Kolme kumppania naisella taitaa olla liikaa uusille miesehdokkaille, kun en löydä aviomiesmateriaalia :(
Menneisyydessä seurustelin kolmen miehen kanssa, pettänyt en ole kertaakaan. Kaikki suhteet pitkiä, ensimmäinen kesti 2,5 vuotta, toinen 4 vuotta ja viimeisen 5 vuotta. En keksi mitään muuta syytä sinkkuuteeni kuin että 3 seksikumppania on liikaa. :(
Kommentit (43)
Mistä "kumppaniehdokkaat" tietävät montako (seksi)suhdetta sulla on ollut?
Tuskinpa. On sitä naiset pariutuneet villimmälläkin historialla. Kuka edes ottaa nykyään seksikumppaneiden määrän puheeksi oikeasti? Täysin turhanpäiväistä. Itse en ainakaan seurustele niiden entisten kumppanien kanssa.
Entinen deittailija kirjoitti:
Siis sinä et keksi. Luulen, että ne miehet ovat keksineet muutakin.
Keksineet mitä?
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Missä nähään huomenna?
m35
Oootko bottom?
Herra 47
No joo en ainakaan mä sun haaremiin neljänneksi jalkamieheksi halua.
M
Vierailija kirjoitti:
Mistä "kumppaniehdokkaat" tietävät montako (seksi)suhdetta sulla on ollut?
Kysymällä puolin ja toisin siinä vaiheessa, kun on alkanut tulla tunne että meidän välille voisi kehittyä oikea parisuhde.
No, minulla oli yli kymmenen kertaa enemmän kun tapasin aviomieheni. Ei ole siitä kiinni.
Älä nyt viitsi. Kyllä vika on ulkonäössäsi, sori nyt vaan. Oon hyvännäköinen nainen, vaikka mitä töppäilyjä takana, ja silti jatkuvasti on miehiä kinuamassa suhteeseen.
Tuo on tekosyy minkä joku sanoo kun haluaa päästä susta eroon.
Vierailija kirjoitti:
M
Kelpaako sinulle kuka tahansa nainen? Ei minulla mitään haaremia ole ja olen ollut sinkku liian pitkään.
Itsekö ne miehet ovat liian suuren entisten kumppanien määrän syyksi sanoneet? Miten asia on tullut puheeksi? Sinun aloitteestasi vaiko heidän?
Ihan joku muu syy on. Olet vain keksinyt tämän suojellaksesi itsetuntoasi. Todennäköisemmin ulkoinen olemuksesi ei vedä miehiä puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Missä nähään huomenna?
m35
Oootko bottom?
Herra 47
Jerry gotton
Aivan, olet oikeassa. Seurustelusi kolmen miehen kanssa on valitettavasti jättänyt stigman persoonaasi. Tämähän tietenkin on aivan selkeä päätelmä, miksi olet sinkku. Puhdistautuminen stigmasta kannattaa aloittaa pukeutumalla juuttisäkkiin (jätepussi ei valitettavasti käy). Tämän lisäksi ripottele tuhkaa päällesi ja osoita katumusta.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt viitsi. Kyllä vika on ulkonäössäsi, sori nyt vaan. Oon hyvännäköinen nainen, vaikka mitä töppäilyjä takana, ja silti jatkuvasti on miehiä kinuamassa suhteeseen.
Tuo on tekosyy minkä joku sanoo kun haluaa päästä susta eroon.
En ole ruma enkä ylipainoinen vaan päinvastoin olen hoikka, pitkä ja kaunis. Ex-miehet on kehuneet minua, mutta suhteet ovat päättyneet aivan muihin syihin. Missä ne miehet sinua kinuaa suhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Kelpaako sinulle kuka tahansa nainen? Ei minulla mitään haaremia ole ja olen ollut sinkku liian pitkään.
olet joko vähän pöhkö tai huumorintajuton, molemmat on turn-off...
M
Ja höpöhöpö