Bachelorette Suomi OFFICIAL
Tänään klo 21 alkaa! Bachelorettena ensimmäiseltä Bachelor-kaudelta tuttu Jenny Helenius, joka pääsi tuolloin loppukaksikkoon. Tämä on Suomen ensimmäinen Bachelorette koskaan, ja kilpailevat miehet ovat tässä:
Kommentit (2208)
Vierailija kirjoitti:
Jenny vastasi tuossa kysymysketjussa kysymykseen "mikä oli kohokohta Turkin matkalla?", että: "se, kun tajusin että olen aidosti kiinnostunut näistä miehistä ja tajusin että tästä VOISI oikeasti tulla jotain"
Hmm, ottaen huomioon että sarja on jo kuvattu, tuo ei nyt kuulosta sellaiselta kommentilta että siellä on tosissaan rakastuttu. Versus se, kuinka Bachelorissa Joni julkisti jo ennen ohjelmaa seurustelevansa, ja löytäneensä ohjelmasta rakkauden.
Joo itse tuota kysyin kun aavistin, ettei tuolta reissulta miestä löytynyt
Vierailija kirjoitti:
Ottaa Kimmon. Muut voi jo lähteä kotiin.
Ei ota Kimmoa, eikä ketään muutakaan!!!
Käyttäjä3133 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä toi Ensitreffit Olli tuolla Jennyn kanssa tekee :D
Samaa ihmettelin. Piirit pienet pyörii.
Heillähän on se kaveriporukka Jenny, ensitreffi-Olli ja iholla-Esko. Esko blogissaan hehkutti Jennyn osallistumista, kertoen itse olleensa aluksi ihastunut tähän mutta heistä tuli ystäviä.
Jenny valitsee Kimmon. Muista ei ole Kimmolle kilpailijaksi. Jennyn kehonkieli kertoi kaiken. Eri asia sitten tuleeko heistä paria. Kimmo oli yllättävän symppis, itsekin taisin vähän ihastua, vaikken ikipäivänä uskoisi ihastuvani mihinkään hunks-tyyppiin.
Juho on söpö ja symppis, ekassa jaksossa ei vaan paljon häntä nähty. Kuten veikkasin jo jossain aiemmassa ketjussa, Juho on kuitenkin liian lyhyt Jennylle. Pituus tuntuu olevan Jennylle kriteeri numero yksi.
Vierailija kirjoitti:
No ei ota koska todennäköisesti sillä ei ole riittävästi pätäkkää. Jos tienaa alle 2000 e/kk ja vähän taskurahoja viikonloppuisin riiisumalla vaatteita Hunkseissa niin ei ole Jennyn heiniä.
Jenny on kyllä tosi kuuma. Pitäisiköhän sitä alkaa itsekin katselemaan hieman vanhempia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Jenny valitsee Kimmon. Muista ei ole Kimmolle kilpailijaksi. Jennyn kehonkieli kertoi kaiken. Eri asia sitten tuleeko heistä paria. Kimmo oli yllättävän symppis, itsekin taisin vähän ihastua, vaikken ikipäivänä uskoisi ihastuvani mihinkään hunks-tyyppiin.
Juho on söpö ja symppis, ekassa jaksossa ei vaan paljon häntä nähty. Kuten veikkasin jo jossain aiemmassa ketjussa, Juho on kuitenkin liian lyhyt Jennylle. Pituus tuntuu olevan Jennylle kriteeri numero yksi.
Mikä kumma Kimmon hehkutus täällä on meneillään. se ei todellakaan ole Jennyn valinta. Kimmon tausta paljastuu Jennylle, ja se on este suhteelle
Tuosta Jennyn liveketjusta poimittua:
Blogin esittelytekstissä oli teksti jotain tyyliin 'kävin myös etsimässä miestä turkin auringon alla, mutta eihän niistä ollut mihinkään!' Meinaako tämä että et löytänyt ohjelmasta miestä? Odotan innolla tätä bachelorettea!!
