Mitä olette mieltä ihmisestä, joka tehtaille provoja?
Onko hän hoidon tarpeessa vai vaan huomionkipeä?
Kommentit (50)
Tunnen pari trollausta harrastavaa. He on ihan täyspäisiä ja empatiaan kykeneviä ihmisiä. Toinen on ulosottomies ja toinen opettaa lukiossa, eikä ole mitään teinejä.
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä lisäkysymys: mistä tunnistatte provon? Onko se, että on liiankin kliseinen tarina, vai mikä paljastaa provon? Ketuttaa nimittäin vastata jonkun provoilijan tekstiin, ja vasta vähän ajan päästä tajuta, että se olikin provo.
Ap
Some-aikakaudella kaikki viestit ovat provoja ja kaikki kirjoittajat trolleja, joten se ei ole kovin vaikeaa.
Monta kertaa hyvä provo on viihdyttävämpi kuin se tavanomainen tarina kuinka mies ei laske sitä vessapöntön kantta.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen pari trollausta harrastavaa. He on ihan täyspäisiä ja empatiaan kykeneviä ihmisiä. Toinen on ulosottomies ja toinen opettaa lukiossa, eikä ole mitään teinejä.
Joopa joo.
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä lisäkysymys: mistä tunnistatte provon? Onko se, että on liiankin kliseinen tarina, vai mikä paljastaa provon? Ketuttaa nimittäin vastata jonkun provoilijan tekstiin, ja vasta vähän ajan päästä tajuta, että se olikin provo.
Ap
Provoilijan yleisin virhe on överiksi vetäminen. Jos tarinaa ei venyttäisi kaiken tolkun ulkopuolelle, sitä ei niin helposti tunnistettaisi provoksi. Mutta kun kirjoittaa "Olen kokoomuslainen ja vaadin, että rumat työläiset määrätään asumaan kaukana parempien ihmisten kodeista", niin kaikkihan sen provoksi tunnistavat. Jopa av-palstalla melkein kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Mä huomasin itsestäni hauskan ilmiön. En ole somekäyttäjä, mutta käyn tällä sivulla joskus. Olen kirjoittanut muutaman aloituksen, joiden nimiä en edes muista. Yks taisi koskea prinsessa Madelinen arvostelua tai pikemminkin Leonoren arvostelua.
No, joka tapauksessa, juttuahan tuli tuutin täydeltä ja aina välillä piti vilkaista, onko taas uutta ja kuinka MONTA PEUKUTTANYT!
Tuli ihan hupsu tunne siitä, että ventovieraat ihmiset ihmiset peukuttaa mun aivoituksia joko ylös tai alas eli joku mielipide niistä on. Eli olin yllättynyt, että tulin iloiseksi, kun löytyi samanmielisiä.
Tämä asia liittyy nyt näihin provoihin sillä tavalla, että ehkä joku ihminen provoilee ja seuraa sen vaikutusta, koska hän on VAIKUTTANUT MUIHIN.
Minun ajatus vain.
Täällä on kivoja juttuja ja minusta on kiva , kun vierailta kysytään mielipiteitä, mutta sitten muiden ihmisten pilkkaaminen...
Minä nautin kaikista alapeukuista :D
Vierailija kirjoitti:
Mä huomasin itsestäni hauskan ilmiön. En ole somekäyttäjä, mutta käyn tällä sivulla joskus. Olen kirjoittanut muutaman aloituksen, joiden nimiä en edes muista. Yks taisi koskea prinsessa Madelinen arvostelua tai pikemminkin Leonoren arvostelua.
No, joka tapauksessa, juttuahan tuli tuutin täydeltä ja aina välillä piti vilkaista, onko taas uutta ja kuinka MONTA PEUKUTTANYT!
Tuli ihan hupsu tunne siitä, että ventovieraat ihmiset ihmiset peukuttaa mun aivoituksia joko ylös tai alas eli joku mielipide niistä on. Eli olin yllättynyt, että tulin iloiseksi, kun löytyi samanmielisiä.
Tämä asia liittyy nyt näihin provoihin sillä tavalla, että ehkä joku ihminen provoilee ja seuraa sen vaikutusta, koska hän on VAIKUTTANUT MUIHIN.
Minun ajatus vain.
Täällä on kivoja juttuja ja minusta on kiva , kun vierailta kysytään mielipiteitä, mutta sitten muiden ihmisten pilkkaaminen...
En oikeasti sisäistänyt mitään mitä sanoit mutta en myöskään hauku epäsuorilla aloituksilla jos aavistan jonkun tullen palstailemaan tai sano että mene ottamaan lääkkeesi tai rakenna psykopaattisen elämään lisää psykoottisia asioita sairauteensa.
Ja ei kuningas monarkiaan kuulu vain ruotsin ja englannin kuninkaalliset, mm. George Bush, John Kerry ovat virallisesti kuninkaallisia ja Donald Trump epävirallisesti mutta amerikkalaisten määritelmien mukaan hän on. Jokainen ketä on pitänyt ihmiskunnan maailmankaikkeuden kruunua ovat kuninkaallisia. Suomessa on kuninkaallisia. Minun perhe ei ole pitänyt tätä kruunua päässään mutta minä sain lahjaksi metallin c-l-ip-p-e-r-i-n joka on arvokkaampi kuin mikään elementti kuningas monarkiassa ja kuningas monarkia on varastanut sen minulta ja me vaaditaan amerikan kanssa ihmiskunnan äänestystä seuraavasta ihmiskunnan maailmankaikkeuden kruunun haltijasta ja ne ehdokkaat pitää olla suomessa asuvia eurooppalaisia alkuperäisiä aitoja oman ihmisrodun edustajia ja voittaja saa c-l-i-p-p-e-r-i-n sekä muut jalot metallit itselleensä sekä kaikki buckinghamin palatsin arvokkaat asiat ja ihmiskunnan maailmankaikkeuden avaimen joka katosi englannin kuningattareelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo.
Sinulla on kliseinen käsitys ammattiryhmistä?
Vierailija kirjoitti:
Opettajan kaksoiselämää? Illalla nutturapäästä kuoriutuukin hurja some-feikkaaja. Ei tana 😁.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo.
Ammatti kertoo kyllä kaiken oleellisen ihmisestä tässä tapauksessa. Saunan taakse ja pesarista päähän ja kakkoseen näille tyypeille.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tarinan venyttäminen. Loppuun lisätty mitä mieltä, mitä tekisette, jne. Hyvä provo on lyhyt ja ytimekäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo.
Ammatti kertoo kyllä kaiken oleellisen ihmisestä tässä tapauksessa. Saunan taakse ja pesarista päähän ja kakkoseen näille tyypeille.
Samaa mieltä. Opettajat on sadisteja, jotka nauttii oppilaiden kiusaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo.
Aivan. Ulosmiehen vikahan se on, että joku on hänen asiakkaakseen päätynyt.
Hankala työtilanne ja ylläpito / moderointi on kuitenkin siisti sisätyö "suuren mediatalon" eduilla, ellei sitä joudu tekemään nyt Elielin aukiolla sateessa tupakkatauolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo.
Ap, tässä sinulle elävää oppimateriaalia, jota ei kannata ohittaa jos haluaa oppia jotain provoilijoista. He takertuu sivujuonipäivityksenä johonkin täysin epäoleelliseen ja menee ohi aiheen henkilökohtaisuuksiin.
Hei, kysymys nyt ei ollut ammattiryhmistä, vaan provoilijoiden mielenlaadusta, ja onko heillä jotain yhteistä, mistä heidät tunnistaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo.
Ap, tässä sinulle elävää oppimateriaalia, jota ei kannata ohittaa jos haluaa oppia jotain provoilijoista. He takertuu sivujuonipäivityksenä johonkin täysin epäoleelliseen ja menee ohi aiheen henkilökohtaisuuksiin.
Ok. Niin näyttäisi olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo.
Aivan. Ulosmiehen vikahan se on, että joku on hänen asiakkaakseen päätynyt.
Ulosottomiehen vika on se, että ulosottomies on alkanut ihmisiä ahdistelevaksi ja uhkailevaksi kätyriksi, joka vielä maksattaa toimensa juuri niillä ihmisillä joilta vie kaiken.
En muuten ole ulosoton "asiakas" ja velkaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ajatus vain.
Minä nautin kaikista alapeukuista :D
Joo. Peukut ovat koukuttavia. Pièce de résistanceni on Huhtasaarikeskusteluissa valaistunut joogaretriittiläinen intiasta. Ensimmäinen sai satoja ja satoja miinuspeukkuja. Olin haltioissani sen saamassa reaktiosta, vaikkakin raivosta. Miten muutama kirjain voi saada niin paljon liikettä aikaan. Ehkä salainen toiveeni on saada satunnainen alapeukuttaja havahtumaan johonkin. Ehkä ymmärtämään miten ohjailtavissa oikeastaan olemme.
Ap