Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin tinderistä miehen ja ihastuin - nyt selvisi että hän onkin varattu

Vierailija
02.10.2018 |

Päädyin tinderin kautta treffeille miehen kanssa jonka tietysti oletin olevan sinkku. Meillä klikkasi VÄLITTÖMÄSTI, yhteydenpidosta tuli heti melko tiivistä ja tajusimme jo toisten treffien jälkeen olevamme aivan ihastuneita toisiimme. Pian kuitenkin selvisi, että miehellä onkin vielä edellinen suhde kesken ja hän asuu kumppaninsa kanssa, vaikkakin miehen omien sanojen mukaan suhde vetelee viimeisiään... Avopuoliso kuulemma tietää miehen olevan tinderissä "eikä häntä niin kiinnosta" missä mies viilettää yönsä. Mitä tästä nyt oikein pitäisi ajatella? Olenko moraaliton toinen nainen, jos jatkan mieheen tutustumista ja tapailua hitaasti matalalla profiililla, nähdäkseni onko suhde oikeasti loppumassa? Tuntuu että tällaisia tapauksia tulee eteen ainakin omassa lähipiirissäni ihan jatkuvasti ja alkaa vaikuttaa siltä, etteivät tietynlaiset miehet uskalla lopettaa vanhaa suhdetta ennen kuin uusi on ns. katsottu valmiiksi. Onko tämä todellinen ilmiö vai olenko vain törmännyt omassa elämässäni keskivertoa kusipäisempiin tapauksiin? Miten itse toimisitte vastaavassa tilanteessa? Olen itse parikymppinen sinkku enkä varsinaisesti etsi mitään vakavaa parisuhdetta tai haaveile perheen perustamisesta tms., toisin sanoen minulla ei siis ole mikään kiire näissä asioissa. Mies on muuten niin ihana ja vaikuttaa sopivalta minulle, mutta tämä piirre saa epäilemään luotettavuutta. Noinko asiat hoidettaisiin sitten minunkin kanssani, epärehellisesti ja munattomasti jahkaillen/selän takana vehkeillen? Huoh...

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen fiksu olet parikymppiseksi. Eli ei tuo mikään helmi ole. Ota seuraava.

Vierailija
2/49 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mies. Jos aidosti eroaa myöhemmin, voitte katsoa uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pliiss sekaannu. Ei mtn tapoja äijällä.

Vierailija
4/49 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin miehelle, että ottaa yhteyttä sitten kun vanha suhde on saatettu kunnialla päätökseen. Ei ennen. Ja tämäkin vain, jos sinusta oikeasti tuntuu siltä että kyseessä on vuosisadan rakkaustarina!

Jotkut eivät pysty kohtaamaan ongelmia ja kunnioittamaan kumppaniaan sen vertaa, että ottaisivat ikävät asiat (kuten eron) puheeksi. Sellaisen kanssa on aika vaikea hyvää suhdetta luoda. Olipa kyse parisuhteesta tai kevyemmästä jutusta, siinä on aivan liikaa painolastia jos toinen ei ole saanut edellistä juttua hoidettua ensin alta pois.

Vierailija
5/49 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ovat eronneet tai eivät ole. Ei ole mitään välimallia että "suhde vetelee viimeisiään". Luultavasti vain miehen puolelta avopuolison tietämättä.

Vierailija
6/49 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
7/49 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Miehet ovat epärehellisiä, munattomia jahkailijoita. Ja ennen kaikkea pettäjiä.

Vierailija
8/49 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et etsi vakavaa parisuhdetta, mutta vaadit mieheltä luotettavuutta. Miksi se sinua kiinnostaa, jos olet vain panoseuraa vailla?

Vierailija
9/49 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.businessinsider.com/a-lot-of-people-on-tinder-arent-actuall…

In fact, the research claims that 30% of Tinder users surveyed are married, while another 12% are in a relationship. Fifty-four percent classed themselves as single, while 3% were divorced or widowed.

Eli 43% varattuja. Onnea etsintään...

Vierailija
10/49 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista soopaa exänikin oli suhteestamme kertonut säädöilleen selkäni takana, siis että suhde vetelee viimeisiään. Ehkä sitten hänen puoleltaan vetelikin, minulla ei vain ollut mitään tietoa eikä mies ollut sanallakaan maininnut minulle eroajatuksistaan (jos niitä edes oli). En alkaisi minkään miehen kaa mihinkään ennenkuin edellinen suhde on oikeasti loppu ja kunnolla kuopattu.

