Lopahtaako kiinnostus seksiin vaihdevuosiin?
Itsellä ainakin kuukautiskierto vaikuttaa selvästi halukkuuteen. Kun hormonitoiminta ehtyy ja kierto loppuu vaihdevuosissa, tekeekö enää koskaan mieli? Lähteisyys ja erotiikka tuo paljon iloa ja elinvoimaa ja tietysti surettaa, jos se häviää elämästä täysin. Voiko sitä pitää keinotekoisesti yllä hormonikorvaushoidolla?
Kommentit (10)
Kiinnostus ei häviä, mutta keho tekee stopin :( Mulla ainakin limakalvojen kuivuus tekee seksistä kivuliasta, liukuvoidekaan ei auta.
Ei. Laatu korvaa määrän. Orkut vaan paranee.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostus ei häviä, mutta keho tekee stopin :( Mulla ainakin limakalvojen kuivuus tekee seksistä kivuliasta, liukuvoidekaan ei auta.
Sylkäsy sinne kuivaan vaivaa ja sitten vaan kovaa naintia.
Miksi kärsit kuivista limakalvoista, kun siihen on saatavilla apua?!
Nyt kipinkapin gynelle.
Kyllä moni mies valittaa että kyllä vaimo tokasee "nukutaan nyt vaan" kun mies yrittää romantista lähestymistä.
Ei ainakaan omalla kohdallani. Seksiä tekee mieli ihan yhtä paljon kuin ennenkin. Jos en sitä arkielämässäni saa niin usein kuin tarvitsisin, niin näen sitten seksiunia enempi.
Meillä seksi loppui miehen pappaantumiseen. Minua kiinnostaisi seksi ja haluttaisi, mutta oma mies ei sytytä enää yhtään.
Miestä pitää kehottaa pesulle ja vaihtamaan vaatteita, parta on hoitamaton ryteikkö, ei käy parturissa.
Henkisesti on taantunut teiniksi, murjottaa, mutisee, haistattelee, vänkää kaikessa vastaan. Mikään ei ole hyvä, eikä mikään kiinnosta.
En halua enää edes olla samassa tilassa miehen kanssa, saati samassa sängyssä.
Ehkä pitää vaihtaa nuorempaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Laatu korvaa määrän. Orkut vaan paranee.
Tässä olen eri mieltä. Jos on harvoin hyvää verrattuna siihen, että on usein hyvää, niin mielummin jälkimmäinen. Ja joku satunnainen vähän kädenlämpöisempi kerrankin on huomattavasti virkistävämpää kuin ei ollenkaan.
Ei. Yleensä nainen aktivoituu tuolloin entistä enemmän.