Bachelorette Suomi OFFICIAL
Tänään klo 21 alkaa! Bachelorettena ensimmäiseltä Bachelor-kaudelta tuttu Jenny Helenius, joka pääsi tuolloin loppukaksikkoon. Tämä on Suomen ensimmäinen Bachelorette koskaan, ja kilpailevat miehet ovat tässä:
Kommentit (2208)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan toi raksamies-Santtu. Ja jotenki tosi symppistä, että toi Kimmo on lastenhoitajana, näytti niin macholta, että olin varma et on joku mukahieno ammatti.
Ei pelkkä raksamies. Koneinsinööri. Noteerattavia on kunhan Tero ja Kimmo valkataan pois.
Eikö Santtu siis ole vielä yrittäjä. Käytännössä siis tekee pitkiä päiviä, mutta on myös vastuullinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei lääkärit osallistu ikinä näihin ohjelmiin? Ei koskaan ikinä!! No okei oli se hammaslääkäriopiskelija joskus, mutta silti.. jotkut kirurgit esim tai vaikka miespuoliset synnytyslääkärit tai gynekologit 😂 olis järkyttävän mielenkiintoista!!!!
Koska ne naispuoliset lääketieteen opiskelijat haluavat hyvän saaliin ja vievät ne mieslääkärinalut jo opiskeluaikana?
Tunnen useita lääkäreitä ja lääkisopiskelijoita (työni vuoksi - tehdään yhdessä tutkimusta) ja paremmin tutustuessa selviää, että ovat yllättävän monesti sinkkuja. Niin miehet kuin naisetkin. Heillä ei ole oikein aikaa etsiä ketään, opiskelu ja työ on parhaimmillaan niin intensiivistä.
Yksikin nelikymppinen nainen on aina ollut yksin, vaikka on tosi kaunis ja mukava ja hyvä työssään erikoislääkärinä. Sääli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenny valitsee Kimmon. Muista ei ole Kimmolle kilpailijaksi. Jennyn kehonkieli kertoi kaiken. Eri asia sitten tuleeko heistä paria. Kimmo oli yllättävän symppis, itsekin taisin vähän ihastua, vaikken ikipäivänä uskoisi ihastuvani mihinkään hunks-tyyppiin.
Juho on söpö ja symppis, ekassa jaksossa ei vaan paljon häntä nähty. Kuten veikkasin jo jossain aiemmassa ketjussa, Juho on kuitenkin liian lyhyt Jennylle. Pituus tuntuu olevan Jennylle kriteeri numero yksi.
Mikä kumma Kimmon hehkutus täällä on meneillään. se ei todellakaan ole Jennyn valinta. Kimmon tausta paljastuu Jennylle, ja se on este suhteelle
Ei siinä kolmannen jakson pätkässä mikä näkyi toisessa jaksossa Jenny puhu Kimmosta, vaan Terosta. Jos nyt viittaat tähän "Oon tosi pettyny"
Vierailija kirjoitti:
Kuka täällä väitti, että tuolla olisi joku ensitreffit-Olli? Ei ollut ketään Ollia.
Olli on Jennyn ystävä, ei kilpailija ohjelmassa. Olli näkyi ekassa jaksossa skumpalla kahden muun ystävän (naisia) ja Jennyn kanssa. Olli osallistui Ensitreffit alttarilla -ohjelman ekaan kauteen jotain nelisen vuotta sitten, missä meni naimisiin Miia-nimisen naisen kanssa ja he olivat naimisissa vuoden.
Yh91 kirjoitti:
Jostain luin et Juho ja muut miehet olis nähtävissä perjantaina Helsingin apollossa.. mä lähen ainakin kuolaamaan ☺
No sit saa kyllä olla, jos tuollaisissa roskapaikoissa aikaansa viettää. 😎 Pituuden ei väliä, mutta Apollo on turn-off.
No onko jollain täysin varma tieto siitä, ettei Jenny löydä ohjelmasta miestä?
Höh, Juhon tiputti :/ Kuvittelin, et tiputtais jommankumman niistä kahdesta, olikohan Taneli ja Jose?
Vierailija kirjoitti:
Höh, Juhon tiputti :/ Kuvittelin, et tiputtais jommankumman niistä kahdesta, olikohan Taneli ja Jose?
Tanelin? On kyllä ainut järkevä mies tuolla
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä kolmannen jakson pätkässä mikä näkyi toisessa jaksossa Jenny puhu Kimmosta, vaan Terosta. Jos nyt viittaat tähän "Oon tosi pettyny"
Mitä, kerro lisää?
Jossain oli jo jutun tynkää jonkun miehen poistumisesta seurasta. Olikohan lähtenyt Marmariksen yöelämään yksin vai Jennyn kanssa yöunille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenny valitsee Kimmon. Muista ei ole Kimmolle kilpailijaksi. Jennyn kehonkieli kertoi kaiken. Eri asia sitten tuleeko heistä paria. Kimmo oli yllättävän symppis, itsekin taisin vähän ihastua, vaikken ikipäivänä uskoisi ihastuvani mihinkään hunks-tyyppiin.
Juho on söpö ja symppis, ekassa jaksossa ei vaan paljon häntä nähty. Kuten veikkasin jo jossain aiemmassa ketjussa, Juho on kuitenkin liian lyhyt Jennylle. Pituus tuntuu olevan Jennylle kriteeri numero yksi.
Mikä kumma Kimmon hehkutus täällä on meneillään. se ei todellakaan ole Jennyn valinta. Kimmon tausta paljastuu Jennylle, ja se on este suhteelle
https://www.seiska.fi/Telkkari/Bachelorette-Jennyn-laksyttama-Hunks-Kim…
"− Ohjelmassa nähdään draamaa siinä vaiheessa, kun minulle paljastuu, että Kimmo on Hunks-tanssija. Se ei ole unelma-ammatti poikaystävälleni, Jenny kertoi Seiskalle hiljattain."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"− Ohjelmassa nähdään draamaa siinä vaiheessa, kun minulle paljastuu, että Kimmo on Hunks-tanssija. Se ei ole unelma-ammatti poikaystävälleni, Jenny kertoi Seiskalle hiljattain."
Aijaa, itse en olisi tuosta noin järkyttynyt mitä Jenny oli. Ei hän kuitenkaan varsinaisesti mikään strippari ole.
Vierailija kirjoitti:
Jose on ainakin kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, kunhan trollaavat.
Tuosta Leosta, joka saapuu mieskolmikon kanssa vasta toisessa jaksossa, tulee kyllä ihan Patrik Laine-vibat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bachelorette-Jenny sai tietää sulhasehdokkaan Big Brother -menneisyydestä vasta kuvausten jälkeen: ”Tuli yllärinä...”
Tää keskustelu on ihan paskaa! Täältä katoaa kaikki kriittiset kommentit!
Vierailija kirjoitti:
Ainakin aina miehistä paljastetaan jo etukäteen että onko löytänyt jonkun vai ei (vaikka se ei sitten kestäisikään). Jennystä ei ole sellaista otsikkoa. Hengailee uuden ”ystävän” Tiittasen kanssa aika paljon 🤔
Höpö höpö.