Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin au-pairin

Vierailija
01.10.2018 |

Kahden työttömän tuloilla ei vain pysty palkkaamaan. Oikeasti, todella kummallista, mutta aikaa meina riittää kotitöille vielä huonommin kuin töissä käydessä. On vain kiihtyvällä tahdilla jatkuvasti enemmän kiinnostavaa tekemistä. Ja aina välillä pitäisi ehtiä töitäkin hakea.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisimme töissä, voisimme palkatakin, mutta silloinhan ehtisimme tylsistyksissämme tekemään kotitöitä itsekin.

Ap

Vierailija
2/7 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kanssa kerran yksi työtön naureskeli, että miten tässä muka töihin ehtisi kun on niin paljon tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kanssa kerran yksi työtön naureskeli, että miten tässä muka töihin ehtisi kun on niin paljon tekemistä.

Ymmärrän kyllä. Jotenkin muutaman kuukauden työttömyyden jälkeen mieli alkoi vapautua ja kaikkia kiinnostavia projekteja kehittyä. Ja nyt tuntuu, että kiinnostavien asioiden määrä kasvaa niin hurjaa vauhtia, että ihmettelen kyllä mitä se töissä käyminen oikein oli. Laimeaa.

Vierailija
4/7 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä. Jotenkin muutaman kuukauden työttömyyden jälkeen mieli alkoi vapautua ja kaikkia kiinnostavia projekteja kehittyä. Ja nyt tuntuu, että kiinnostavien asioiden määrä kasvaa niin hurjaa vauhtia, että ihmettelen kyllä mitä se töissä käyminen oikein oli. Laimeaa.

Ap

Vierailija
5/7 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvalla töissä käyvälläkään on Suomessa au-pairiin varaa. :(

Vierailija
6/7 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi. Vieras ihminen omaan kotiin asumaan ja elätettäväksi. Paljon ylimääräistä vaivaa. Mieluummin siivouspalvelu kuin au-pair.

Vierailija
7/7 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi. Vieras ihminen omaan kotiin asumaan ja elätettäväksi. Paljon ylimääräistä vaivaa. Mieluummin siivouspalvelu kuin au-pair.

Minä haluaisin, että se myös selittäisi ja esim. kokkaisi silloin tällöin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä