia ja suomalaisia.

Hyvää yötä, Jeesus myötä, kiitos tästä päivästä!

Vierailija
35/36 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki selviää xx

Vierailija
36/36 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse mitenkään uskonnollinen, mutta rukoilen omalla tavallani. Voimaa kestää kaikki se, mikä juuri nyt tuntuu mahdottomalta kestää, sitä sinulle pyydän!