Vierailija
11/49 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies aloittaa uuden suhteen asuessaan vielä edellisen naisen kanssa, on aivan selvää että samoin tulee käymään uudessakin suhteessa.

Ihmiset ei yleensä muuta tapojaan tällaisissa asioissa.

Vierailija
12/49 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et etsi vakavaa parisuhdetta, mutta vaadit mieheltä luotettavuutta. Miksi se sinua kiinnostaa, jos olet vain panoseuraa vailla?

Niin, ei tavallaan kiinnostakaan. Häiritsee vain vähän tuo mahdollinen kolmas osapuoli eli avovaimon tunteet, mitä jos hän luulee kaiken olevan hyvin? Mitä tapahtuu kun meidän tapailu tuleekin ilmi, voinko seistä tekojeni takana kun kerran tiesin että mies asuu jonkun kanssa? Tavallaan en voi tietää heidän suhteestaan tarpeeksi tuomitakseni heistä kumpaakaan, vaan voin ainoastaan luottaa omaan intuitiooni ja päättää nielenkö sen mitä mies minulle väittää. On siis totta, että itse olenkin lähinnä panoseuraa ja hauskanpitoa vailla, mutta toisaalta koen samalla syyllisyyttä jos tiedän että panemiseni aiheuttavat draamaa toisaalla. Harmi vain että se seksi on ollut ihan parasta ikinä. Ei kai kukaan näihin asioihin mitään yhtä oikeaa vastausta tiedä jos sellaista edes on olemassa, mutta olisi kiva kuulla vastaavia kokemuksia ja tarinoita siitä miten oikeassa elämässä tällaiset tilanteet ovat päättyneet. Pelkään kai eniten että rakastun/annan itseni rakastua ja sitten kadun myöhemmin, kun mies tekee minulle samoin. Vaikka lähdinkin hakemaan vain sitä kevyttä juttua... Ap

Vierailija
13/49 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin miehelle, että ottaa yhteyttä sitten kun vanha suhde on saatettu kunnialla päätökseen. Ei ennen. Ja tämäkin vain, jos sinusta oikeasti tuntuu siltä että kyseessä on vuosisadan rakkaustarina!

Jotkut eivät pysty kohtaamaan ongelmia ja kunnioittamaan kumppaniaan sen vertaa, että ottaisivat ikävät asiat (kuten eron) puheeksi. Sellaisen kanssa on aika vaikea hyvää suhdetta luoda. Olipa kyse parisuhteesta tai kevyemmästä jutusta, siinä on aivan liikaa painolastia jos toinen ei ole saanut edellistä juttua hoidettua ensin alta pois.

Näin minäkin toimisin, eli heti miehelle tieto, että kun on oikeasti eronnut, niin voit miettiä ehkä jotakin enemmän. Sitä ennen ei yhtään mitään, ei näkemisiä, naimisia, viestejä tms. ja sinä et tee mitään nunnalupauksia, vaan koska olet sinkku, saat mennä ja tulla miten haluat ja menet myös.

Sinuna unohtaisin kyllä koko jampan. Hän on nyt varattuna virittelemässä jo uutta juttua, ehkä useampaakin ja vieläpä tuntuu naureskelevan asialle. Hänestä on mahdollisen eronsa jälkeen korkeintaan satunnaiseksi seksikaveriksi, ei enempää.

Vierailija
14/49 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ei tavallaan kiinnostakaan. Häiritsee vain vähän tuo mahdollinen kolmas osapuoli eli avovaimon tunteet, mitä jos hän luulee kaiken olevan hyvin? Mitä tapahtuu kun meidän tapailu tuleekin ilmi, voinko seistä tekojeni takana kun kerran tiesin että mies asuu jonkun kanssa? Tavallaan en voi tietää heidän suhteestaan tarpeeksi tuomitakseni heistä kumpaakaan, vaan voin ainoastaan luottaa omaan intuitiooni ja päättää nielenkö sen mitä mies minulle väittää. On siis totta, että itse olenkin lähinnä panoseuraa ja hauskanpitoa vailla, mutta toisaalta koen samalla syyllisyyttä jos tiedän että panemiseni aiheuttavat draamaa toisaalla. Harmi vain että se seksi on ollut ihan parasta ikinä. Ei kai kukaan näihin asioihin mitään yhtä oikeaa vastausta tiedä jos sellaista edes on olemassa, mutta olisi kiva kuulla vastaavia kokemuksia ja tarinoita siitä miten oikeassa elämässä tällaiset tilanteet ovat päättyneet. Pelkään kai eniten että rakastun/annan itseni rakastua ja sitten kadun myöhemmin, kun mies tekee minulle samoin. Vaikka lähdinkin hakemaan vain sitä kevyttä juttua... Ap

