Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi mies puhuu lapsilleni törkeästi

Vierailija
02.10.2018 |

Mitä teen? Minulla on kaksi alle 5v lasta. Erottiin lasten isän kanssa vuosi sitten. Nyt minulla on uusi mies joka on minulle tosi ihana ja huolehtii minusta ja lapsista kaikintavoin. Mutta ongelma on että mies puhuu lapsille välillä törkeästi. Esim "olet sinä kyllä tyhmä" ja "mene v**tuun siitä nyt" jos lapsi on tehnyt jotain väärin tai sitten sanoo että "isältäs oot periny varmaan ton tyhmyyden"
Mies siis muuten mukava, ihana ja auttaa mutta se miten lapsilleni puhuu välillä on tosi surullista. Osaa olla lapsille mukavakin ja auttaa niitä ym mutta välillä on tosi ilkeä.
Olen nyt miettinyt kun suhde vielä niin tuore että pitääkö vain lähteä eriteille. En kestä tuollaista haukkumista ja ilkeilyä. En ole uskaltanut puhua ystäville tai tukihenkilöille millainen mies on, kun jotenkin hävettää.
Ja tuntuu pahalle kun muuten kaikki menee meillä tosi hyvin eikä ole mitään ongelmia, meillä on hauskaa yhdessä ym mutta sitten tuo "kiusaaminen" tuntuu että mies välillä menee itse lapsentasolle haukkuessaan ja kiusatessaan lapsia.
Ja lisään vielä että lapset pitävät tästä miehestä silti koska hän tosiaan tekee niiden kanssa kaikkea ja auttaa, välillä tapahtuu vaan tätä ilkeilyä.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhdessä oleminen arveluttaa kannattaa erota

Vierailija
2/45 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tavalla ei puhuta kenelläkään, ei aikuiselle, eikä varsinkaan lapselle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimies hullu iski taas:D

Vierailija
4/45 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Lapsille ei puhuta tuolla tavalla. Kuulostaa Narsistilta sosiopaatilta. "Hurmaava" mutta hirviö

Vierailija
5/45 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kiva, mitä nyt käskee lapsen painua v*ttuun välillä.

Ei tosiaan jatkoon.

Vierailija
6/45 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi missään nimessä tuollaista tapahtua!

Vierailija
7/45 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaako miehen etunimi J-kirjaimella? Kuulostaa aivan exältäni.

Vierailija
8/45 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsesi täyttävät 18, eivät pidä suhun mitään yhteyttä enää. Koska annoit hullun isäpuolen uhstaja pelotella.

Mulla oli samanlainen lapsuus ja lisänä vielä väkivalta jaalistsminrn, äiti vaan katsoi vierestä ja antoi kaiken tapahtua. Koko lapsuus oli pelkoa ja varuillaan oloa.

Heti kun muutin pois niin lopetin yhteydenpidon. Mulla kolme ihanaa lasts joita äitini ei ole nähnyt koskaan, en päästä äitiä elämääni.

LAPSET ENSIN! mies helvettiin ja keskity lapsiisi. - muuten sulle käy kun mun äidille eli hyvää yksinäistä loppuelämää!!

Vierailija
9/45 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä joku vitsi? Annat jonkun puhua lapsillesi noin ja mietit mitä tehdä? On tainnut vakka valita kantensa. Lapsiraukat.

Vierailija
10/45 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Mulkultahan toi kuulostaa

Vierailija
11/45 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lapset isälle.

Vierailija
12/45 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono, taas kerran. Yrittäkää nyt vähän tsempata näissä jutuissanne.

Vierailija
13/45 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o, uusi mies olisi äkkiä vanha mies. Itse en sietäisi yhtään. Nimim. paskan äitipuolen kanssa kasvanut

Vierailija
14/45 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa viheltää peli poikki heti ja kertoa selvästi että tuollainen käytös ei voi jatkua.

Valitettavasti tuo angsti isää kohtaan ei  tule poistumaan vaan lapset toimivat ikuisena mustasukkaisuuden lähteenä.

Vierailija
15/45 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun et näytä välittävän siitä, että mies tuhoaa lasten itsetunnon niin eipä sille kukaan mitään voi.

Vierailija
16/45 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sietäisi hetkeäkään, en edes lasten isältä saati joltakin uudelta mieheltä. Lasten nimittely ja mitätöinti on törkeää.

Vierailija
17/45 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On "niin ihana mies " etten voinu lukea tota piiitkää tarinaa, tulee niin huono olo pienten lasten takia. 👎

Toivon todellakin että tämä ei ollu totta : olisikin pelkkä provo

Vierailija
18/45 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ihana, ihana ja ihana, mutta puhuu ala-arvoisesti lapsilleni... hmm? Mies olisi jo pihalla, jos olisin tilanteessasi.

Vierailija
19/45 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ihana uus mies, mut haukkuu mun lapsia tai sillee, mut oikeesti se on ihana!

Vierailija
20/45 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä ne pennut pihalle tai vaikka isälleen kun noin vaarantavat hienon suhteen..