Uuden lastensairaalan huoneissa kameravalvonta
Niinpä niin. Selvisi juuri, että Uudessa lastensairaalan on huoneissa kameravalvonta. Ei siinä muuten mitään, mutta olis ollut kiva tietää, kiva, että kerrotaan kolmantena päivänä. En tiedä teistä, mutta henkilökohtaisesti kuvottaa. Onko edes laillista????
Kommentit (77)
Ai, että ihan aulassa...just.
Että mun olis pitänyt keskellä yötä paniikissa pienen vauvan kanssa katsella aulasta jotain kylttejä 0_o
Mun mielestä kun huoneessa kuvataan, niin huoneessa pitäis olla siitä ilmoitus!
No mitä sä sit teit siellä, kun olet ihan paniikissa?
Niin? Kamerat ovat turvallisuuden vuoksi.
-ap kirjoitti:
Ai, että ihan aulassa...just.
Että mun olis pitänyt keskellä yötä paniikissa pienen vauvan kanssa katsella aulasta jotain kylttejä 0_o
Mun mielestä kun huoneessa kuvataan, niin huoneessa pitäis olla siitä ilmoitus!
Laki on kanssasi toista mieltä eli kameravalvonnasta pitää varoittaa ennen kuin olet kameravalvonta-alueella, huoneessa ilmoitus on liian myöhään.
Se on on sairaala, jossa sairasta pitää vahtia koko ajan. Ei hotelli.
Mitä sä ap duunailit siellä kun olet noin hädissäs? Hyvä vaan että on kameravalvonta.
Sitä paitsi, sairaaloissa ovat ovet auki kaikkien ihmisten kulkea. Joskus huoneista on hävinnyt omaisuutta ihan ulkopuolelta tulleen voron taskuun.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä ap duunailit siellä kun olet noin hädissäs? Hyvä vaan että on kameravalvonta.
Mulle ei tule muuta mieleen kuin itsetyydytys sängyssä, kun vauva on jo nukahtanu.
Tosi ahdistavaa. Ja varmaan kaikki pedofiilit runkkaamassa :(
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan ei huoneissa mitään tuollaista pääse tapahtumaan, eikä muutakaan kaltoinkohtelua. Nauhalta kaikki voi sit tarkastaa jälkikäteenkin, että mitäs siellä tehtiin.
Vierailija kirjoitti:
Mun lapseni oli sairas, joten sairaalaan mennessäni olen ollut pienoisessa paniikissa. En mä siellä huoneessa ole mitään tehnyt mikä minua nyt jälkeenpäin paniikkiin saisi.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Minua vaan kuvottaa ajatus siitä, että tarkkaillaan ilman, että olen tietoinen siitä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä paitsi, sairaaloissa ovat ovet auki kaikkien ihmisten kulkea. Joskus huoneista on hävinnyt omaisuutta ihan ulkopuolelta tulleen voron taskuun.
Vanhan Lastenklinikan valvomon ovi oli kyllä lukossa. Jokaisen oven pitäisi olla sairaaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän ulkopuoliset sairaalassa pyörivät ja varastelevat, että eniten ne kyllä ihan hoidettavana olevan lapsen perheet sitä tavaraa mukanaan vievät.
Vierailija kirjoitti:
Juu, koko hoitohenkilökunta on pedofiilejä. Vai oisko ap itse kun noin huolestui?
Olitko päivystyksessä? Hyvä, että niissä huoneissa on kamerat. Joku nisti tai lastaan pahoinpidellyt voi tuoda jälkikasvunsa sinne, ja siinä tapauksessa lapsen turvallisuutta on valvottava. Noissa huoneissa ei yleensä kovin pitkään edes olla, eli jos on puhtaat jauhot pussissa, niin minä on ongelma? Ei ne hoitajat varmaan häiriinny siitä, vaikka kamerassa näkyisi esim. vauvan imetystä.
-ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun lapseni oli sairas, joten sairaalaan mennessäni olen ollut pienoisessa paniikissa. En mä siellä huoneessa ole mitään tehnyt mikä minua nyt jälkeenpäin paniikkiin saisi.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Minua vaan kuvottaa ajatus siitä, että tarkkaillaan ilman, että olen tietoinen siitä.
Olisit vaan tyytyväinen, koska se ehkäisee sitä, että kukaan kävisi poissaollessasi tekemässä lapselle mitään pahaa ja hoitovirheidenkin käsittely on helpompaa, kun on nauhamateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo, mutta mä vietin aikoinaan lähes viikon lapsen vieressä patjalla nukkuen ja koska huoneessa ei ollut muita, vaihdoin huoletta vaatteita ym. kun tiesin ettei ketään ole tulossa. Silloin ei tainnu olla kameroita, mutta musta olis ollu inhottavaa jos olisin tuota kameroista tietämättäni tehnyt kun osastolla oli miehiäkin duunissa. Samoin yölliset kaasut ja kuorsaukset (kyllä, noloa myöntää) olis ollu inhottava saattaa muiden nähtäväksi. Samoin ei voi puhua läheisten kanssa avoimesti jne. Ei tuo ole musta kivaa, vaikkei mitään niin kovin ihmeellistä tekiskään etenkin kun olen oppinut kuinka ilkeitä ja säälimättömiä ihmiset voivat olla. En todellakaan haluaisi olla henkilökunnan arvostelun tai jopa pilkan kohde kahvipöydässä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhan Lastenklinikan valvomon ovi oli kyllä lukossa. Jokaisen oven pitäisi olla sairaaloissa.
Ei voi olla eikä ole. Yöllä voi olla, että joutuu soittamaan kelloa päästäkseen sisään ulko-ovesta, mutta jos kyseessä ei ole suljettu osasto, niin ihan lain mukaan ovia ei saa pitää lukossa.
T. Sairaalassa töissä
Se tieto on jo eteisaulassa eli heti, kun tulet sisään, niin asia kerrotaan.