Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittäjä: minkälaisen ihmisen haluat vakinaistaa? Mitä asioita arvostat työntekijässä?

Vierailija
02.10.2018 |

Ois mielenkiintoista kuulla eri mielipiteitä. Onko esim osaaminen vai persoona tärkeämpää. Vakinaistaisitko huippuhyvän työntekijän jonka persoonaa et voi sietää? Entä vähän huonomman, joka taas on persoonana huipputyyppi? Mitkä asiat painaa eniten vaakakupissa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohdalla yrittäjä saa tyytyä haastatteluun. En tee lainkaan määräaikaisia sopimuksia.

Vierailija
2/15 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse arvostan itsenäisyyttä. Perehdytys on tottakai oma juttunsa, mutta sen jälkeen haluan että työntekijä pärjää ns. omillaan. Mua ei kiinnosta milloin tulee, missä lounastaa tai milloin lähtee. Hommien pitää tulla hoidetuksi ilman että mä pidän kädestä kiinni. Mulle on tärkeintä että tulos näyttää vihreää ja torstain viikkopalaverissa on läsnä. Mitä vähemmän minua, sitä enemmän minulle. Jos tulos ei olisi kunnossa, niin sitten ääni olisi täysin eri.

Vierailija
4/15 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaavan tyypin, joka tulee toimeen muiden työntekijöiden kanssa. Minun kanssani ei ole pakko tulla toimeen, kunhan tulee toimeen tiimin kanssa ja tekee sen, mistä hänelle maksetaankin.

Vierailija
5/15 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen joka tekee töitä pienimmällä laillisella palkalla, ei vikise ylityökorvauksista, ei ole koskaan saikulla, ei tule raskaaksi, tulee töihin aina kun tarvitaan. Venyy ja tekee työt tehokkaasti.

Vierailija
6/15 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen joka tekee töitä pienimmällä laillisella palkalla, ei vikise ylityökorvauksista, ei ole koskaan saikulla, ei tule raskaaksi, tulee töihin aina kun tarvitaan. Venyy ja tekee työt tehokkaasti.

Näin se taitaa useimmiten mennä. Mutta mitä jos tämäkään ei riitä?

Vierailija
7/15 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nappikauppayrittäjä tai trolli.

Vierailija
8/15 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
9/15 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettoman, kolmekymppisen, valkoisen miehen. Bonusta jos tykkää kalliista autoista ja naisista niin on motivaatiota tehdä jatkuvasti ylitöitä.

Vierailija
10/15 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettoman, kolmekymppisen, valkoisen miehen. Bonusta jos tykkää kalliista autoista ja naisista niin on motivaatiota tehdä jatkuvasti ylitöitä.

Toinen trolli...

Vierailija
11/15 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen perheenäidit olivat halutuinta työvoimaa: ahkeria, luotettavia, jämäköitä. Ei ay-liike ennen herättänyt niin paljoa vastustusta kuin nyt. 

Vierailija
12/15 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppiva, joustava, muiden kanssa toimeentuleva. Joku sellainen erityistaito pitää olla, mitä ei muilla ole => vahvistaa tiimiä.

Joustavuus on sitä, että ei ryhdy ällittelemään, vaikka joutuu töihin Masan kanssa, joka on hiljainen hissukka tai Hartsan kanssa, joka on vitsiniekka.

Vierailija
13/15 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä pysty oikeasti vakinaistamaan ketään. En minä VOI tietää, onko duunia hamaan maailman tappiin. En itse asiassa voi tietää, onko duunia tämän nykyisen sopimusvarannon jälkeen. Teen kaikkeni, että olisi, mutta ei voi varmaksi tietää, koska sopimukset on isoja ja niitä on vain muutama, ja ne on alalla, jolla yksi firma juuri koskaa tarvitse kahta projektia peräkkäin. Niinpä minä oikeastaan etsin työntekijöitä, jotka ovat niin hyviä ja luottavat itseensä niin paljon, että uskaltavat olla määräaikaisissa työsuhteissa.

Vierailija
14/15 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettavuus ja ongelmanratkaisukyky ovat tärkeitä. En pysty itse olemaan jatkuvasti työpaikalla, joten on voitava luottaa, että hommat hoituvat sovitusti vaikken olekaan vahtimassa. Onneksi kaksi sopivaa on löytynyt.

Vierailija
15/15 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä pysty oikeasti vakinaistamaan ketään. En minä VOI tietää, onko duunia hamaan maailman tappiin. En itse asiassa voi tietää, onko duunia tämän nykyisen sopimusvarannon jälkeen. Teen kaikkeni, että olisi, mutta ei voi varmaksi tietää, koska sopimukset on isoja ja niitä on vain muutama, ja ne on alalla, jolla yksi firma juuri koskaa tarvitse kahta projektia peräkkäin. Niinpä minä oikeastaan etsin työntekijöitä, jotka ovat niin hyviä ja luottavat itseensä niin paljon, että uskaltavat olla määräaikaisissa työsuhteissa.

Vielä et ole kuitenkaan tajunnut että vakinaistamisella tarkoitetaan toistaiseksi voimassa olevaa työsopimusta, ei ikuista työsopimusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi