Löysin tinderistä miehen ja ihastuin - nyt selvisi että hän onkin varattu
Päädyin tinderin kautta treffeille miehen kanssa jonka tietysti oletin olevan sinkku. Meillä klikkasi VÄLITTÖMÄSTI, yhteydenpidosta tuli heti melko tiivistä ja tajusimme jo toisten treffien jälkeen olevamme aivan ihastuneita toisiimme. Pian kuitenkin selvisi, että miehellä onkin vielä edellinen suhde kesken ja hän asuu kumppaninsa kanssa, vaikkakin miehen omien sanojen mukaan suhde vetelee viimeisiään... Avopuoliso kuulemma tietää miehen olevan tinderissä "eikä häntä niin kiinnosta" missä mies viilettää yönsä. Mitä tästä nyt oikein pitäisi ajatella? Olenko moraaliton toinen nainen, jos jatkan mieheen tutustumista ja tapailua hitaasti matalalla profiililla, nähdäkseni onko suhde oikeasti loppumassa? Tuntuu että tällaisia tapauksia tulee eteen ainakin omassa lähipiirissäni ihan jatkuvasti ja alkaa vaikuttaa siltä, etteivät tietynlaiset miehet uskalla lopettaa vanhaa suhdetta ennen kuin uusi on ns. katsottu valmiiksi. Onko tämä todellinen ilmiö vai olenko vain törmännyt omassa elämässäni keskivertoa kusipäisempiin tapauksiin? Miten itse toimisitte vastaavassa tilanteessa? Olen itse parikymppinen sinkku enkä varsinaisesti etsi mitään vakavaa parisuhdetta tai haaveile perheen perustamisesta tms., toisin sanoen minulla ei siis ole mikään kiire näissä asioissa. Mies on muuten niin ihana ja vaikuttaa sopivalta minulle, mutta tämä piirre saa epäilemään luotettavuutta. Noinko asiat hoidettaisiin sitten minunkin kanssani, epärehellisesti ja munattomasti jahkaillen/selän takana vehkeillen? Huoh...
Kommentit (49)
Kun on pienikin mahdollisuus löytää se oikea niin ei saa jäädä epäröimään, elämä on niin hetkellinen. Sen kyllä todellakin tietää kun se tulee vastaan. Suurin osa ihmisistä elää vain tyytyen johonkin, kun pelkää.
Se mies ei ole löytänyt sitä oikeaa, siksi etsii vielä, eli on ehkä hyvä niille molemmille jos se loppuu. Seksiä ei saa harjoittaa sen kanssa, ennen kuin ovat oikeasti eronneet, se olisi pettämistä.
Näissä kannattaa aina miettiä sitäkin, että jos mies on valmis kertaalleen tekemään noin (pettämään/rikkomaan perheensä), voisiko se tapahtua myös sinunkin kohdalla? Helposti.
Olet vielä niin nuori, että varmasti vapaitakin suht samanikäisiä miehiä kyllä löytyy. Jos nyt kuitenkin välttämättä tuohon kuvioon haluat jäädä, niin kannattaa ehdottomasti vaatia, että miehen on tehtävä valinta, joko sinä tai avovaimo. On nimittäin lähes varmaa, että mies ei tuota valintaa itse tule tekemään, vaan hän haluaa saada kaiken. On myös mahdollista, että naisia saattaa olla vieläkin enemmän......mies vaikuttaa vähän sellaiselta. Tuollaisessa vastenmielisessä kuviossa tuskin sitten ainakaan enää haluat olla. En osaa sanoa, tietääkö avovaimo tai sitten hän ei vaan enää jaksa välittää asiasta. Miehen käytös ketään naista kohtaan ei ole hääppöistä. Niinpä toisen osapuolen pitääkin osata asettaa selkeät rajat sille, ettei tule saamaan pelkkää "kynnysmattokohtelua". Kukaan fiksu nainen ei myöskään yleensä halua olla pelkkä pi__u.
Näyttäisi olevan tämän päivän ilmiö, että miehet ovat kusipäitä.
Vierailija kirjoitti:
Näissä kannattaa aina miettiä sitäkin, että jos mies on valmis kertaalleen tekemään noin (pettämään/rikkomaan perheensä), voisiko se tapahtua myös sinunkin kohdalla? Helposti.
Tämähän on nyt päivänselvä asia. Ap tulee olemaan se seuraava jätettävä, jos edes mies on oikeasti eroamassakaan. Tämä "meillä menee niin huonosti" on tosiaankin niiiin klassikko. Ihmettelen, että joku vielä sitä käyttää, ja että se menee vieläkin läpi. Uudet sukupolvet, samat vanhat jutut..
Oikeastaan tämä tarina on niin kliseinen, että tämä on melko varmasti provo. Vastauksista päätellen upposi kuitenkin av-porukkaan aika hyvin. Onnea Mussalo!
"Pian kuitenkin selvisi, että miehellä onkin vielä edellinen suhde kesken ja hän asuu kumppaninsa kanssa, vaikkakin miehen omien sanojen mukaan suhde vetelee viimeisiään... Avopuoliso kuulemma tietää miehen olevan tinderissä "eikä häntä niin kiinnosta" missä mies viilettää yönsä. Mitä tästä nyt oikein pitäisi ajatella"
Kysäiseppäs avopuolisolta hänen kantansa asiaan.. usein nämä selän takana vehkeilevät miehet eivät edes oikeasti ole eroamassa ja puoliso on tietämätön miehen puuhista.
Sitten suosittelen siirtymään seuraavaan.
Meillä suhde alkoi niin että miehen edellinen suhde veteli viimeisiään, mutta ei siinä lopullisessa eropäätöksessä kauaa mennyt ja samantien muutettiin yhteen.
Ei svidu mitä säätöä ihmisillä onkaan. Suomen kaikki kaupungit ovat täynnä sinkkuihmisiä. Siitä huolimatta täytyy näköjään vieläkin etsiä parisuhdetta joko omalta työpaikalta tai varatuista. Itse aikoinani poikamiehenä pidin kahta sääntöä: ei ketään omalta työpaikalta eikä varattuja. Ja homma toimi todella hienosti, eikä kellekään tietääkseni jäänyt mitään pahaa mieltä. Hienoja aikoja, ei tarvinnut kenellekään valehdella tai muutenkaan vedättää.