Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, kun ruma nainen lähestyy sinua niin miksi et näytä vihreää valoa tutustumiselle?

Vierailija
02.10.2018 |

Nainenhan voi olla täydellinen puoliso muuten.

Kommentit (235)

Vierailija
1/235 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En neuvottele rumien naisten kanssa.

Vierailija
2/235 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmissä, mutta jos ulkonäkö ei minua miellytä yhtään, ei tule stondistakaan. En tahdo parisuhdeongelmia, vaan haluttavan puolison. Siksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/235 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on ruma, johan itse sen sanoit. On ihan totaalista hurskastelua väittää että "ulkonäkö ei merkitse minulle mitään".

Vierailija
4/235 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prioriteetit. Moni (erityisesti nuori) arvostaa asioita, joita muutkin arvostavat ja kadehtivat. Ei ole vielä omaa persoonaa tai arvoja, joten ihannoidaan sitä, mitä muutkin ihannoivat. Kauneus herättää huomiota ja on täten aina arvossa, joskin kauneusihanteet muuttuvat.

Vierailija
5/235 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä rehellisiä vastauksia. Miksi naiset eivät voi olla yhtä rehellisiä?

Vierailija
6/235 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on nyt joku trauma tuosta 'rumuudesta'. Kauneus on katsojan silmässä ja esimerkiksi omasta mielestäni monet missit ja filmitähdet eivät ole mitenkään kiinnostavan näköisiä. Ehkä jotenkin kauniita joo, mutta ei mitään persoonallista piirrettä. Kauanko sitä jaksaa ihailla sitä veistosmaista 'kauneutta' jos naisessa ei muuta ole? Kyllä naisen persoona, käytös ja myös persoonallinen ulkonäkö kiinnostavat ainakin minua paljon enemmän kuin ns. mallityyppinen nainen.

Vierailija
7/235 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lähestyvä ruma nainen on aina alkoholiongelmainen, muuten kyllä näyttäisin

Vierailija
8/235 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus on katsojan silmissä, mutta jos ulkonäkö ei minua miellytä yhtään, ei tule stondistakaan. En tahdo parisuhdeongelmia, vaan haluttavan puolison. Siksi.

Jos nainen sanoisi vastaavaa, ettei syty kuin silmää miellyttävistä miehistä, niin johan sataisi alapeukkuja ja haukuttaisiin pinnalliseksi :)

Vierailija
9/235 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähesty rumat naiset, ei tosin kauniitkaan. Itse se on oltava aktiivinen. Mutta teoriassa, aina jos on miellyttävä käytös niin pois ei heti käännytetä.

Vierailija
10/235 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei tee mieli edes halata sellaista naista, puhumattakaan harrastaa seksiä sellaisen kanssa.

Vierailija
11/235 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menepä katsomaan keskusteluja, joissa esim. puhutaan, että sytyttääkö lyhyt mies.

Kaikki, jotka rehellisesti kertovat tuntevansa vetoa vain itseään pidempiin miehiin, saavat parisataa miinuspeukkua ja haukut siitä, kuinka ovat niin oksettavan pinnallisia.

Vierailija
12/235 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi mihenä nähdä kaikki vaiva (keskustelun avaus, lirkuttelu, viihdyttäminen ja mt-työ) ja en saisi palkinnoksi mitään (laadukas siemensyöksykokemus) ?

Voidaan toki olla hyviä kavereitakin mutta siihen riittää pari hassua ja harmitonta ajatuksenvaihtoa vuosikymmenessä.

Vierailija
13/235 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kirjastossa ja samaan aikaan siellä oli noin 28-30 nainen, keskimittainen, ei ruma jossei kauniskaan, mutta jolla oli yllään typerä vanhoista farkuista valmistettu hame. Käyttääkö joku vielä noita?

Joka tapauksessa se pyrki flirttailemaan ja kaarteli ympärilläni muka hyllyjä tutkien mutta kuitenkin selvästi kyyläsi minua. En ollut näkevinäni, mutta siltähän ei konstit ihan heti loppuneet. Eli se oli muutaman metrin päässä minusta kello neljän suuntaan kun lysäytti itsensä rähmälleen lattialle ja teeskenteli pyörtymistä!

Meinasin kävellä hyllyn taakse, maatkoot sitten siinä kun kerran tahtoi. Mutta tietysti joku vanhempi äijänkähmy huomasi sen pikku performanssin ja pyyhälsi "hätiin". Oli sitten itsenikin pakko mennä katsomaan mikä sillä muka oli.

Poistuin paikalta niin pian kuin mahdollista ja jätin sen ukkelin hösöttämään vaikka kuka tahansa täysjärkinen olis huomannut ettei sillä a kalla mikään ollut, kasvoilla ihan normaali väri eikä pyörtyvä tuolla lailla vain kellahda kyljelleen. Toivottavasti antoi sitten kyseiselle ukolle kun kerran naitatti.

Vierailija
14/235 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menepä katsomaan keskusteluja, joissa esim. puhutaan, että sytyttääkö lyhyt mies.

Kaikki, jotka rehellisesti kertovat tuntevansa vetoa vain itseään pidempiin miehiin, saavat parisataa miinuspeukkua ja haukut siitä, kuinka ovat niin oksettavan pinnallisia.

Eli vastauksesi on: Ympäristön sosiaalinen paine, estää naisten rehellisyyden.

Vierailija
15/235 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi tein aloituksen. Miesten aloittamien "miksi naiset hylkäävät lyhyet/kaljut miehet jne. " ketjujen perusteella kuvittelin, että tähän ketjuun tulvisi hurja määrä sellaisia viestejä, joissa kerrotaan, että mies ei koskaan lähettäisi rumaa naista pois vain rumuuden takia, koska miehet ovat parempia kuin naiset. Miehethän ovat sanoneet, että on väärin hylätä mies vain lyhyyden/kaljuuden jne. takia. Heidän syvällisiä ajatuksiaan tästä aiheesta odotellessa

ap

Vierailija
16/235 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan hyvännäköinen nainen enkä minäkään oleta jokaisen miehen olevan kiinnostunut itsestäni. Miksi siis kukaan ruma kuvittelisi niin?

Vierailija
17/235 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen sanoisi vastaavaa, ettei syty kuin silmää miellyttävistä miehistä, niin johan sataisi alapeukkuja ja haukuttaisiin pinnalliseksi :)

Johtuu siitä että se on niin kapea se genre, mistä naiset syttyy. Pitkä, pitkä,pitkä, komea ja tumma.

Vierailija
18/235 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu, että miehet saavat avoimesti valittaa siitä, että naiset eivät huoli rumia miehiä, mutta jos naiset valittaa asiasta, niin heti alkaa itku ja marmatus siitä että ei saa "sstondista". Sikoja. 

Vierailija
19/235 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se nainenkaan halua miestä joka ei halua sitä naista. Vai miten te suhtautuisitte sängyssä mieheen joka sanoo: Valitan, sinun kanssa ei onnistu.

Vierailija
20/235 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ulkonäölläKIN on väliä. Ei tarvi olla mikään huippumalli eikä oo merkitystä vastaako jotain yleisiä kauneuskäsityksiä mutta jos ei oo mun silmissä ok näkönen niin se ei vaan toimi parisuhdetta ajatellen. Parisuhteessa fyysisellä viehätykselläkin on kuitenkin osansa. 

Siis jos nyt oletetaan naisen lähestyvän muussa kun kaverimielessä, yleisesti ihmisenä ja kaverina voi tottakai tutustua minkä näköseen tahansa.

M28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän