Satakunnan kansassa on joka päivä sarjakuva naisesta, joka on jäänyt rinnoistaan kiinni liikennemerkkiin - mikä tässä naurattaa? (sis. kuva)
En ymmärrä. Mikä tässä on se vitsi? Niin hyvä, että sitä voi toistaa päivästä toiseen?
Kommentit (291)
Olen pääkaupunkiseudulla töissä liikennejaostossa liikennemerkkien huoltajana. Kyllä näitä tapauksia tulee tasaisesti 2-3 kuukaudessa. Kovilla pakkasilla voi olla lähempänä kymmentäkin eli todellinen ongelma kyseessä. Mielestäni mautonta pilailla asialla. Monesti kiinnijäänneelle tapaus on traumaattinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku normaaleille ihmisille tarkoitettu tavallinen huumori ei kelpaa MUUTTAKAA muualle!
Porista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli taas uusi. Siinä lapsi kysyy äidiltään, että mistä tuo liikennemerkki varoittaa. Äiti vastaa, että kurveista, ja viimeisessä kuvassa on taas tämä tissinainen liikennemerkissä jumissa.
HAHHHAHHHAAHAAHAAA eiku ei.
Kuulostaa hauskalta. Mistähän ton löytäisi että saisi vielä ainakin yhdet hyvät naurut?
Me Satakunnan Kansassa osaamme takuuvarmasti naurattaa myös sinua. Ota minuun yhteyttä mahdollisimman pian!
Humoristisin terveisin,
Tomi Lähdeniemi
vastaava päätoimittaja
sposti: tomi.lahdeniemi"et"satakunnankansa.fi
# koska isot tissit
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin alkaa jo säälittää toi piirtäjä, en tiedä mutta jotenkin on vaan niin huonoja noi piirroksetkin, tulee mieleen onko ne ihan säälistä julkastu.
Siinä on varmasti joko sukulais- tai hyvä veli -suhde taustalla.
Sama sarjakuva on Aamulehdessäkin, mutta ei se tissinainen ("Burleski") esiinny läheskään joka päivä eikä nilläkään kerroilla aina ole tisseistään jumissa liikennemerkissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama kun miehestä tekisi sarjakuvan, missä on jäänyt peniksestään kiinni vaikka imuriin tai puun koloon. Aina samaan koloon, koska reikä se on rinkelilläkin ja aivotonta hormoonijunttia panettaa? Sitten jää siitä ulokkeestaan kiinni, joka kerta. Hih hih 🙄...tämän idean saa vapaasti kopioida ko. lehteen, materiaalia saa varmasti seuraavaksi 100 vuodeksi.
Miesten vehkeistä on kyllä väännetty vitsiä maailman sivu. Enimmäkseen toki siinä hengessä että miestä potkaistaan / heitetään esineellä / koira puree / ammutaan jne kulkusille ja sen pitäisi kai olla hauskaa.
Onko? Anna esimerkki. Mulle tuli vaan mieleen että USA:ssa nousi valtava kohu äskettäin kun Batmanille piirrettiin ekaa kertaa sarjakuvassa näkyviin penis. Ja siis vaan mustavalkoisesti ja hämärästi kohdassa jossa Lepakkomies on alasti.
Vertaa tätä siihen että naisena olen pikkutytöstä asti joutunut näkemään sarjakuvia, joissa on karikatyyrimäisesti piirrettyjä täysin alastomia tai minimaalisissa asuissa olevia naishahmoja, joiden alastomuus tai tai muodot ovat se vitsin juju. Eikä näistä ole kohuja paljon nostettu (vaikka olisi pitänyt).
Mielestäni täysin erilainen suhtautumistapa.
Tuossa nyt 100kpl esimerkkejä alkuun. Enkä kyllä usko että olet kyennyt koko elämäsi välttymään tuolta nimenomaiselta huumorin alalajilta vaikka kuinka kirkkain silmin niin väittäisit.
Tässä puhutaan sarjakuvista. Sinä sitten menit laittamaan elokuvia. Etkö erota edes eri genrejä toisistaan?
No ei se erota, vaikka on kova poika selittelemään. Linkin takana olevassa pätkässä on otsikkona 100 Movie Ball Shots & Groin Attacks - Supercut ja kundi kuvittelee, että se menee mammoille läpi sarjakuva-aihesena vastavetona. Mwhahhahhaa! On se hassu.
Aluksi olin samaa mieltä kuin aloittaja, mutta nyt mua on oikeasti alkanut naurattaa toi sarjakuva. Koska se on niin absurdin typerä! Joo, ja apuva-mies oli mun ja monen tuttuni mielestä ihan hysteerisen hauska! Huumorintajuakin on monenlaista...😁
Sattuipa somasti. H20 ja Heinäpää loppui tänään Aamulehdessä ja tilalle tuli Mummo-sarjis. :-)
Vierailija kirjoitti:
Sattuipa somasti. H20 ja Heinäpää loppui tänään Aamulehdessä ja tilalle tuli Mummo-sarjis. :-)
Ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Turhastavalittajille taas erävoitto, ja maailma on pienen pienen palasen pas*empi paikka. Tosin aamulehti ei ole muutenkaan viimevuosina ollut maalaisjärjen vahvin pesäke joten ehkei tappio ole suuri.
https://www.aamulehti.fi/paakirjoitukset/olemme-paattaneet-olla-kaikki-…
Jospa tossa tisseistä kiinni jäämisessä on ideana se, kuinka mies jää kiinni vehkeestään vaikka pölynimuriin tai johonkin muuhun paikkaan.. Tosin käänteisesti, toteutettu, mutta voishan toi nainen jäädä muuallekin jumiin ja lausua jotain filosofista siinä sitten samalla kun tuo kaikki tapahtuu tms.