Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolme kumppania naisella taitaa olla liikaa uusille miesehdokkaille, kun en löydä aviomiesmateriaalia :(

Vierailija
02.10.2018 |

Menneisyydessä seurustelin kolmen miehen kanssa, pettänyt en ole kertaakaan. Kaikki suhteet pitkiä, ensimmäinen kesti 2,5 vuotta, toinen 4 vuotta ja viimeisen 5 vuotta. En keksi mitään muuta syytä sinkkuuteeni kuin että 3 seksikumppania on liikaa. :(

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä yksi aiempi parin vuoden avoliitto, reilu 20 (ex-vaki) seksikumppania ja nyt viisi vuotta avoliitossa. En ole kertonut aiemmasta historiasta ja en tiedä miksi pitäisi, kun ei vaikuta elämäämme :)

Vierailija
22/43 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko tähän alkuunkaan. En edes siihen, että ap on nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan joku muu syy on. Olet vain keksinyt tämän suojellaksesi itsetuntoasi. Todennäköisemmin ulkoinen olemuksesi ei vedä miehiä puoleensa.

Olen kaunis, mutta viime aikoina naama allapäin enkä juurikaan hymyile enää kun ei ole syytä.

Vierailija
24/43 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai nyt sentään, jos olit ihan rehellinen niin olet vielä melkein neitsyt, kun tietää millaisia suuri osa naisista tänäpäivänä on.

Joku muu syy.

Vierailija
25/43 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo en ainakaan mä sun haaremiin neljänneksi jalkamieheksi halua.

M

Kelpaako sinulle kuka tahansa nainen? Ei minulla mitään haaremia ole ja olen ollut sinkku liian pitkään.

olet joko vähän pöhkö tai huumorintajuton, molemmat on turn-off...

M

Mies joka ei osaa keskustella ja vastaa ohi kysymyksen on turn-off. Eipä paljon naurata pitkään jatkunut sinkkuus. :(

Vierailija
26/43 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Missä nähään huomenna?

m35

Ihana 😂

Vierailija
27/43 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi epäilet minua mieheksi? Käsi Raamatulla vannon olevani nainen.

Vierailija
28/43 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mnulla on ollut vain yksi kumppani eikä pitkään aikaan ole kukaan kiinnostunut. Neitsytkö pitäisi olla.

Vierailija
29/43 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m35

En ole helppo tapaus enkä harrasta yhden yön suhteita.

Vierailija
30/43 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan joku muu syy on. Olet vain keksinyt tämän suojellaksesi itsetuntoasi. Todennäköisemmin ulkoinen olemuksesi ei vedä miehiä puoleensa.

Ei tunnu uskottavalta tuo ulkonäköjuttukaan, jos miehet ovat jättäneet vasta siinä vaiheessa, kun suhde on alkanut vakavoitumaan. Kyllähän se ulkonäkö on heille ollut selvillä jo ennen sitä.

Todennäköisesti aloittajalla on käynyt huono tuuri. Ei vaan ole miesten mielestä muuten natsannut tai ovat halunneet pelkkää seksisuhdetta. En kuitenkaan usko että kyse olisi sen enempää ulkonäössä kuin exien määrässäkään. Tässä nyt tuskin kuitenkaan mistään parikymppisistä poikasista puhutaan vaan ihan aikuisista miehistä, kun aloittajakin on ehtinyt olemaan kolmessa pitkässä parisuhteessa ja pitkään sinkkunakin niiden jälkeen. Ei aikuiset miehet yleensä tuollaista seksimenneisyyttä kavahda kuin aloittajalla on.

Vierailija
31/43 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä "kumppaniehdokkaat" tietävät montako (seksi)suhdetta sulla on ollut?

Kysymällä puolin ja toisin siinä vaiheessa, kun on alkanut tulla tunne että meidän välille voisi kehittyä oikea parisuhde.

Miksi kumppaneiden määrä kiinnostaa a) sinua, b) toista osapuolta?

Vierailija
32/43 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa on varmasti jotain muuta vikaa.

Vierailija
33/43 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Koko kuvio. Kuinka olet joutunut toistuvasti tilanteeseen, jossa historiasi tulee esille uuden kumppanin kanssa?

2. Entä millä logiikalla kolme kumppania on syy sinkkuuteen, eikä jokin muu, todennäköisempi syy?

3. Ajoitus.

Vierailija
34/43 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinussa on varmasti jotain muuta vikaa.

Mitä vikaa?

Vierailija
35/43 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Koko kuvio. Kuinka olet joutunut toistuvasti tilanteeseen, jossa historiasi tulee esille uuden kumppanin kanssa?

2. Entä millä logiikalla kolme kumppania on syy sinkkuuteen, eikä jokin muu, todennäköisempi syy?

3. Ajoitus.

1. Olemme keskustelleet asiasta miesten kanssa, kun on alkanut tuntua että välillemme voisi muodostua aito parisuhde. En minä kuten ei tapailemani miehet halua kumppaniksi ketä tahansa.

2. Miehet ovat nirsoja ja aika monelle monta seksikumppania on ehdoton ei.

3. Mikä ihmeen ajoitus?

Vierailija
36/43 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut +30 seksisuhdetta, ja en ollut seurustellut kenenkään kanssa vakavasti, mutta niin vain olen nyt pitkäaikaisessa parisuhteessa ja lapsi on syntynyt.

En tisin ole kertonut monenko kanssa olen peuhannut, enkä ole myöskään kysynyt kumppaniltanikaan, ei myöskään hän minulta. Vanhat jutut ei kuulu nykyiseen parisuhteeseen.

Vierailija
37/43 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m35

En ole helppo tapaus enkä harrasta yhden yön suhteita.

Voi ap hyvä,mistä päättelet,että olisin hakemassa yhdenyön juttua sinusta?

Voitas aloittaa loputtoman pitkä juttu;)

Vierailija
38/43 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3. Ajoitus.

1. Olemme keskustelleet asiasta miesten kanssa, kun on alkanut tuntua että välillemme voisi muodostua aito parisuhde. En minä kuten ei tapailemani miehet halua kumppaniksi ketä tahansa.

2. Miehet ovat nirsoja ja aika monelle monta seksikumppania on ehdoton ei.

3. Mikä ihmeen ajoitus?

Olet kyllä outoja tyyppejä tavannut.

Jos seksiä on ollut ennen kyseistä henkilöä, ei se kenellekkään muulle kuulu kuin sitä kautta että kondomiehkäisyä käytetään kunnes testit ovat varmoja seksitautien osalta. Ja vaikka toinen olisikin neitsyt niin kumia kannattaa käyttää, koska taudit ei näy päällepäin.

Vierailija
39/43 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on enemmän kuin yksi kumppani niin on ei toivottu kumppani? Millä vuosisadalla oikein elät?

Vierailija
40/43 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on enemmän kuin yksi kumppani niin on ei toivottu kumppani? Millä vuosisadalla oikein elät?

Elän vuotta 2018 ja on turhaa etsiä syyllisiä, koska minulla on ollut useampi kumppani. Miehet ovat erilasia, mutta kohdalleni on sattunut siveellisempiä miehiä. Kukin elää tavallaan ja kantaa oman menneisyytensä mukanaan.