Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette mieltä ihmisestä, joka tehtaille provoja?

Vierailija
03.10.2018 |

Onko hän hoidon tarpeessa vai vaan huomionkipeä?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, text correction. Siis tehtailee ☺

Vierailija
2/50 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät aloitukset on ihan jees ja tarpeen. Mutta jos tehtailee aloituksia ja poistattaa ne sitten, kun ei saakaan toivomaansa selkääntaputusta, niin jonkinlaisen hoidon tarpeessa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppana

Vierailija
4/50 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei?

Vierailija
5/50 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt miettiä hyvää provoaa tai muuta sellaista, mihin tulisi paljon vastauksia, mutta en jaksais jatkaa ketjua.

Vierailija
6/50 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoilu on taitolaji. Toiset osaa, toiset ei. Ne  jotka ei osaa, valittaa hyvistä provoista kateellisina.

Vierailija
7/50 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avohoidon piirissä

Toimittelijoita jotka tarvitsevat jutun aiheita ja Huffington Post tai Good Housekeeping jo koluttu

Vierailija
8/50 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei?

No jos tämä on jonkinlainen peli, jota pelata, niin eikös sitten kannattaisi hankkia joku oikea PC- tai Android-peli. Toisaalta jotkin provot ovat oikeasti hauskoja. Ja sain muuten vihdoin tuon kirotun autocorrectin pois päältä.

Ap

Vierailija
9/50 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näköjään se "provoilija"

Mutta missä menee tuijottamisen ja silmätikun olemisen raja jos ei ole tehnyt mitään?

Nämä AV:t keksivät aina jotain loukkaavaa alusta loppuun.

Olin tänään aamulla valmis tekemään asioitani ja se on raskasta minulle huonon hoidon takia.

Näitä provoja ei olisi jos minusta ei oltaisi tehty alusta loppuun mitään provoa. Koska tämä saharan laivan kakka loppuu?

Vierailija
10/50 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provoilu on taitolaji. Toiset osaa, toiset ei. Ne  jotka ei osaa, valittaa hyvistä provoista kateellisina.

Mikä on sinusta hyvä provo?

Vierailija
11/50 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoja on hyviä ja huonoja. Huonoksi provon tekee useimmiten se, että se on jauhettu loppuun jo satoja kertoja. Siis tällaiset:

- Ihminen ei elä ilman liharuokaa!

- Suomalaiset naiset on rumia!

- Ei ole Kuussa käyty!

- Ilmasto EI ole muuttumassa!

Vierailija
12/50 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole mitattavissa sillä kuinka paljon se aiheuttaa närkästystä ja selittelyn tarvetta provon kohteissa.

Vierailija
13/50 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälisin ellen ajattelisi, ettei hän ansaitse sääliä. Kyseessä on todennäköisesti aikuinen ihminen, joka on syntynyt maahan, missä hänellä olisi mahdollisuuksia vaikka mihin, mutta hänelle riittää elämä, jossa ei tapahdu yhtään mitään kiinnostavaa ja siksi hänen elämänsä sisältö on roikkua netissä keksimässä tarinoita ihmisistä, joille tapahtuu. Mielikuvituselämää 24/7 ja sillä aikaa oikea elämä menee ohi.

Vierailija
14/50 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näköjään se "provoilija"

Mutta missä menee tuijottamisen ja silmätikun olemisen raja jos ei ole tehnyt mitään?

Nämä AV:t keksivät aina jotain loukkaavaa alusta loppuun.

Olin tänään aamulla valmis tekemään asioitani ja se on raskasta minulle huonon hoidon takia.

Näitä provoja ei olisi jos minusta ei oltaisi tehty alusta loppuun mitään provoa. Koska tämä saharan laivan kakka loppuu?

Vierailija
15/50 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole mitattavissa sillä kuinka paljon se aiheuttaa närkästystä ja selittelyn tarvetta provon kohteissa.

Ja av-palstalla närkästyttää kehnoinkin provo, kuten "Kaikki Suomalaiset naiset on per&e jalkasenpii ja rumenpii, kuin Venäläiset naiset". Tällaiseenkin joku alkaa väittää vastaan ja tietenkin herjata suomalaisia miehiä.

Vierailija
16/50 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekäettä - en arvosta.

Vierailija
17/50 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tätä argumeintointia ei aloiteta tästä ketjusta koska tämän provoilun synty on peräisin palstalla ilmenevästä alusta loppuun faktassa joka näkyy 2kertaa palstalla hyvin sivistyneesti ilmaistuna. Aloittakaa argumeintointi tästä ketjusta ja faktoista eikä historiasta tai tulevaisuudesta.

Vierailija
18/50 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristäviä yksilöitä.

Vierailija
19/50 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piristäviä yksilöitä.

Päivän naurut.

Vierailija
20/50 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomasin itsestäni hauskan ilmiön. En ole somekäyttäjä, mutta käyn tällä sivulla joskus. Olen kirjoittanut muutaman aloituksen, joiden nimiä en edes muista. Yks taisi koskea prinsessa Madelinen arvostelua tai pikemminkin Leonoren arvostelua.

No, joka tapauksessa, juttuahan tuli tuutin täydeltä ja aina välillä piti vilkaista, onko taas uutta ja kuinka MONTA PEUKUTTANYT!

Tuli ihan hupsu tunne siitä, että ventovieraat ihmiset ihmiset peukuttaa mun aivoituksia joko ylös tai alas eli joku mielipide niistä on. Eli olin yllättynyt, että tulin iloiseksi, kun löytyi samanmielisiä.

Tämä asia liittyy nyt näihin provoihin sillä tavalla, että ehkä joku ihminen provoilee ja seuraa sen vaikutusta, koska hän on VAIKUTTANUT MUIHIN.

Minun ajatus vain.

Täällä on kivoja juttuja ja minusta on kiva , kun vierailta kysytään mielipiteitä, mutta sitten muiden ihmisten pilkkaaminen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi