Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostat itsellesi kaupasta jotain hyvää syötävää hemmotteluiltaa vartaa. Huomaat, että miehesi on kuitenkin syönyt sen. Mitä sanot?

Vierailija
01.10.2018 |

Oli se sitten suklaalevy, karkkipussi, vanukas, ohukaiset. Mitä sanot miehellesi?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti maistui, kulta!

Vierailija
2/43 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärräpäiden saattelemana passutan hänet takaisin kauppaan =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi mitään, työntäisin vain keskarini miehen kurkkuun. 

Vierailija
4/43 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin, jos näin olisi käynyt, sillä meidän käsityksemme herkuista eroaa. Minun herkkua ovat ”haisevat” juustot, miehelle suklaa. Viikonlopuksi silloin tällöin kaksi lonkkua, yksi molemmille. Jos mies joisi molemmat, ei haittaisi, näin kävi viime viikonloppuna. Mielestäni yksi suhteemme kulmakivistä on se, että asiasta saa sanoa, turhaa ei kannata toisen mieltä pahoittaa.

Vierailija
5/43 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö...olisin ostanut riittävästi meille molemmille tai sitten mies olisi reissussa eikä syömässä mun herkkuja.

Vierailija
6/43 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina molemmille (kuten mieskin jos sattuu olemaan kaupassakävijä) mutta jos söisi kaiken niin kai odottaisin miehen ehdotusta asian korjaamiseksi. Todella vaikea samaistua koska molemmat välitetään toistemme viihtyvyydestä, olisin ihan ällistynyt jos mies vaan söisi kaiken ja jatkaisi iltaansa kuin ei mitään olisi tapahtunut.

Vierailija
7/43 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tapana kysyä kumppanilta onko ok jos syö toisen herkkuja, yleensä on. Kaupasta saa lisää, ei ole ongelma. Sitäpaitsi mieheni joskus tuo kaupasta myös minun herkkuja pyytämättä, kuin myös minä tuon hänelle. Pitääkö tuosta ongelmaa tehdä?

Vierailija
8/43 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sä tarttit sitä enemmän kuin minä. Vaikka olisit voinut ihan pienen palan mullekin jättää.

Vierailija
9/43 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla karhut saapuvat kotiin. He ovat ihmeissään, kun huomaavat, että heidän tavaroihinsa on koskettu. Surullisin on pikku-Karhu: "Kuka on syönyt minun puuroni? Entä kuka on rikkonut minun tuolini?", hän parkuu.

Lopulta karhut löytävät Kultakutrin nukkumasta pikku-Karhun sängystä. Kultakutri herää ja karhut ovat hyvin vihaisia. Nyt Kultakutrin on pyydettävä anteeksi ja korvattava aiheuttamansa vahinko.

Sadun voi kertoa myös monella muulla tavalla. Tarinankerronnan jälkeen voidaan keskustella, mitä hahmoille tapahtui sadun jälkeen. Kuinka Kultakutri korvasi aiheuttamansa vahingon? Tuliko hänestä ja karhuista lopulta ystäviä? Mitä he tekivät sitten?

HAKUSANAT: Looginen päättely Toiminnanohjaus Hahmottaminen Puheterapia Tarinankerronta Vuorovaikutus ja tarinat

Pakkauksessa mukana myös kätevä säilytyspussi.

Vierailija
10/43 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Haet mulle uudet.”

Vierailija
11/43 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä ihmettä, mistä tänne on mies ilmestynyt?"

Vierailija
12/43 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Sulla oli sitten vissiin nälkä.

Vierailija
13/43 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme selittäjiä. Ettekö osaa leikkiä mukana? 

Ihan sama tuntuuko sellainen tilanne mahdolliselta, nyt leikitään että niin on kuitenkin käynyt.

Siis: Mitä sanot?

Vierailija
14/43 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Meillä on käytäntönä, että kaikki mitä kaapista löytyy on sallittua syötävää ellei toisin sanota. Sitten toki ärsyyntyisin, jos mies söisi herkut, vaikka olisin sanonut, että haluaisin syödä ne vain itse. En siltikään jaksaisi suurta numeroa tehdä. Herkkuja saa kaupasta lisää.

Vierailija
15/43 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, "nimi"-rakas, oot syöny mun hemmotteluherkut ilkimys! (leikkisästi ja tökin mahaa, kutitan tms.) Kannattaa juosta kauppaan ennen kuin syön sut.

Vierailija
16/43 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Milloin minusta on homoseksuaali tullut?"

Vierailija
17/43 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tiennytkään että tykkäät salmiakista. Ostin ne lähinnä itselleni, mutta ei se mitään. Ostan huomenna uudet" 

Vierailija
18/43 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästi.

Vierailija
19/43 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulle riitä lasten vanukkaat , kun nyt piti syödä minunkin herkut?

Vierailija
20/43 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista vittu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan