Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bachelorette Suomi OFFICIAL

Vierailija
01.10.2018 |

Tänään klo 21 alkaa! Bachelorettena ensimmäiseltä Bachelor-kaudelta tuttu Jenny Helenius, joka pääsi tuolloin loppukaksikkoon. Tämä on Suomen ensimmäinen Bachelorette koskaan, ja kilpailevat miehet ovat tässä:

https://www.is.fi/viihde/art-2000005823130.html

Kommentit (2208)

Vierailija
1161/2208 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon, että Kimmo voittaa. On fiksuin.

Ai millä perusteella? Ei löydy ohjelmasta yhtä voittajaa. Minusta kyllä fiksuimmat tuolla olivat Joona, Anssi ja Taneli.

No jäljelle jääneistä on fiksuin. Olen samaa mieltä, että Anssi oli fiksu. Mutta Kimmo ehkä kypsin. Jesse on ällö. Luonteessa jotain luotaantyöntävää, kun sanoo että tarvii rakkautta ja muuta, tuntuu että taustalla traumaa tms kokemuksia, jotka pitäis ensin selvittää ennenkuin kykeneeparisuhteeseen. Luulen kuitenkin, että Joona voittaa koska Kimmo ja Leo tuntuvat keskustelevan niin paljon keskenään instanssa tai siis kommentoivat toistensa kuvia.

Kyllä Bachelorissakin Kaisa ja Janette kommentoivat toistensa kuvia.

Vierailija
1162/2208 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Santun ja Anssin pudottaminen jo aiemmin kertoo mielestäni siitä, että Jenny ei todellakaan ole vielä äitimatskua.

En tiedä onko koskaan.

Ja mua on alkanut ärsyttämään Jennyssä jokin sellainen ylimielisyys. Ihan kuin haluaisi jotenkin oman pettymyksensä Bachelorissa paikata sillä, että aika suoraan latelee miehille tai ainakin kameralle totuuksia ja mielipiteitään miehistä.

Itselle tullut se vaikutelma, että on pissi noussut päähän.

Jos loppupeleissä jäljellä on vain nuoria miehiä jää kyllä todella pinnallinen olo Jennystä. Ja juuri se, että hakee vain hyvävartaloista viihdyttäjää itselleen.

Jos olisi valmis aikuiseen suhteeseen niin Santtu ja Anssi olisi vielä mukana.

Mutta hyvä jos Jesse putoaa. Todella ahdistavan läheisriipuvainen tyyppi. Ja machosika.

Toivottavasti tämä oli vitsi. Eihän se, ettei ryhdy suhteeseen itseä kiinnostamattoman ihmisen kanssa, jonka kanssa kemioita ei vaan löydy, tarkoita, ettei olisi äitimatskua. Naurettava väite.

Anssi oli miellyttävä mutta Santun kanssa jos olisi suhteeseen ryhtynyt, olisi aika nopeasti puskeneet esiin ne samat piirteet, joka nostivat päätään mix'n'minglessä, mutta vielä voimakkaammin.

Ei Jenny ole kenestäkään kameroille edes kovin ikävään sävyyn puhunut, Santtu oli ainoa josta sanoi napakammin, joten tuossa ylimielisyysväitteessäkään ei ollut mitään järkeä. Santulla itsellään ei edes ole mikään huono vartalo tai ruma naama, niin miksi kuvittelee että Jenny hänet sen takia pudotti?

Loppupelissä on mukana Kimmo, 31, Joona, 27, ja Leo, 25.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/2208 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän mitä Santtu haki takaa sillä viihdyttäjä jutulla. Onhan noi yhteiset tekemiset tollasta ” pelatkaa lentopalloo niin kuolaan teitä samalla””. Tai tietysti jotain tulee tuotannon puolelta, mutta silti voi olla että viittasi näihin asioihin.

Vierailija
1164/2208 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin myös Santun pointin, mutta en silti usko että J hakee viihdyttäjääja mun mielestä ei vaikuttanutkaan siltä. Oon yllättynyt positiivisesti siitä minkä kuvan J antaa telkkarissa itsessään ja kyllähän kaikista on väännetty bachelorissakin paskaa mediassa... Mm. Nyt jennystä että pudotti Tanelin muttei Leoa. Mutta Jennyhän puhui että Taneli vaikutti olemukseltaan nuoremmalta kuin leo. Ei se oo musta erikoista mitenkään.