Elämää nähneen naisen vinkki sinulle: paneminen aika usein kehittää myös niitä tunteita - varsinkin jos se on todella hyvää. Juuri tällä tavalla päädytään niihin "enpä olisi ikinä voinut kuvitella rakastuvani naimisissa olevaan mieheen" -tilanteisiin. Kannattaa olla sen verran fiksumpi, ettei lähde ehdoin tahdoin laittamaan itseään monella tavalla sotkuiseen ja tuskaa tuottavaan tilanteeseen.

Kuten sanottu, mies voi aina palata asiaan kun on sinkkuuntunut. Jos siis häntä oikeasti kiinnostaa. Siinähän pääset näkemään, minkä verran kiinnostaa, kun kerrot että et aio varattua tapailla.

Vierailija
15/49 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

In fact, the research claims that 30% of Tinder users surveyed are married, while another 12% are in a relationship. Fifty-four percent classed themselves as single, while 3% were divorced or widowed.

No ei päde tuo luku Suomeen. Muutin muutama kk sitten uudelle paikkakunnalle ja päätin ladata tinderin kun olin vähän yksinäinen. En oo ollut siellä pitkään aikaan ja kyllä oli muuttunut! Lähes kaikki mun ikähaarukan ( 30-45) miehet haki elämänkumppania. Ei mitään seksijuttuja. Itse olisin kaivannut pelkkää hauskanpitoseuraa ja moni menetti kiinnostuksensa sen takia!

Tuskin ovat naimisissa kun haluavat viedä sua treffeille kaikkiin julkisiin paikkoihin täällä aika pienessä kaupungissa.

Vierailija
16/49 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni roikkuu pystyyn kuollessa suhteessa vuositolkulla. Mieskin saattanut henkisesti erota jo kauan sitten. Itsekin tein lähtöä pitkästä suhteesta piiiitkään.

Jos hän vaikuttaa kiinnostavalta, ei kannata luopua kokonaan. Sano, että oot kiinnostunut, mutta et ottaa yhteyttä vasta kun asuvat erillään.

Vierailija
17/49 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei päde tuo luku Suomeen. Muutin muutama kk sitten uudelle paikkakunnalle ja päätin ladata tinderin kun olin vähän yksinäinen. En oo ollut siellä pitkään aikaan ja kyllä oli muuttunut! Lähes kaikki mun ikähaarukan ( 30-45) miehet haki elämänkumppania. Ei mitään seksijuttuja. Itse olisin kaivannut pelkkää hauskanpitoseuraa ja moni menetti kiinnostuksensa sen takia!

Tuskin ovat naimisissa kun haluavat viedä sua treffeille kaikkiin julkisiin paikkoihin täällä aika pienessä kaupungissa.

Miehet jotka etsivät sinun ikäluokkasi naisia (=omanikäisiään) hakevatkin varmaan jo sitä elämänkumppania. Ne omanikäisesi hauskanpitäjät taas etsivät sitä seuraa ikäluokasta 18-25... Eli sinun ruutuusi he eivät ilmesty.

Vierailija
18/49 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lukemattomille naisille syöttänyt tuota ”ihan just eroan”-soopaa.

Järjettömän hyvällä prosentilla se uppoaa.

Siinä tulee naiselle sellainen olo, että hän on jotenkin speciaali, kun juuri hän saa miehen sitten lopullisesti irtaantumaan siitä tulevasta exästä.

Samalla ei kuitenkaan kiiruhdeta suhteeseen, vaan jää sopiva hajurako. Eli uudelle naiselle jää aikaa miettiä ja ihmetellä uutta ja hienoa parisuhdetta kanssani. Rakennella pilvilinnoja, ”sit kun se eroaa”..

Olette te (useimmat) naiset niin helppoja!

Newsflash ladies, not gonna happen!

Vierailija
19/49 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

98% miehistä, jotka hakevat vakavaa parisuhdetta, hakevat oikeasti vain seksiautomaattia, johon purkaa tarpeet lanittamisen ja pleikkarin pelaamisen lomassa.

Se on nykymiehen 30-45v käsitys vakavasta parisuhteesta. Verkkopelit sun muut wowit ja ceeässät menee sun edelle. Aina.

Vierailija
20/49 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen mies vedättää (ainakin) kahta naista samaan aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi