Vaatekaupan myyjä oli kirjoittanut lappuun ”naisten fliizpaita”. Eikö edes ammattilaiset osaa kirjoittaa oikein?
Onko se fleece esimerkiksi niin vaikea sana ettei jotkut tiedä miten se oikeasti pitää kirjoittaa? Luulisi edes työkseen vaatteiden kanssa olevan tietää oikea kirjoitusasu.
Kommentit (19)
Useammassakin ravintolassa olen nähnyt annoksen "fish and ships".
Niin mihin lappuun? Hintalappuun? Nehän on vaatteissa valmiina, ei niitä kaupassa vasta aleta itse kyhäämään, paitsi tietty eri juttu, jos alk.peräinen hintalappu oli vaikka kadonnut ja tilalla oli käsin kirjoitettu lappum.
Petra P kirjoitti:
Eiköhän kaupassa tule laput valmiina tarroina ja kukaan myyjä ei niitä pääse muokkailemaan
No se olikin joku myyjän oma muistiinpanolappu siinä kassapöydällä. Omin kätösin kirjoitettu. Ap
Enempi näissä ryysykaupoissa näkyy myyjiä joille ripsarin kerrostus ja contouring on tärkeämpää kuin oikeinkirjoitus tai käytöstavat. Ammattilaisuus aika kaukana tähän teemaan.
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Useammassakin ravintolassa olen nähnyt annoksen "fish and ships".
Myös näiden karvakäsipitserioiden listoja on joskus huvittavaa lukea. Esim meidän lähi pitserian listalla on lisätäytteissä muunmuassa tublajuusto.
Ja Kebabistä on näkyny monta erilaista versiota, esim kepab ja kebap.
Vierailija kirjoitti:
Petra P kirjoitti:
Eiköhän kaupassa tule laput valmiina tarroina ja kukaan myyjä ei niitä pääse muokkailemaan
No se olikin joku myyjän oma muistiinpanolappu siinä kassapöydällä. Omin kätösin kirjoitettu. Ap
No mikäs ongelma siinä sitten oli? Jos se on joku myyjien sisäpiirivitsi vaikka ja sen takia kirjoittanut niin? Mitä sä muutenkaan kurkit sinne kassalle, että mitäs kaikkea sieltä löytyykään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra P kirjoitti:
No mikäs ongelma siinä sitten oli? Jos se on joku myyjien sisäpiirivitsi vaikka ja sen takia kirjoittanut niin? Mitä sä muutenkaan kurkit sinne kassalle, että mitäs kaikkea sieltä löytyykään?
No kai siinä kassajonossa odotellessa näkee mitä kaikkea siinä kassapöydällä on jos ei sitten tuijottele vaan jotain kattoa tai seiniä. Kyllä mulla ainakin ihan luonnostaan katse harhautuu siihen kassapöydälle jos siinä on esim jotain myytäviä juttuja tms. Ap
Kyllähän näitä riittää. Vaikka on malli vieressä, niin ei osata kirjoittaa. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra P kirjoitti:
No kai siinä kassajonossa odotellessa näkee mitä kaikkea siinä kassapöydällä on jos ei sitten tuijottele vaan jotain kattoa tai seiniä. Kyllä mulla ainakin ihan luonnostaan katse harhautuu siihen kassapöydälle jos siinä on esim jotain myytäviä juttuja tms. Ap
Jos on joku oma muistilappu niin luultavasti huumoria. Haloo nyt pahvi!!
No kyseessä saattoi olla sisäpiiri vitsi. Opiskelu aika olin töissä kahvilassa ja siellä oli Early Grey tee purkin kyljessä käsin kirjoitettu lappu öörli grei.
Mekin puhutaan töissä usein ”asiakaskielellä” eli ei kannata ihmetellä:)
Jokainen myyjä kyllä tietää miten fleece kirjoitetaan.. onko huumori sulle ihan vieras sana?
Eräs työpaikkani oli xxxxx Design.
Puolet työntekijöistä ei osannut kirjoittaa työnantajansa nimeä.
Yleensä se oli Deising.
Eräs asiakas oli Cadman.
Yritin etsiä arkistosta ko. firman töiden dokumentteja, tuloksetta.
Lopulta löytyi, mapissa luki "Karmann".
Mitenkäs se college kirjoitettiinkaan av-tyylillä, muistaako kukaan? Golitzi?
No mistä keksit tuon sanan "ammattilainen."?
Tämänpäiväisessä Shakespeare & Hthawayssa automerkki Wolseley oli tekstityksessä kirjoitettu Worsley.
Petra P kirjoitti:
No kyseessä saattoi olla sisäpiiri vitsi. Opiskelu aika olin töissä kahvilassa ja siellä oli Early Grey tee purkin kyljessä käsin kirjoitettu lappu öörli grei.
Kyseinen tee on kylläkin Earl Grey.