Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin tinderistä miehen ja ihastuin - nyt selvisi että hän onkin varattu

Vierailija
02.10.2018 |

Päädyin tinderin kautta treffeille miehen kanssa jonka tietysti oletin olevan sinkku. Meillä klikkasi VÄLITTÖMÄSTI, yhteydenpidosta tuli heti melko tiivistä ja tajusimme jo toisten treffien jälkeen olevamme aivan ihastuneita toisiimme. Pian kuitenkin selvisi, että miehellä onkin vielä edellinen suhde kesken ja hän asuu kumppaninsa kanssa, vaikkakin miehen omien sanojen mukaan suhde vetelee viimeisiään... Avopuoliso kuulemma tietää miehen olevan tinderissä "eikä häntä niin kiinnosta" missä mies viilettää yönsä. Mitä tästä nyt oikein pitäisi ajatella? Olenko moraaliton toinen nainen, jos jatkan mieheen tutustumista ja tapailua hitaasti matalalla profiililla, nähdäkseni onko suhde oikeasti loppumassa? Tuntuu että tällaisia tapauksia tulee eteen ainakin omassa lähipiirissäni ihan jatkuvasti ja alkaa vaikuttaa siltä, etteivät tietynlaiset miehet uskalla lopettaa vanhaa suhdetta ennen kuin uusi on ns. katsottu valmiiksi. Onko tämä todellinen ilmiö vai olenko vain törmännyt omassa elämässäni keskivertoa kusipäisempiin tapauksiin? Miten itse toimisitte vastaavassa tilanteessa? Olen itse parikymppinen sinkku enkä varsinaisesti etsi mitään vakavaa parisuhdetta tai haaveile perheen perustamisesta tms., toisin sanoen minulla ei siis ole mikään kiire näissä asioissa. Mies on muuten niin ihana ja vaikuttaa sopivalta minulle, mutta tämä piirre saa epäilemään luotettavuutta. Noinko asiat hoidettaisiin sitten minunkin kanssani, epärehellisesti ja munattomasti jahkaillen/selän takana vehkeillen? Huoh...

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas tuntuu, että Tinder on täynnä nimenomaan 30+ miehiä, jotka hakevat seksiseuraa 2-kymppisistä naisista. Ja täysin uusi ilmiö Tinderissä on se, että joka toinen 30+ mies on valmis polyamoriseen suhteeseen tai haluaa sugar daddyksi. Tuntuu, että kaikki täysipäiset miehet (ja naiset?) ovat kadonneet Tinderistä kokonaan. 

Vierailija
22/49 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.businessinsider.com/a-lot-of-people-on-tinder-arent-actuall…

In fact, the research claims that 30% of Tinder users surveyed are married, while another 12% are in a relationship. Fifty-four percent classed themselves as single, while 3% were divorced or widowed.

Eli 43% varattuja. Onnea etsintään...

No ei päde tuo luku Suomeen. Muutin muutama kk sitten uudelle paikkakunnalle ja päätin ladata tinderin kun olin vähän yksinäinen. En oo ollut siellä pitkään aikaan ja kyllä oli muuttunut! Lähes kaikki mun ikähaarukan ( 30-45) miehet haki elämänkumppania. Ei mitään seksijuttuja. Itse olisin kaivannut pelkkää hauskanpitoseuraa ja moni menetti kiinnostuksensa sen takia!

Tuskin ovat naimisissa kun haluavat viedä sua treffeille kaikkiin julkisiin paikkoihin täällä aika pienessä kaupungissa.

98% miehistä, jotka hakevat vakavaa parisuhdetta, hakevat oikeasti vain seksiautomaattia, johon purkaa tarpeet lanittamisen ja pleikkarin pelaamisen lomassa.

Se on nykymiehen 30-45v käsitys vakavasta parisuhteesta. Verkkopelit sun muut wowit ja ceeässät menee sun edelle. Aina.

Ihanan katkera itkupotkuraivariviesti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, vaikuttaa tosella ihanalta mieheltä... Se mahdollinen kolmas osapuoli olet sinä, ei avovaimo.

Vierailija
24/49 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 32v sinkkumiehenä tinderissä ja etsin vain kunnon parisuhdetta mutta naisille ei tunnu kelpaavan.

Aina kuulee naisten väittävän, että miehet olisi varattuja tai seksin perässä mutta mikä selittää sitten sen että minä en naisille kuitenkaan kelpaa vaikka olen kunnollinen sinkku parisuhteen perässä..

Vierailija
25/49 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi tapojaan paranna koskaan. Voithan sä kiduttaa itseäsi tollasten kanssa, jos kaipaat jännitystä ja mielipahaa.

Vierailija
26/49 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaimolle viesti että vapauttaa miehen niin pääset hyvällä omalla tunnolla jatkamaan.  

Tosin mistä tiedät että mies olisi uskollinen sinulle jos pettää nykyistä puolisoaan? 

Vierailija
27/49 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole moraaliton, ethän sinä ketään petä, mutta tyhmä olet.

Vierailija
28/49 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa mulla olla sama tilanne, tosin mies väittää olevansa sinkku.

Tulee mieleen myös se mahdollisuus että he on oikeasti eronneet, eli nainen olisikin jo jättänyt hänet, mutta ei ole vielä löytänyt uuttaa asuntoa, ja siksi olosuhteiden pakosta asuu vielä samassa osoitteessa hänen kanssa? Miten nopeasti sitä yleensä saadaan uusi sopiva halpa asunto, kun esim. Helsingissä asuntojonot kaupungin asuntoihin on pitkät? Kuka haluaa mennä johonkin syrjäiseen murjuun tilapäisesti asumaan, no kysyn vain tätä mahdollisuutta. Itse ihastuin myös "sinkkumieheen", mutta joitain outoja juttua ilmeni, ja kysyin  osoitepalvelusta niin ilmeisesti siinä osoitteessa asuu joku nainen myös? Vähän rivienvälistä asiakaspalvelija puhui siihen suuntaan nimittäin vaikei he saa nimiä antaa....mutta mahollista että heilllä on vanhat tiedot, tai muutoilmoitusta ei ole vielä tehty, jne. pieni virheenkin mahdollisuus...

Vierailija
29/49 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin eroamassa moni silloin kiinnostava nainen sanoi etta "jatketaan sitten kun oikeasti olet eronnut". Yhteenkaan en ole ottanut yhteytta. Uusia kiinnostavia naisia tulee kokoajan vastaan. Nro 26

En minäkään varattuun sekaantujaa kelpuuttaisi. Naisen moraalikäsityksistä kertoo paljon tuo.

Vierailija
30/49 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taitaa mulla olla sama tilanne, tosin mies väittää olevansa sinkku.

Tulee mieleen myös se mahdollisuus että he on oikeasti eronneet, eli nainen olisikin jo jättänyt hänet, mutta ei ole vielä löytänyt uuttaa asuntoa, ja siksi olosuhteiden pakosta asuu vielä samassa osoitteessa hänen kanssa? Miten nopeasti sitä yleensä saadaan uusi sopiva halpa asunto, kun esim. Helsingissä asuntojonot kaupungin asuntoihin on pitkät? Kuka haluaa mennä johonkin syrjäiseen murjuun tilapäisesti asumaan, no kysyn vain tätä mahdollisuutta. Itse ihastuin myös "sinkkumieheen", mutta joitain outoja juttua ilmeni, ja kysyin  osoitepalvelusta niin ilmeisesti siinä osoitteessa asuu joku nainen myös? Vähän rivienvälistä asiakaspalvelija puhui siihen suuntaan nimittäin vaikei he saa nimiä antaa....mutta mahollista että heilllä on vanhat tiedot, tai muutoilmoitusta ei ole vielä tehty, jne. pieni virheenkin mahdollisuus...

Voi lapsiparka, kun ei se nyt vaan ole mahdollista tehdä uskottavaa provoa jossa asiakaspalvelija rivienvälistä tietoja antaa.

Vierailija
31/49 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

In fact, the research claims that 30% of Tinder users surveyed are married, while another 12% are in a relationship. Fifty-four percent classed themselves as single, while 3% were divorced or widowed.

Voihan hitto! :o

No toisaalta ei ehkä yllätä, onhan tinder aika mauton vaikka joku onnekas sieltä sielunkumppaninsa on löytänytkin. Mutta seksiseuraahan siellä haetaan, ehkä varatuilla sioilla ei ole aikaa tavata uusia ihmisiä ulkona luonnossa, joten erittäin kätevä sovellus pettäjille. Kuinkakohan usein se oma puolisko osuu "mätsiksi"? :s

Vierailija
32/49 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tossa panosovelluksessa ole merkitystä onko sinkku vai ei.

Vierailija
33/49 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin lukemisen tuohon oletin sanaa...

Vierailija
34/49 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo, petaileva vässykkä, joka ei osaa olla itsensä kanssa. Varmaan tekisi saman sinullekin jos tulisi mutkia matkaan tai kyllästyisi. Eikä tuossa voi olla edes varma tietääkö vaimo oikeasti, nää on niin nähty ”suhde vetelee viimeisiään” ”tietää muttei välitä”... ja kattia kanssa. :D

Vierailija
35/49 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon koska on epärehellinen ketku. Next!

Vierailija
36/49 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin eroamassa moni silloin kiinnostava nainen sanoi etta "jatketaan sitten kun oikeasti olet eronnut". Yhteenkaan en ole ottanut yhteytta. Uusia kiinnostavia naisia tulee kokoajan vastaan. Nro 26

Eli et ollut yhdestäkään tosissasi kiinnostunut. Kyllä tuollaisia satunnaisseksiin kelpaavia miehiäkin tulee naisille jatkuvasti vastaan, joten kumpikaan osapuoli ei menettänyt mitään.

Vierailija
37/49 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tavannut useammankin miehen jolla avioliitto/suhde miehen kertoman mukaan vetelee viimeisiään.

Se on aina sitten muuten vale, ja ihan oppikirjaesimerkki. Feidaa koko mies roskikseen, mies joka etsii suhdetta kun edellinenkään ei ole vielä pulkassa ei vaan ole hyvää materiaalia mihinkään vakavaan ja tasapainoiseen. Ja usein se aiempi suhde ei edes ole missään erovaiheessa, vaan mies vaan hakee seikkailua tai ehkä katsoo onko upgradea tarjolla.

Valitettavan yleistä.

Vierailija
38/49 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassikko. Mäkin teen tätä toisaalta kostona vaimolle ku11ikarus3llitaustastaan ja yhtäältä kollektiivisena kostona kaikille naisille. Saa vähän vahinkoa takaisin ja naisille teetettyä edes pientä kiusaa.

Vierailija
39/49 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkärangatonta käytöstä mieheltä. Itse ottaisin sinuna nyt etäisyyttä mieheen, sanoen miehelle että tuo kuvio häiritsee. Voitte katsoa uudelleen silloin, mikäli mies entisestä kumppanistaan eroaa. Tosin pelkään pahoin, että ei tule eroamaan.

Vierailija
40/49 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan hitto! :o

No toisaalta ei ehkä yllätä, onhan tinder aika mauton vaikka joku onnekas sieltä sielunkumppaninsa on löytänytkin. Mutta seksiseuraahan siellä haetaan, ehkä varatuilla sioilla ei ole aikaa tavata uusia ihmisiä ulkona luonnossa, joten erittäin kätevä sovellus pettäjille. Kuinkakohan usein se oma puolisko osuu "mätsiksi"? :s

Minä ainakin löysin maailman ihanimman ja 100% uskollisen, täysin tosissaan olevan miehen Tinderistä. Emme ikinä olisi tavanneet tosielämässä.

Toimin siellä seuraavasti:

- pääasiallinen huomio esittelytekstiin (tekstittömät aina vasemmalle, vain kiinnostavan tekstin laatineille harkitsin antavani sydäntä)

- korkeat kriteerit (sydäntä vain keskimäärin 0,5%:lle miehistä)

- matchin tultua jäin odottamaan että mies aloittaa keskustelun (näin karsin ne, jotka olivat vain mittaamassa suosiotaan, ne, jotka eivät olleet profiilistani tosissaan innostuneita, perässävedettävät passiiviset tapaukset ja muista syistä epävarmat - tällainen syy voi olla esim. se että mies ei ole sinkku)

- juttelin miehen kanssa yleensä jonkin aikaa ennen tapaamista, ja juttelun aikana kysyin jo esim. edellisistä suhteista, kuinka pitkään ollut sinkkuna, millä mielellä mies on liikkeellä, jne.

Tosissaan olevat tykkäsivät tyylistäni, muut eivät. Päädyin siis juttelemaan lähinnä niiden tosissaan olevien kanssa. Sieltä löytyi sitten myös unelmamieheni. <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi