Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelorette Suomi OFFICIAL

Vierailija
01.10.2018 |

Tänään klo 21 alkaa! Bachelorettena ensimmäiseltä Bachelor-kaudelta tuttu Jenny Helenius, joka pääsi tuolloin loppukaksikkoon. Tämä on Suomen ensimmäinen Bachelorette koskaan, ja kilpailevat miehet ovat tässä:

https://www.is.fi/viihde/art-2000005823130.html

Kommentit (2208)

Vierailija
741/2208 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi Jesseä täällä kovasti parjataan. En itsekään tykkää miehistä, jotka punttaa itseltään kaulan kadoksiin, mutta hellyyttävä nallekarhu tuntuu olevan. Ja rakkautta tosissaan etsii. Jos mun mies yllättää mut imuroimalla, oon kyllä super iloinen, moni mies ei sitä tee. Mulle hän kyllä kelpais 😊

No varmaan siksi, koska siinä olemuksessa on jotain epäaitoa. Kyllä mäkin ekan jakson perusteella hänestä pidin, mutta sitten alkoi oudoksuttaa.

Varmaan asiatonta kysyä, mutta miten sillä on niin iso maha, joka ei kuitenkaan näytä olevan pelkkää höllyvää läskiä? :D Ei sitä varmaan saa punttaamalla tuollaiseksi..

Alkoholi turvottaa. Tai ehkä on jokin lääkitys? Tai sitten vaan tuollainen vartalotyyppi. Itse en tykkää tyypistä. Jotenkin tosi jähmeä.

En todellakaan tyytyisi siihen että mies ”yllättää imuroimalla”. Kyllä kotitöiden jako kuuluu itsestäänselvänä parisuhteeseen. Yllätykset on sitten asia erikseen. Jotain romanttista ja arjesta irti.

Vierailija
742/2208 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putois Jesse, Mä en kestä sitä typerää jännittynyttä virnistelyä ja machoilua!

Niinpä! Minullekin on alusta asti tullut Jessestä kauheat Juha Rouvis -vibat. Ulkoisesti jakso jaksolta punakampia köriläitä molemmat, tulee vähän limainen fiilis tuosta maskuliinisuuden korostamisesta. Toivon ettei Jenny ole hänestä tuon juhamaisuuden takia kiinnostunut :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/2208 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itekään pidäJessestä. Tai joku kiva piirre on, mutta ruutuplussassanäytti kyllä huonomman puolensa...

Veikkaan Kimmoa tai Mikkomatiasta valituksi.

Miten ne antaa itsensä noin polttaa. Rasvat kehiin!

Vierailija
744/2208 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Joonan kanssa on harrastettu seksiä koska käytetään hashtagia #kisskissbangbang

Vierailija
745/2208 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.seiska.fi/Uutiset/Suomen-Bachelorette-Jenny-Helenius-paljas…

Eipä näytä Jennyä pelimiehet kiinnostavan. Sinkkuna taitaa tällä hetkellä viihtyvän.

Kiva joka haastattelussa haukkua tätä yhtä ja samaa exää..

Vierailija
746/2208 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ihan ton Santun näköisen miehen ympäripäissään viikonloppuna. En tiedä oliko, mutta näytti ihan siltä 😂

Vierailija
747/2208 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.seiska.fi/Uutiset/Suomen-Bachelorette-Jenny-Helenius-paljas…

Eipä näytä Jennyä pelimiehet kiinnostavan. Sinkkuna taitaa tällä hetkellä viihtyvän.

Kiva joka haastattelussa haukkua tätä yhtä ja samaa exää..

Jennyhän on sanonut että sillä on vaan kaksi exää, joten ei kovin montaa voi edes haukkua.

Vierailija
748/2208 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Jesse on ällö.

Miks? Puhui Jennystä tosi kauniisti ja oli selvästi ihastunut ja kiinnostunut.

Vierailija
749/2208 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi Jesseä täällä kovasti parjataan. En itsekään tykkää miehistä, jotka punttaa itseltään kaulan kadoksiin, mutta hellyyttävä nallekarhu tuntuu olevan. Ja rakkautta tosissaan etsii. Jos mun mies yllättää mut imuroimalla, oon kyllä super iloinen, moni mies ei sitä tee. Mulle hän kyllä kelpais 😊

No varmaan siksi, koska siinä olemuksessa on jotain epäaitoa. Kyllä mäkin ekan jakson perusteella hänestä pidin, mutta sitten alkoi oudoksuttaa.

Varmaan asiatonta kysyä, mutta miten sillä on niin iso maha, joka ei kuitenkaan näytä olevan pelkkää höllyvää läskiä? :D Ei sitä varmaan saa punttaamalla tuollaiseksi..

Alkoholi turvottaa. Tai ehkä on jokin lääkitys? Tai sitten vaan tuollainen vartalotyyppi. Itse en tykkää tyypistä. Jotenkin tosi jähmeä.

En todellakaan tyytyisi siihen että mies ”yllättää imuroimalla”. Kyllä kotitöiden jako kuuluu itsestäänselvänä parisuhteeseen. Yllätykset on sitten asia erikseen. Jotain romanttista ja arjesta irti.

Eiköhän Jesse sitä tarkoittanut, että imuroisi ilman että olisi hänen vuoronsa tms. Tuo oli vain esimerkki siitä, että pienilläkin arkisilla asioilla voisi ilahduttaa puolisoa. Kummallista jengiä täällä, kun tartutaan pikkuseikkoihin ja sitten paisutellaan näitä epäolennaisuuksia.

Vierailija
750/2208 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokkarit koosteena uuuh

Vierailija
751/2208 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.telsu.fi/bachelorette+suomi/3

Tuossa tietoja tulevista jaksoista.

Vierailija
752/2208 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mikään ihme ettei löytynyt, eihän tuolla ole kovin montaa varteen otettavaa ehdokastakaan.

https://www.seiska.fi/Telkkari/Nain-Suomen-Bachelorette-kaunotar-Jenny-…

No on tuolla ainakin mukana joku komea mies.

Vierailija
753/2208 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Santtu on jotenkin pelottavan näköinen... 😨

Vierailija
754/2208 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä parhain mies on Kimmo.

Vierailija
755/2208 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenny on 35v (?) Ja tietää haluavansa perheen, mutta vasta parin tai muutaman vuoden päästä eli 37-38v?

Vierailija
756/2208 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo on kaikista positiivisin tyyppi. Myös Joona on hyvä.

Vierailija
757/2208 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taneli on sexy

Vierailija
758/2208 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jotenkin tykkää näistä kenestäkään... Ei ollenkaan kiinnostavia miehiä..

Vierailija
759/2208 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenny on 35v (?) Ja tietää haluavansa perheen, mutta vasta parin tai muutaman vuoden päästä eli 37-38v?

On sanonut toivovansa vain yhtä lasta, ei enempää.

Vierailija
760/2208 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään yleisesti bruneista, mutta Jenny on kyllä kaunis. Olis kyllä brunena vielä upeampi.

Ketju on lukittu.