VASTAA
Ilmoita asiattomaksi
Jenny Bachelorette
Liittynyt24.9.2018
klo 21:31 | 1.10.2018
Hahah voi eiiii! Tosi moni on miettinyt tätä, mutta valitettavasti kyseessä ei ollut mitään paljastus vaan tuon lyhyen esittelytekstin kirjoitti yksi mukana olleista miehistä, joista on tullut vähän niinku jo ystävä minulle. Hän tippui kisan keskivaiheessa eikä tiedä mitään ohjelman lopputuloksesta harmikseen vaikka sitä yrittää udella :P
Vierailija kirjoitti:
Tuosta Jennyn liveketjusta poimittua:
Blogin esittelytekstissä oli teksti jotain tyyliin 'kävin myös etsimässä miestä turkin auringon alla, mutta eihän niistä ollut mihinkään!' Meinaako tämä että et löytänyt ohjelmasta miestä? Odotan innolla tätä bachelorettea!!
VASTAA
Ilmoita asiattomaksi
Jenny Bachelorette
Liittynyt24.9.2018
klo 21:31 | 1.10.2018
Hahah voi eiiii! Tosi moni on miettinyt tätä, mutta valitettavasti kyseessä ei ollut mitään paljastus vaan tuon lyhyen esittelytekstin kirjoitti yksi mukana olleista miehistä, joista on tullut vähän niinku jo ystävä minulle. Hän tippui kisan keskivaiheessa eikä tiedä mitään ohjelman lopputuloksesta harmikseen vaikka sitä yrittää udella :P
No ihan varmasti tietää lopputuloksen!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ota koska todennäköisesti sillä ei ole riittävästi pätäkkää. Jos tienaa alle 2000 e/kk ja vähän taskurahoja viikonloppuisin riiisumalla vaatteita Hunkseissa niin ei ole Jennyn heiniä.
Harvoin se rahan perässä juokseminen onnea tuo loppupeleissä, jos vain raha kiinnostaa, niin voi saada viettää sinkkuelämää kauankin, kyllä miehetkin sen tajuavat.
Jostain luin et Juho ja muut miehet olis nähtävissä perjantaina Helsingin apollossa.. mä lähen ainakin kuolaamaan ☺
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ota Juhoa niin minä voin ottaa! Pituus on täysin yhdentekevä asia mulle.
Jotenkin tosi ontuva selitys 😂
Siis ontuva selitys tuo blogi kirjotus asia
Vierailija kirjoitti:
Kuka noista on oikeasti KOMEIN? Persoonaa ei nyt lasketa.
Kerron sitten, kun olen nähnyt kaikki uimahousuissa, silloin näkyvät lihakset, karvoitus, tissit eli koko esteettisyys.
Vierailija kirjoitti:
Miksei lääkärit osallistu ikinä näihin ohjelmiin? Ei koskaan ikinä!! No okei oli se hammaslääkäriopiskelija joskus, mutta silti.. jotkut kirurgit esim tai vaikka miespuoliset synnytyslääkärit tai gynekologit 😂 olis järkyttävän mielenkiintoista!!!!
Koska ne naispuoliset lääketieteen opiskelijat haluavat hyvän saaliin ja vievät ne mieslääkärinalut jo opiskeluaikana?
Katsoin toisen jakson. Tero on minusta tosi miehekkään näköinen ja huh missä kunnossa. Ihanat siniset silmät. Mutta sitten kun hän avaa suunsa, niin setti on melkein yhtä hämärää kuin aikoinaan BB:ssä. Muistelen, että Terosta tykättiin paljon, vaikka aiheutti kyllä kohuakin. Hän oli aito ja symppis, mutta hänellä oli jotenkin sellainen ajatuksenjuoksu, että ei siitä ihan heti tai ihan aina ota selvää. Itsensäilmaisu oli monimutkaista.
Santtu on hurmaava, samoin Leo ja Joona. Kimmo on jännä yhtälö hoivaajaa ja hunksia.
Yllättävän monella on pieni lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan toi raksamies-Santtu. Ja jotenki tosi symppistä, että toi Kimmo on lastenhoitajana, näytti niin macholta, että olin varma et on joku mukahieno ammatti.
Ei pelkkä raksamies. Koneinsinööri. Noteerattavia on kunhan Tero ja Kimmo valkataan pois.
Kuka täällä väitti, että tuolla olisi joku ensitreffit-Olli? Ei ollut ketään Ollia.
Mä tykkään. Ihanan miehekästä.