Saako vedenkeitintä käyttää tilapäisesti hellalla?
On teräksinen, ei muovinen. Keittiön ainoa vapaa pistoke on hajalla, niin voiko kuumaa vettä valmistaa hellalla?
Kommentit (40)
no en käyttäisi. Käytä kattilaa: laita kattilaan kylmää vettä ja kattila levyn päälle.
Vierailija kirjoitti:
Kai sulla kattila on?
Kaikki kaksi kattilaa käytössä. Olen säilönyt keittoja jääkaappiin.
Tee ne tees jossaki muualla ku keittiössä
Ehdottomasti kannattaa. Laita tänne viestiä miten kävi.
No jos se on terästä läpeensä ja johto ei ole aivan alareunassa, niin uskoisin sen kestävän kunhan siinä on kunnolla vettä?
Ehkä kuitenkin kannattaa käyttää kattilaa jossa ei ole sitä liitäntäjohtoa varottavana?
Vierailija kirjoitti:
Tee ne tees jossaki muualla ku keittiössä
Hauska!
Miten joku voi olla niin köyhä, että hänellä on vain kaksi kattilaa...???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sulla kattila on?
Kaikki kaksi kattilaa käytössä. Olen säilönyt keittoja jääkaappiin.
Käytä jotain muita astioita säilömiseen.
Kai sulla muuallakin talossa on pistokkeita kuin keittiössä?
Vierailija kirjoitti:
Minä taas ihmettelen mihin kukaan tarvitsisi enemmän kuin kaksi kattilaa. Minulla on pieni kattila ja iso kattila, enkä tähän 39 vuoden ikään mennessä ole vielä kertaakaan tarvinnut useampaa, itseasiassa kahta kerrallaankin ehkä muutaman kerran vuodessa joten yhdelläkin pärjäisi mainiosti.
Tuli mieleen kaksplussan legendaarinen "mitä vittua muovikulho"-keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä on kuule opiskelja tai työtön!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä on kuule opiskelja tai työtön!
Minä olen työtön ja keittiöstäni löytyy viisi kattilaa ja kolme paistinpannua. Lisäksi on vielä viheltävä vesipannu.
Vierailija kirjoitti:
No on mutta en kehtaa viedä vedenkeitintä niihin, jos vaikka unohtuu kiinni. Pelkään sitä tulipaloa niin, saunassakaan ei voi pitää kattovaloa pitkään päällä ennen kuin varjostimen muovin palaminen alkaa haista.
Saa käyttää, jos hella ei ole kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on mutta en kehtaa viedä vedenkeitintä niihin, jos vaikka unohtuu kiinni. Pelkään sitä tulipaloa niin, saunassakaan ei voi pitää kattovaloa pitkään päällä ennen kuin varjostimen muovin palaminen alkaa haista.
Noin toivottoman tapauksen ei pitäisi asua itsenäisesti. Selitä mulle, miten se keittiön pistorasia on turvallisempi kuin vaikka eteisen tai olohuoneen pistorasia?
Tai ota leivänpaahdin tai kahvinkeitin tai muu keittiökone irti töpselistä ja vedenkeitin siihen.
ai niin. Turha provosoitua provosta.
Kai sulla kattila on?