Mua risoo kun ihmiset vääntää toisistaan pahaa ilman syytä:(

Vierailija
1165/2208 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus ulkoa kaunis ihminen on sisältä melko ruma. Tämä nainen menee siihen sarjaan.

Millä tavalla Jenny on sisältä RUMA? Vaativa ja pikkumainen saattaa olla tietyissä asioissa kuten miesten suhteen, mutta mitä on blogissaan kertonut niin hyvin herkkä ihminen, jolla kouluajan kiusaaminen on vaikuttanut paljon siihen, millaiseksi hänen persoonansa on muodostunut. Ei ole itse ilkeä mutta tietynlainen kuori hänellä on edelleen, pientä epävarmuutta joka näkyy esimerkiksi täälläkin parjattuna hihittelynä.

Musta on jännää, miten Jennyn kriteereitä pidetään vaativina ja pikkumaisina. Itse olisin Jennynä vailla surun häivää tiputtanut suorilta käsin miehiä jo heti alussa niin että olisi vain noin viisi jäljellä jo ennen kuin oltaisiin edes lähdetty Turkkiin. 

Vierailija
1166/2208 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bacheloretten viikset olis kyllä voinut sokeroida vaikka muuten budjetilla mennäänkin = Turkki.

Vierailija
1167/2208 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi viime Bachelor-kauden naisista on näköjään jo raskaana. Aika nopeaa toimintaa.

Jos nyt viittaat Riikkaan ja Ninaan, niin Riikan puolelta joo, mutta Ninan kaudesta kuitenkin jo aikaa kolme vuotta.

Ihan siis viime kauden (Jonin) naisista on kaksi raskaana. Ninan raskaudesta en tiennytkään, hänen kaudesta on toki jo paljon aikaa. 

Vierailija
1168/2208 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi viime Bachelor-kauden naisista on näköjään jo raskaana. Aika nopeaa toimintaa.

Jos nyt viittaat Riikkaan ja Ninaan, niin Riikan puolelta joo, mutta Ninan kaudesta kuitenkin jo aikaa kolme vuotta.

Ihan siis viime kauden (Jonin) naisista on kaksi raskaana. Ninan raskaudesta en tiennytkään, hänen kaudesta on toki jo paljon aikaa. 

No voisitko kertoa että kuka on Riikan lisäksi raskaana?

Vierailija
1169/2208 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bacheloretten viikset olis kyllä voinut sokeroida vaikka muuten budjetilla mennäänkin = Turkki.

Eikai Marmaris sieltä vahvimmasta päästä ole? Eikä nuo ”viikset” mitään karvaa ole, ja jos jotain muunlaisia toimenpiteitä noiden tummuneiden kohtien poistamiseksi olisi alettu tekemään ennen ohjelman alkua, niin lopputulos olisi voinut olla vielä pahempi kuin lähtötilanne, kun ei tiedä miten iho reagoi.

Vierailija
1170/2208 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikai Marmaris sieltä vahvimmasta päästä ole? Eikä nuo ”viikset” mitään karvaa ole, ja jos jotain muunlaisia toimenpiteitä noiden tummuneiden kohtien poistamiseksi olisi alettu tekemään ennen ohjelman alkua, niin lopputulos olisi voinut olla vielä pahempi kuin lähtötilanne, kun ei tiedä miten iho reagoi.

Vahvimmasta = *halvimmasta

Vierailija
1171/2208 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus ulkoa kaunis ihminen on sisältä melko ruma. Tämä nainen menee siihen sarjaan.

Millä tavalla Jenny on sisältä RUMA? Vaativa ja pikkumainen saattaa olla tietyissä asioissa kuten miesten suhteen, mutta mitä on blogissaan kertonut niin hyvin herkkä ihminen, jolla kouluajan kiusaaminen on vaikuttanut paljon siihen, millaiseksi hänen persoonansa on muodostunut. Ei ole itse ilkeä mutta tietynlainen kuori hänellä on edelleen, pientä epävarmuutta joka näkyy esimerkiksi täälläkin parjattuna hihittelynä.

Musta on jännää, miten Jennyn kriteereitä pidetään vaativina ja pikkumaisina. Itse olisin Jennynä vailla surun häivää tiputtanut suorilta käsin miehiä jo heti alussa niin että olisi vain noin viisi jäljellä jo ennen kuin oltaisiin edes lähdetty Turkkiin. 

Tietty määrä sieltä piti ottaa mukaan, sillä ohjelmassa on tietty kaari ja jaksomäärä.

Vierailija
1172/2208 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän mitä Santtu haki takaa sillä viihdyttäjä jutulla. Onhan noi yhteiset tekemiset tollasta ” pelatkaa lentopalloo niin kuolaan teitä samalla””. Tai tietysti jotain tulee tuotannon puolelta, mutta silti voi olla että viittasi näihin asioihin.

Nuo tekemiset on juuri tuollaisia myös Bachelorissa. Ja varmasti ainakin 90% tulee tietysti tuotannon/formaatin puolesta.

Vierailija
1173/2208 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se ollut selvää että Jenny käy täällä ilmiantamassa kriittisimmät kommentit. Mutta ei sen väliä, tästä kommenttien määrästä huomaa kuinka epäkiinnostava tämä ohjelma on. Yleensä tässä vaiheessa kautta on ollut jo 500 kommenttia. No, Jennyllä on lupaava ura seiskajulkkiksena. Kuulemme hänestä siis jatkossakin.

Vierailija
1174/2208 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette seuranneet Love Islandia niin Pauliinan käytös = Jennyn käytös. Siinä syy miksi edelleen sinkku 🐕

Vierailija
1175/2208 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se ollut selvää että Jenny käy täällä ilmiantamassa kriittisimmät kommentit. Mutta ei sen väliä, tästä kommenttien määrästä huomaa kuinka epäkiinnostava tämä ohjelma on. Yleensä tässä vaiheessa kautta on ollut jo 500 kommenttia. No, Jennyllä on lupaava ura seiskajulkkiksena. Kuulemme hänestä siis jatkossakin.

Jenny on sanonut, ettei aio lukea ohjelmasta käytävää keskustelua. Luulen, et keskusteluakin oisi enemmän, jos Jenny olisi löytänyt ohjelmasta miehen.

Vierailija
1176/2208 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kauden naisista myös se "pitää tsekata onko sulla iso mela" (vai mitä se nyt sanoikaan) läpänheittäjä on raskaana. En muista nimeä. 

Vierailija
1177/2208 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime kauden naisista myös se "pitää tsekata onko sulla iso mela" (vai mitä se nyt sanoikaan) läpänheittäjä on raskaana. En muista nimeä. 

Petra

Vierailija
1178/2208 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenny “pisti Leon töihin“ oliiviöljypaikassa. Oliko sen tarkoitus olla hauskaa ja humoristista? Nauroi vieressä kuin Disneyn noita kun Leo joutui ihan TÖIHIN. sen jälkeen leikkisästi pummaili ilmaista remonttiapua. Ehkä tämä oli huonon käsikirjoituksen syytä. Tosielämässä putäisin tuollaista käytöstä törkeänä.

Vierailija
1179/2208 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenny “pisti Leon töihin“ oliiviöljypaikassa. Oliko sen tarkoitus olla hauskaa ja humoristista? Nauroi vieressä kuin Disneyn noita kun Leo joutui ihan TÖIHIN. sen jälkeen leikkisästi pummaili ilmaista remonttiapua. Ehkä tämä oli huonon käsikirjoituksen syytä. Tosielämässä putäisin tuollaista käytöstä törkeänä.

Oletpas tylsä tosikko. Mun mielestä toi oli hauskaa. Et sitten ymmärrä hyväntahtoista kiusottelua?

Vierailija
1180/2208 |
10.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpas tylsä tosikko. Mun mielestä toi oli hauskaa. Et sitten ymmärrä hyväntahtoista kiusottelua?

En ole tuo, jolle vastasit, mutta en minäkään ymmärrä sitä tuossa sävyssä, kuin Jenny sen teki. Se tuli vähän siihen sävyyn, että oletkohan sinäkään koskaan mitään oikeaa työtä tehnyt, ikään kuin hän olisi itse päivääkään tehnyt mitään tuollaista. Olen ehkä tylsä tosikko, mutta tuollaisenkin läpän voi heittää niin monella tapaa ja tuo Jennyn tapa ei ollut kyllä minusta hauska. Rivien välistä antoi ymmärtää, että kyllä minä osaan, mutta sinä et varmasti osaa, sen remonttijutun osaltakin. 

Ketju on lukittu.