Haluaisin au-pairin
Kahden työttömän tuloilla ei vain pysty palkkaamaan. Oikeasti, todella kummallista, mutta aikaa meina riittää kotitöille vielä huonommin kuin töissä käydessä. On vain kiihtyvällä tahdilla jatkuvasti enemmän kiinnostavaa tekemistä. Ja aina välillä pitäisi ehtiä töitäkin hakea.
Kommentit (7)
Mulle kanssa kerran yksi työtön naureskeli, että miten tässä muka töihin ehtisi kun on niin paljon tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kanssa kerran yksi työtön naureskeli, että miten tässä muka töihin ehtisi kun on niin paljon tekemistä.
Ymmärrän kyllä. Jotenkin muutaman kuukauden työttömyyden jälkeen mieli alkoi vapautua ja kaikkia kiinnostavia projekteja kehittyä. Ja nyt tuntuu, että kiinnostavien asioiden määrä kasvaa niin hurjaa vauhtia, että ihmettelen kyllä mitä se töissä käyminen oikein oli. Laimeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä. Jotenkin muutaman kuukauden työttömyyden jälkeen mieli alkoi vapautua ja kaikkia kiinnostavia projekteja kehittyä. Ja nyt tuntuu, että kiinnostavien asioiden määrä kasvaa niin hurjaa vauhtia, että ihmettelen kyllä mitä se töissä käyminen oikein oli. Laimeaa.
Ap
Aika harvalla töissä käyvälläkään on Suomessa au-pairiin varaa. :(
En haluaisi. Vieras ihminen omaan kotiin asumaan ja elätettäväksi. Paljon ylimääräistä vaivaa. Mieluummin siivouspalvelu kuin au-pair.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi. Vieras ihminen omaan kotiin asumaan ja elätettäväksi. Paljon ylimääräistä vaivaa. Mieluummin siivouspalvelu kuin au-pair.
Minä haluaisin, että se myös selittäisi ja esim. kokkaisi silloin tällöin.
Jos olisimme töissä, voisimme palkatakin, mutta silloinhan ehtisimme tylsistyksissämme tekemään kotitöitä itsekin.
Ap