Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bachelorette Suomi OFFICIAL

Vierailija
01.10.2018 |

Tänään klo 21 alkaa! Bachelorettena ensimmäiseltä Bachelor-kaudelta tuttu Jenny Helenius, joka pääsi tuolloin loppukaksikkoon. Tämä on Suomen ensimmäinen Bachelorette koskaan, ja kilpailevat miehet ovat tässä:

https://www.is.fi/viihde/art-2000005823130.html

Kommentit (2208)

Vierailija
1641/2208 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^siis hukassa...

Vierailija
1642/2208 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenny muuttaa Maltalle tai Joensuuhun? Etsii siksi pienempää Helsingin kotia?

Höpö höpö. Eiköhän tuo Jenny ihan hyvin Helsingissä viihdy. Luuleko oikeasti joku, et Jenny seurustelee Leon kanssa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1643/2208 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenny vanha täti... Lapsia naaraa! :D

Vierailija
1644/2208 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin kun Jenny puhui jotenkin siihen tyyliin että Kimmo ei ole tarpeeksi räväkkä hänelle! Mitä ihmettä, eiköhän Kimmosta Hunksina löydy enemmän räväkkyyttä kuin noista kahdesta muusta. Kimmo on tosin myös rauhallinen, aikuismainen ja kypsä. Oli joko tekosyy tai sitten Jenny ei ole valmis suhteeseen miehen kanssa. Onhan Leo ja Joona kuitenkin vielä poikasia Kimmoon verrattuna. Haluaako Jenny vain bilettää ja pitää hauskaa? Santtu taisi olla oikeassa.

Vierailija
1645/2208 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenny kyllä paljastaa insta kommentissaan aika selvästi ettei kukaan miehistä hänelle kelvannut.

Vierailija
1646/2208 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin kun Jenny puhui jotenkin siihen tyyliin että Kimmo ei ole tarpeeksi räväkkä hänelle! Mitä ihmettä, eiköhän Kimmosta Hunksina löydy enemmän räväkkyyttä kuin noista kahdesta muusta. Kimmo on tosin myös rauhallinen, aikuismainen ja kypsä. Oli joko tekosyy tai sitten Jenny ei ole valmis suhteeseen miehen kanssa. Onhan Leo ja Joona kuitenkin vielä poikasia Kimmoon verrattuna. Haluaako Jenny vain bilettää ja pitää hauskaa? Santtu taisi olla oikeassa.

Tätä minä sanoin jo silloin kun Santtu tippui, mutta siitä nousi hirveä p-myrsky. Samat merkit näkyivät Jennyssä jo silloin. 

Vierailija
1647/2208 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas jakso. Täytyy sanoa, että vaikka taas kerran halusin uskoa Bachelor(ette)-ohjelman päätähdestä hyvää ja fiksuksi ihmiseksi, niin taas kerran vaan huomaa miksi sinne joku lähtee päätähdeksi eikä ole löytänyt kumppania. 

Olen itsekin 35v, eli saman ikäinen kuin Jenny. Ei minua kyllä kirveelläkään saisi suhteeseen itseäni 7v nuoremman kanssa, ihan sama kuinka kypsä on olevinaan. Kyllä molemmista, Leosta ja Joonasta näkee sen tietyn poikamaisuuden ja että tietynlainen kypsyys ei ole saavutettu. Eikä kuulukaan, he ovat 27v. Elämänkokemus on vaan asia, joka saavutetaan elämällä. Ainakaan Joonasta en ole saanut sellaista fiilistä että tunnistaisi omat tunteensa, on meiningillä "ihan kivaa täällä on ollut" ja tietyt kommentit paljastaa kyllä sen että ei oikeastaan tiedä mitä tuntee. Esimerkiksi: "Se liitovarjoilu oli paras juttu täällä". Juu, varmaan ei tarkoittanut sitä sillä tavalla, mutta jos on todella ihastunut niin kyllä sitä deittikumppaniakin välillä ylistetään maasta taivaaseen. 

Kimmo on kyllä yllättänyt positiivisesti. Mielettömän kypsä, herkkä ja fiksu mies. Enkä usko että oli teatteria. Hän on säilyttänyt linjansa läpi ohjelman. Jennillä taas meni taas kerran pasmat sekaisin kun Kimmo halusi keskustella vakavia. Ei voi kuin ihmetellä, Jenny taitaa olla mukavuusalueensa ulkopuolella heti kun ei saa kikatella. Mutta toisaalta olen onnellinen Kimmon puolesta että näin kävi. Haistan, että Jenny on kumppanina todella vaikea persoona, joka vetää herneet nenään about kaikesta. 

Tämän kommentin perusteella sulla itselläsi ei ole riittävää kokemusta arvioida toisia, jos itse et voisi ikinä Jenny kanssa saman ikäisenä ryhtyä suhteeseen 7 vuotta nuoremman kanssa. 35 ikään kun olet ehtinyt niin varmaan ymmärrät, että ikää enemmän merkitsee elämäntilanne.  Jenny on 35- vuotias sinkku, jonka elämäntyyli on ilmeisen huoletonta, biletetään ja matkustellaan.  En näe mitään syytä miksi homma ei voisi 25- tai 27- vuotiaan kanssa toimia, jos nämä kerran ovat valmiita sitoutumaan.  

Niin, en puhunutkaan että Jenny ei voisi,vaan että en itse voisi. Toki Jenny tuntuu itselleni lähinnä pikkusiskolta kun tuota menoa katselen. Jennylle nuo pojat varmaan sopivatkin, vaikka ristiriidassa onkin hänen puheensa siitä, mitä suhteelta haluaa. Toisaalta haluaa vakavan ja kypsän suhteen mutta silti tuntuu että haluaa bilettää. 

Ei vakava suhde tarkoita, että meno olisi totista. Kyllä vakavassa suhteessakin voi bilettää.

Vierailija
1648/2208 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotteko, että Jenny on löytänyt rakkauden ohjelman jälkeen vai onko hän edelleen sinkku? Nyt näyttää ystävystyneen ainakin entisten bachelorette kilpailijoiden kanssa.

Vierailija
1649/2208 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa katsella Jennyn hihittelyä.

Vierailija
1650/2208 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santtu tosiaan todella oli oikeassa Jennyn suhteen! Kurja vain, että hän valitsi väärän tilanteen asiasta puhumiselle ja huomasi kyllä, että häntä asia kismitti todella paljon, siitä varmaan se aika negatiivinen töksäytys. Varmasti hän on muutenkin suora ihminen joka ei paljoa kiertele ja kaartele :) 

Vierailija
1651/2208 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenny kyllä paljastaa insta kommentissaan aika selvästi ettei kukaan miehistä hänelle kelvannut.

Mitä hän on siellä sanonut?

Vierailija
1652/2208 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1653/2208 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sen voi jokainen itse katsoa. Instastoryn tarinoita tosin ei sieltä enää näe.

Vierailija
1654/2208 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sen voi jokainen itse katsoa. Instastoryn tarinoita tosin ei sieltä enää näe.

Myös livessä tämä on aika selvästi paljastunut. Joku heitti myös instassa kommentin siitä, ettei Jenny valitse ehkä ketään. Bachelorettesuomi myös tykkäsi siitä.

Vierailija
1655/2208 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etköhän olisi samalla vaivalla olisit voinut vain kertoa, tai ihan vain jättää vastaamatta, mutta ei, ilkeily on kivempaa. :D

Vierailija
1656/2208 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuo Joona sopisi Jennyllee todella hyvin. Hän on huomaavainen ja kohtelias, samalla sillä on myos rauhoittava ja tasapainottava vaikutus Jennyyn. Olisi tosi sopiva kumppani hieman levottomalle ja huomionkipeälle naiselle.

Vierailija
1657/2208 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös livessä tämä on aika selvästi paljastunut. Joku heitti myös instassa kommentin siitä, ettei Jenny valitse ehkä ketään. Bachelorettesuomi myös tykkäsi siitä.

Nin, täähän on realityshow ja varmaan tuotannon kannalta olisi vain mainiota, jos pääsisivät yllättämään katsojat sillä että Jenny onkin onnellisessa suhteessa ohjelmasta löytämänsä miehen kanssa. Myös se, että Jenny julkisesti paljastaisi jutun tuloksen, tuntuisi tosi erikoiselta. Hänellä on taatusti isot sanktiot siitä, että näin ei saa päästä käymään.

Siinä mielessä tuntuu hieman yllättävältä, että täällä monet tuntuvat tietävän varmaksi tuloksen.

Vierailija
1658/2208 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nin, täähän on realityshow ja varmaan tuotannon kannalta olisi vain mainiota, jos pääsisivät yllättämään katsojat sillä että Jenny onkin onnellisessa suhteessa ohjelmasta löytämänsä miehen kanssa. Myös se, että Jenny julkisesti paljastaisi jutun tuloksen, tuntuisi tosi erikoiselta. Hänellä on taatusti isot sanktiot siitä, että näin ei saa päästä käymään.

Siinä mielessä tuntuu hieman yllättävältä, että täällä monet tuntuvat tietävän varmaksi tuloksen.

No luulenpas et hän kertoisi jos olisi löytänyt ohjelmasta rakkauden. Olisihan se ihana ajatella, et näin myös olisi käynyt. Kaikki todisteet on vaan sitä vastaan. Tuosta tilinteosta tehdyt instastoryt vaan vahvistavat sitä, ettei ohjelmasta löytynyt miestä. Vai onko jollakin jokin todiste siitä, et Jenny olisi valinnut jommankumman?

Vierailija
1659/2208 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen ettei nuo Leo ja Joona oikeasti edes halua tuota Jennyä. Selväst näki että olivat kumpikin hiukan järkyttyneitä kun kuulivat tästä Kimmon pudotuksesta. Olivat varmaan varmoja että valitsee Kimmon ja pitivät hauskaa finaalipaikkojen haltijoina. Sitten kun selvisi että " Hitto se voi valita mut" Niin pojilta hiukan hymy hyytyi.

Jenny on kuitenkin noiden nuorten miesten rinnalla .siis vanhahtava ja kulunut. Käytetty sanoisin.

Vierailija
1660/2208 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että Jennyä harmitti että Kimmo kysyi niin suoraan. Ilman suoraa kysymystä olisi Jenny takuulla halunnut hyväksikäyttää tuon Kimmonkin ennen kotiin lähettämistä.

Ketju on lukittu.